Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=41656855

Hva tror folket om den? Rust her og der, motoren som står i er 2, 5l, ikke godkjent i vognkort.

jeg tror nok det er billigere og bedre å kjøpe en litt dyrere i bedre stand, ihvertfall i det lange løp :)

Ideen er å fikse den opp. Men hvor dyrt kommer det til å bli? :P

det er vel ganske umulig å si, men det ser ut som en lurvete bil som ikke har blitt tatt noe vare på opp igjennom tiden. reparasjonsobjekter har jo en tendens til å eskalere ganske så kjapt når man først setter i gang på de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma:

Børsteløs vask på esso eller kjøre skitten bil?

Har ikke tid til annet i dag..

Ikke relatert til hva du spør om men, når du tar børsteløs vakt, er det bare såpe eller bruker de avfetting og?

Har ikke tørret å prøve det, redd poleringen skal gå vekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt glad jeg ikke er så detailfiksert at jeg ikke kan vaske bilen min i maskin eller med vanlige vaskeprodukter og hjelpemidler :)

Selv om det skal sies at jeg hater å kjøre skitten bil, og synes det er greit med gode vaskemidler som gjør vaskingen lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg heller ikke er en av vaskefanatikerne, har lite nok tid som det er. Og har jeg tid så vil jeg helst kosekjøre, ikke vaske.

Dyr sportsbil er en annen sak... Da gidder mann å ta seg tid fordi automatiske vaskestasjoner og jalla-vaskehaller i Oslo ikke holder mål.

Edit: Bilen holdes selvsagt ren så ofte som mulig, har ikke sagt at jeg er unnasluntrer mtp vask ;) Også går jeg bare til vaskehaller når jeg vet at de har lite rush og kan ta seg tid til å vaske bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...