Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høres perfekt ut! :D

Grunnen til at Mersidez er så populært er at de som oftest tåler varmen mer enn mange andre merker, husker det fra en bil dok. om UAE

Det kan stemme det! Var over 30 varmegrader om natten i går, blir helt uutholdelig på dagen... Heldigvis har jeg så langt bare snorket hele dagen og gått ut for å spise før solnedgang hver dag :P

Tror jeg skal booke Audi R8 V10 banekjøring til neste søndag! :D

R8 er en helt ok bil, men har du mulighet så velg noe annet. Har prøvd R8 V10 og min opplevelse var at den ikke er så mye anderledes en alle andre audier. Klart mye sprekere men dønn kjedelig bil..

Om du leier R8 så del din opplevelse da, er litt spent på om andre sitter igjen med samme erfaring som meg.

Jaguar XKRS er en bil du bør prøve om de har den, da snakker vi bil ;-)

Jeg tror faktisk at du deler den erfaringen med mange andre som har superbiler... Nå snakker jeg om det jeg leser på diverse internasjonale forum... Mange av de sier at Audien er en komfortabel hverdagssuperbil og kan ikke sammenlignes med Ferrari og andre "thoroughbreds".

Men jeg er ikke vant med slike å få sittet i slike biler og hvertfall ikke kjøre dem - den Audien holder sikkert i maaassevis til å pumpe litt adrenalin... Det frister om bare for det å kunne høre en V10 lyd på ekte enn bare gjennom TV/PC-høyttalerne! :) Det er R-tronic automat, da... Skulle ønske de hadde den klikk-klakk manuelle kassa :)

Har nå booket time for førstkommende lørdag! :) :)

Og jeg tror deg angående Jaguaren jeg, en av favorittene blant "underdog"-biler og jeg ville heller hatt den over en Aston V8V eller DB9!

I Dubai kan du få en XKR 4.2 (X150 '07 modell) til 130.000 AED nå. Det er litt over 200.000 kr., haha, sånn vs. 800.000 kr. på norske markedet... :lol: Det er en bil som hadde passet perfekt i Dubai!

Som noen av dere kanskje visste så sier arabere aldri P-lyden og sier B istedenfor... Så de kaller Porsche for Båsj. :D

Borsche er i likhet med Porsche et etternavn i Østerrike/Tyskland... :)

The more you know ;)

Fy fader så mye useriøse kjøpere det er om dagen. Gjelder absolutt ikke bare bimmers. :-(

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Veldig mange som tror de kjøper en fabrikkny bil til 20.000 kr. når det gjelder mine biler hvertfall :lol:

jeg vil ha Ducati monster :(

Jeg og! Gromme caféracere og egentlig all motorsykkel jeg trenger!

Skrevet
Takker for svar :)

Den så overraskende bra ut, var ikke mye småplukk på den. Synes prisen er litt stiv tho.

Stiv og stiv, er jo m5 da ;) men den har jo gått litt, preface, uten navi osv, så kan se hva du mener ;)

Skrevet

Jeg har kjørt Gallardo Superleggera, og der var som å kjøre en A6 som var litt lavere med mere guffe. Regner med at R8 er en like kjedelig bil.

Aldri aldri aldri, ever ever ever, kommer jeg noen gang til å kjøre Lambo om jeg har muligheten til å kjøre en Ferrari.

Audi har ødelagt Lambo, og jeg er veldig enig med Clarkson når han tester Gallardoen - det er ikke det samme når du setter deg inn, og ser klimatronic'en til Audi, navigasjonen til Audi og alt det andre som har blitt like kjedelig som - ja nettopp - en Audi.

Kjør McLaren eller Ferrari - ekke no å tenke på! :)

(Om du ikke får kjøre Diablo eller Countach da)

Skrevet

^ Kremgutt: Ja, det kan godt stemme det! Man vil jo at superbilen skal slippe litt på rompa her og der :D

Men nå er det booket og betalt, så Audi R8 V10 here I cooome :)

Skrevet

Hehe, det er nok greit det også altså. Jeg føler jeg kanskje svartmaler det litt mye :P

Skrevet

I dag har jeg levert min 5000 kroners bil til oppretting. På egen regning. Jeg sier igjen; stupid is as stupid does.

Skrevet

Og jeg tror deg angående Jaguaren jeg, en av favorittene blant "underdog"-biler og jeg ville heller hatt den over en Aston V8V eller DB9!

I Dubai kan du få en XKR 4.2 (X150 '07 modell) til 130.000 AED nå. Det er litt over 200.000 kr., haha, sånn vs. 800.000 kr. på norske markedet... :lol: Det er en bil som hadde passet perfekt i Dubai!

Prøvde en XKR-S 5.0V8 550HK i Las Vegas, for en syk bil :lol: Gled deg uansett til å kjøre V10, er utrolig gøy.

Vi prøvde også Ferrari F430 Spider, Lamborghini LP570 Spyder Performante og Audi R8 V10. Kanskje ikke så rart den R8en ble kjip :mrgreen: Jaguaren ligger på 132.000 USD... Sikkert gange 3 på pris i Norge...

Skrevet
Tipper Fredrik liker siste episode av top gear ;) Mye Porsche prat.

Deilig... og den Singeren er bare så übercool... :P

Ja den liker jeg også :) Gliste godt på slutten av episoden når de kjørte campingvogner.

Skrevet
Har jo noe som heter sentimental verdi også :)

Hva kommer det på?

Er vel den som er høyest her:) Pris er uviss, de ville prøvemontere frontruta først. Hjeeelp :lol:

Skrevet

Begynner å bli litt småskremt, er ikke få rundt meg på min alder som begynner å få unger på vei(sikkert uhell osv. men allikevel), forlovelser og flytting og kjøping av leiligheter.

Her sitter jeg fremdeles som høgskolestudent :) 22 år og mange år igjen :)

Skrevet

Jaja da var man på tur til legoland. Blir sikkert veldi gøy når man er 21 :lol:

Så om noen ser en xc90 med 10m campingvogn bak på tur nedover mot sørlandet så er det bare å tute :mrgreen:

Skrevet

En venninne og typen er på europatur nå. Typen fikk lappen som 24 åring, i fjor høst og nå kjører han og damen rundt på alle fornøyelsesparkene de ikke fikk dratt til som barn.

Først Tusenfryd, så Liseberg, Legoland og noen andre jeg ikke husker navnet på.

Man er vel ikke for gammel for moro, før man brekker hoften i berg og dal-banen. Hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...