flobben Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Slik?http://www.dagbladet.no/2011/05/16/nyhe ... /16549282/ "- Vi gjør det fordi vi kjeder oss Norske ungdommer driver med ny Facebook-trend kalt «planking». - Skremmende, mener forsker." Er det nå i lengden særlig positivt for menneskeheten å ikke la naturlig seleksjon gå sin gang?
Hansh Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Slik?http://www.dagbladet.no/2011/05/16/nyhe ... /16549282/ "- Vi gjør det fordi vi kjeder oss Norske ungdommer driver med ny Facebook-trend kalt «planking». - Skremmende, mener forsker." Er det nå i lengden særlig positivt for menneskeheten å ikke la naturlig seleksjon gå sin gang? Absolutt ikke! Diskutert flere ganger med min kone som holder på med master i biologi.
Clerion Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Husker for litt siden en sak der menn slengte seg ut fra en steinklippe og deiset rett i bakken. Det var en "haha" sak på VG. Men at folk ligger på en planke på ett veiskilt. Det er en LIVSFARLIG trend Skjønner meg ikke på media
noekult Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Herregud så oppgitt jeg blir over nettbutikken. For det første var og er det 20x mer uforutsette kostnader enn først antatt ("alt" er tilsynelatende inkludert i alle avtaler, helt til du skal bestille og skjønner at du må ha så mye mer til mange flere kroner, for å ha et minimum av brukbar tjeneste/varer/utstyr). For det andre skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde hatt penger til kontor. Har trangt nok hjemme fra før med bokstavelig talt ingen ledig plass bortsett fra der man skal gå, og det begynner meg å gå meg på nervene nå som jeg har fått etikettmaskin som viste seg å være en mongosvær laserskriver. Men men, det skjer bittelitt progresjon hver dag nå. Blir bare så frustrert over at det er så mye mer å gjøre og at det krever så mye mer av meg enn først antatt. Er ikke lett. Men jeg elsker babyen min
Jordfræsar Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Hva skjedde med hippiefolket? De fikk vel vandre fritt i sitt eget univers høy på LSD?
flobben Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 er vel ikke lenge før sosialistene er ute og forbyr dette, eller når jeg tenker meg om, kanskje ikke... fordi de har jo ikke gått av at folk tenker selv og er litt smarte.
grimfer Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Hva skjedde med hippiefolket? De fikk vel vandre fritt i sitt eget univers høy på LSD? De fant ut at lausunger, dop og fri sex ikke skaffer deg hus og bil, så de ble direktører i stedet. Noen få dro til india for enda mer dop, da ble ikke lausunger og sex noe problem lenger, fordi de var så dopa at de ikke fikk den opp eller inn lenger. Andre trodde hardnakka på peace and love, og døde av aids, syfilis, overdoser, eller etter fritt fall fra høye bygninger. Men de var veldig fredelige. Stort sett. Barna deres sitter i fengsel, ofre for fri oppdragelse.
Fredrik Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Hva skjedde med hippiefolket? De fikk vel vandre fritt i sitt eget univers høy på LSD? Tja... de som ikke tok kvelden pga for mye syre må vel være i 70-årene nå (hvis de var i begynnelsen 20-årene på slutten av 60-tallet).
Jordfræsar Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 er vel ikke lenge før sosialistene er ute og forbyr dette, eller når jeg tenker meg om, kanskje ikke... fordi de har jo ikke gått av at folk tenker selv og er litt smarte. Tror de heller begynner å ta betalt for "latskapen". Nye trenden nå er å ødelegge for plankerne. Jeg tar med meg paintballgeværet og tar drive-by shooting!
noekult Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Vet ikke hvordan det er med dere, men av alle kjendisbabene der ute så blir jeg mest sjarmert av denne dama. Ikke klassisk pen, men gøyal og med glimt i øyet
knut_olestad Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Vi får finne på noe bedre enn planking, eller hva? noen ideer?
Marius2002 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Vi får finne på noe bedre enn planking, eller hva? noen ideer? Tåing? Ta bilde av tærne overalt? Like meningsløst og idiotisk.
Marius2002 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 æsj...manneføtter... Ja, det er ikke akkurat noe delikatesse. Men hva faen, planking? Og at de i det hele tatt kaller det for ekstremsport... sport??
wicky124 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 hehe....ja altså...noen døde jo...av ren dumskap...derfor er det ekstremsport... og siden Norge følger med i trendene ute i verden så blir det vel egne planke-parker snart...
Anbefalte innlegg