Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk

Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket.

Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh.

Vurderte å kjøpe bilen din, men det var feil motor, hadde det vert en 520 hadde jeg tatt den usett ;)

Problemstillingen er rent hypotetisk, er jeg redd: Hadde bilen vært en 520i hadde den vært brukt opp av en 18-åring med ferskt førerkort rundt 2004-2005. ;)

Jeg mistenker også at henvendelsen på bilen med de "ekle felgene" dreiet seg om CRXen.

Det vil forresten ikke la seg gjennomføre å utvise folk som gir skambud, uten å kunne garantere at de ikke risikerer dødsstraff i landet de utvises til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det rene rorbua i morgen eller hva fish? :)

Ble litt rorbua likevel, hadde ikke trodd jeg skulle få slik respons. Litt småmorsom histore innflettet med presentasjon av neste taler. Hadde regnet med litt latter, men at gjestene også skulle applaudere hadde jeg ikke regnet med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det rene rorbua i morgen eller hva fish? :)

Ble litt rorbua likevel, hadde ikke trodd jeg skulle få slik respons. Litt småmorsom histore innflettet med presentasjon av neste taler. Hadde regnet med litt latter, men at gjestene også skulle applaudere hadde jeg ikke regnet med. :-)

Har du ikke lært at jeg er synsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb som drosje sjåfør i kveld, og dagens gode gjerning er unnagjort. Skulle et stykke avgårde, som betyr kryssing av en fjord.. På vei tilbake viser det seg at det er nye avgangstider for sommeren på ferja.. mao, gikk ikke før klokka halv 7 om morgenen... Det betyr at man må kjøre rundt, som er 45 minutter med ekstremt smal, svingete og uoversiktelig vei.. På ferjekaia stod også en kar fra Trondheim som skulle hjem, og ante ikke hvor han var engang :P Hyggelig som jeg er så geleidet jeg han rundt fjorden såpass at han kunne fortsette videre på sin lange vei hjem til Trondheim :)

- adivass aka voldalosen :D haha

Austefjorden?

Tidenes treigeste svar, men jau, det stemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker man på panseret for å beskytte bilen mot små insekter? Noen som har peiling?

BH. :mrgreen:

Har sett på bh, men det passer ikke helt inn da det beskytter mot steinsprut. Det jeg prøver å finne er en plastikk dings som tas rett på fram sida av panseret, som skaffer en slags aerodynamikk slik at insektene flyr over bilen. Litt dårlig forklart, men det er det eneste jeg kommer på :oops::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

check-engine-light-large.jpg

Hva skal jeg sjekke når den lyser? Bilen min kødder med kjølevæske og koking (kun vann på tanken akkurat nå fordi jeg har sløst vekk mye kjølevæske). Tips mottas gjerne. Er den nederst til høyre, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor folk fortsetter å bruke bilen når den koker o.l.

Det blir fort dyrt.

Gjør ikke det, måtte prøve å finne ut hvor det lakk. Mistenker lokket på ekspansjonstanken, at pakningene er dårlige. Jeg skal få den ned på verksted i løpet av uka og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på olje og/eller vann med påfølgende varmgang er trolig det aller værste man kan tilby en motor. Konseptet er dømt til å mislykkes og bør helt klart unngås. Èn ting er at metall mot metall uten nok olje og/eller tilstrekkelig med kjøling ikke er bra, men at div. pakninger gir etter pga. varmgang er nesten like ille. Det er heller ikke sikkert at man ser/oppdager dette umiddelbart. Det kan gå mange kilometer etter at man har helt på ny olje eller tilstrekkelig med vann før man oppdager at det f.eks er vann i oljen pga. en ødelagt toppakning. Olje og vannivåene skal med andre ord alltid være innenfor tolleransegrensene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...