Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med samme lyden her, istedet for å gjøre som jeg selv råder deg til har jeg kjøpt en haug deler og tar sikte på å bruke elimineringsmetoden.

Jeg sier som Forrest Gump: Stupid is as stupid does :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, høres kjipt ut. Bare ikke fall for fristelsen og selg E30'en, man finner knapt ett sikrere sted å hive pengene sine enn i en gammel E30 om dagen :wink:

Jeg støtter den! Også har jo han lagt god del tid og arbeid i bilen, det er priceless... Angeren ved salg av en slik bil må være enorm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg faller tilbake hit, men jeg rakk ikke å ta det når diskusjonen pågikk.

George Carlin, som er en av tidenes absolutt beste komikere, har dette å si om de 10 bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30`en blir heldigvis veteran 1. januar, så den koster meg ``ingenting`` å beholde :D

Den har også gått gjennom de dyreste oppgraderingene den har, så fremover blir det mange men små oppgraderinger som ikke koster så mye hver for seg, selvom jeg er ganske sikker på at jeg klarer å bruke flere titalls tusen kroner til på den... :P '

Klarte også å komme inn på Høyskolen så skolen koster ca 1500 i året , så 0 studielån på meg :mrgreen: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sweet, sender deg melding, gjelder golfen! =)

Siden det er en Golf er problemet ikke slakk i differensialen, slitt hardykobling, slitt mellomaksling, slitt diff-foring etc. iom. at motor, gearkasse og drivverk er lokalisert foran i bilen. Jeg gjetter på slitte motor/gearkassefester.

Apropos religionsdiskusjoner sitter jeg med et bestemt inntrykk av at kunnskapen om islam generelt er større når det gjelder de med en kristen bakgrunn enn visa versa. Så også i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. God bedring! Lite kult det der.

Har en liten fjellknaus på ene siden av huset, med en lyktestolpe med tjære på.

Rett nedenfor er et busstopp. Pleide å klatre ned dit når jeg tok bussen og svingte meg rundt lyktestolpen for å ikke falle. Da gnikker du huden mot det ene og andre. På en varm dag,

Med svettende tjære, iført t-skjorte og shorts+sol=kløe og fine brannsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...