Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Eller 9 dager x 12 timer,+ et møte utenom. :)

Er i Nordsjøen.

faen.. må ta å komme meg på rigg snart, selv :P

dere trenger vel tilfeldigvis ikke en ung og sprek dekksarbeider med et par års erfaring fra supply og ankerhåndtering hos dere? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye rare skapninger som henger i Middelalderparken. Fikk "besøk" av en snåling i sta mens vi holdt på å montere noen kabelbruer. Han synes det var forferdelig at vi arbeidet på en fredag kveld, og lurte på hva vi synes om å melke staten på denne måten. Jeg ble ganske lei maset hans og holdt på med det jeg skulle, og svarte ikke på de teite spørsmålene hans.... Så tilta han litt og begynte med "DET GÅR IKKE AN Å HOLDE PÅ SÅNN VETTU" i repeat sikkert 15 ganger før jeg spurte om han hadde et problem, noe han svarte at han hadde :lol: Så fikk han beskjed om å gå vekk der i fra hvis han skulle være ufin. Til slutt gikk han... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen.. må ta å komme meg på rigg snart, selv :P

dere trenger vel tilfeldigvis ikke en ung og sprek dekksarbeider med et par års erfaring fra supply og ankerhåndtering hos dere? :roll:

Vi tok nettopp inn trainee-er, tror det var 500 søkere til fem eller seks stillinger. :)

Vet ikke om vi skal ha flere nå, men det jo bare til å gjøre et forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups :mrgreen:

Så jeg ganske hel og fin ut denne også, riktig antall sylindre også som gir disse bilene ekstra utstråling :) Men jeg er alltid skeptisk til annonser av eldre biler hvor bildene er tatt i en mørk garasje :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...