Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ford C-Max har vel bare fem seter? Er vel S-Max som har syv, med mindre det har kommet en ny C-Max da, kan ikke si at jeg følger så mye med i det segmentet der. :D

hehe, c eller s, sikkert riktig med s... bilen ekke pen uansett navn :P

C-max har 5 seter, sammen med Grand C-max. Grand C-max har skyvedører bak, det er forskjellen mellom de to.

S-max er som regel 7seter, men man fikk dem i 5 seter og. Gslaxy er enda større, og også 7 seter.

skulle gjerne hatt en Candy rød S-max med 200hk bensin og automat. Det går rimelig bra. Har en Galaxy med denne kombinasjonen. Styggmorro til å være en så stor bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det komiske her er at alle andre tuller mens Fredrik tar alt dønn seriøst!

Det komiske her er at du har en slik turbantaxi :mrgreen: Det er like morsomt hver gang jeg yttrer min mening om Mercedes, taxi entusiastene her inne blir like grinete hver gang :lol:

Fredrik er bare sint fordi han ble rundlurt av en teppeselger i fjor sommer, og har dermed lagt Mercedes for hat. :D

Er nok ikke verre enn at jeg rett og slett ikke liker Mercedes, årsakene er mange men involverer ikke teppeselgere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det komiske her er at alle andre tuller mens Fredrik tar alt dønn seriøst!

Det komiske her er at du har en slik turbantaxi :mrgreen: Det er like morsomt hver gang jeg yttrer min mening om Mercedes, taxi entusiastene her inne blir like grinete hver gang :lol:

Fredrik er bare sint fordi han ble rundlurt av en teppeselger i fjor sommer, og har dermed lagt Mercedes for hat. :D

Er nok ikke verre enn at jeg rett og slett ikke liker Mercedes, årsakene er mange men involverer ikke teppeselgere :wink:

http://lmgtfy.com/?q=Ironi

http://lmgtfy.com/?q=Humor

http://lmgtfy.com/?q=Sarkasme

Begynn og les a, Fredrik. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å prøvekjøre ny bil...Nå sitter vi i sofaen og konfigurerer vår nye bil...bare usikre på fargevalget...

Hva slags bil er det snakk om da? :) Jeg lover helt seriøst å ikke komme med noen dumme kommentarer ang bilvalget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å prøvekjøre ny bil...Nå sitter vi i sofaen og konfigurerer vår nye bil...bare usikre på fargevalget...

Hva slags bil er det snakk om da? :) Jeg lover helt seriøst å ikke komme med noen dumme kommentarer ang bilvalget :)

uansett hva jeg kjøper så er den jo ikke bedre enn e34 din!! Eller raskere enn superchippa treern din :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en 316 engang, hadde den ikke lenge for den gikk så sinnsykt dass. Må være 318i eller høyere når det gjelder BMW.

Noen som har tips til billig bruksbil? Typ 25-30 lapper. Trenger ikke å være BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en 316 engang, hadde den ikke lenge for den gikk så sinnsykt dass. Må være 318i eller høyere når det gjelder BMW.

Noen som har tips til billig bruksbil? Typ 25-30 lapper. Trenger ikke å være BMW.

Nissan Almera

Mercedes W202

Toyota Yaris

Finnes masse. Det spørs hva du mener med billig, billig i innkjøp eller billig i drift? Eventuelt begge deler?

Behov for plass og comfort og utseende osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...