Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42703963

Er ikke ofte jeg sier "kul bil" når det refereres til en Skoda.

Er nå fortsatt en Skoda med diesel, bensinvarianten med 200 GTI hester er ennå bedre 8) Kan lett skremmes opp til 250 hk, to liter diesel blir bare feil i en bil med dette utseende :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42703963

Er ikke ofte jeg sier "kul bil" når det refereres til en Skoda.

Er nå fortsatt en Skoda med diesel, bensinvarianten med 200 GTI hester er ennå bedre 8) Kan lett skremmes opp til 250 hk, to liter diesel blir bare feil i en bil med dette utseende :?

Man skulla da tro at 170HK dieselmaskinen som sitter i denne bilen skulle være nok til å gi en okei kjøreopplevelse.

Bilen er heller ikke jasset opp unødvendig mye, syns den var skikkelig clean jeg! Fornuftig og sprekt valg til familiebil spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt 170 hestern i både Passat og A4 og jeg synes det var en oppskrytt motor, 200 hestern på bensin som er samme motor som i Golf GTI er MYE morsommere og kler en bil med RS betegnelse bedre :) I Golf GTD har jeg hørt mye bra om 170 hestern, min far var og prøvde og vurderte en slik faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjørte nylig en 520ia 2003 modell. Må si etter 3 uker med en mb b170 var det som dag og natt. Steptronic'n er en genial kasse sammenlignet med mb sin.

Nå kan man ikke sammenligne girkassen i en b-klasse med f.eks. 5-trinnskassen 722.6 og 7-trinnskassen 722.9 til Mercedes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til å få glansen tilbake på høyglans shadowline? :)

De er så matt og ser ut som de er full i noe som minner om vannflekker.

Maskinpolering fungerer på dette. Har akkurat samma greia selv og skal gå over snart med maskina ;)

Forresten, noen som vet om man får tak i disse ennå, og annen farge enn orange?

Nr: 82112293541

220829_x600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...