fish Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Vegard welle skrev: Hvordan kan jeg enklest få av rattet når den ene Torx skrua er rund? er vel ikke noe serlig og borre ut når ikke jeg vil skade rattet? Jeg tar som regen en Torx bits som er ett nr større, banker den inn med hammer, så prøver jeg forsiktig å løsne skruen.
Thundercoil Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 flonoen skrev: Noen her som har vg+ og kan sei meg resultatet i den lettmelk-testen? http://www.handelsbladetfk.no/id/28873 Slår aldri feil. Googler alltid frem sakene fra vg+ Noen ganger ser man hvor gamle nyhetene deres er.
flonoen Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 "En lettmelk som kommer nærmest smaken av naturlig melk, mener testerne. Det skyldes trolig fettprosenten på 1,8 prosent." Lurer på om dette betyr at testen gikk ut på å smake seg fram til det som ligger nærmest produktet som kommer direkte fra kua. For melk rett fra kyr smaker forjævlig! 1.8% fett hørtes ikkje så godt ut, liker best 0,7% ekstra lett fra tine, eller 0,5% fra q, men vanlig lettmelk er litt godt innimellom óg.
tordah Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Noen som har tips til hva man kan gjøre på toget, som får tiden til å gå litt fortere ? Er ca halvveis mellom asker og stavanger nå, og holder på å kjede meg ihjel
gallay Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Tordah skrev: Noen som har tips til hva man kan gjøre på toget, som får tiden til å gå litt fortere ? Er ca halvveis mellom asker og stavanger nå, og holder på å kjede meg ihjel Se på tv serier? Brukte å gjøre det når jeg jobbet som vekter og hadde lange vakter. Ellers bok er en fin løsning
flonoen Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 A horny guy went into a whorehouse and says, "I need a blow job, but I only have $5". "Okay", The owner said, "That's not much, but for $5 we can give you a penguin". "What's a penguin?" The man asked. "You'll see", she replied. So he went upstairs. A young woman came and started giving him a blow job. But just as he was about to finish, she stopped and walked away. Frustrated, he waddled after her with his pants around his ankles, screaming "What's a penguin?"
Thundercoil Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Haha. Og ja, en noe merkelig test. De mente sikkert at det skulle smake nærmest vanlig melk, som ikke er lett? Her bruker vi bare Tine skummet melk. Men jeg verken liker eller tåler melk, så for min del går det til matlaging. Men jeg unner meg litt sjokomelk av og til, selv om det ikke er lurt. Haha.
Jordfræsar Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 flonoen skrev: "En lettmelk som kommer nærmest smaken av naturlig melk, mener testerne. Det skyldes trolig fettprosenten på 1,8 prosent."Lurer på om dette betyr at testen gikk ut på å smake seg fram til det som ligger nærmest produktet som kommer direkte fra kua. For melk rett fra kyr smaker forjævlig! 1.8% fett hørtes ikkje så godt ut, liker best 0,7% ekstra lett fra tine, eller 0,5% fra q, men vanlig lettmelk er litt godt innimellom óg. Beste melka er den som kommer rett fra tanken i fjøset synes jeg! Og nærmeste kjøpamelk er vel H-melk etter min smak! Skumma, ekstra lett er jo bare utvannet melk som smaker ingenting! På tide å bli voksen haha Smaken er som baken. Ingen fasit
Larsinnj Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Enig! Melka er best rett fra tanken, så fort den er avkjølt!
Shattered Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Noen som tar diagnose rundt Vestfold? Eller vet om noen?
FredrikE24 Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Jeg drikker KUN H-melk, eller nysilt melk som jeg liker å si. Alt annet smaker jo ikke like mye melk! Melk er godt dvs. H-melk smaker best! Mange mener jeg er sprø som drikker på denne "fløta"
fish Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Jordfræsar skrev: flonoen skrev: "En lettmelk som kommer nærmest smaken av naturlig melk, mener testerne. Det skyldes trolig fettprosenten på 1,8 prosent."Lurer på om dette betyr at testen gikk ut på å smake seg fram til det som ligger nærmest produktet som kommer direkte fra kua. For melk rett fra kyr smaker forjævlig! 1.8% fett hørtes ikkje så godt ut, liker best 0,7% ekstra lett fra tine, eller 0,5% fra q, men vanlig lettmelk er litt godt innimellom óg. Beste melka er den som kommer rett fra tanken i fjøset synes jeg! Og nærmeste kjøpamelk er vel H-melk etter min smak! Skumma, ekstra lett er jo bare utvannet melk som smaker ingenting! På tide å bli voksen haha Smaken er som baken. Ingen fasit Nei takk!!! Har smakt det en gang for mange år siden, aldri mere!!! Gud hjelpe meg hvor syk jeg ble. Skulle i bryllup, hadde drukket "fersk" melk om kvelden, stod opp for å dusje og begynte å spy som en gris i dusjen. Satt i kirka og svettet i vinkler. Under middagen måtte vertskapet ommøbelere bordsettingen da jeg måtte sittt nærmest toalett. Fikk ikke ned en eneste matbit. Ble utålmodig utover kvelden, så jeg tok meg en cognac. Og vips, der forsvant alt og jeg fikk formen tilbake. Dessverre var det så sent at baren stengte bare halvtimen senere.
fish Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Shattered skrev: Noen som tar diagnose rundt Vestfold? Eller vet om noen? Jeg er hobbypsykolog, og kan gjerne ta en diagnose. Blir å stille deg noen spørsmål. -Hvordan har vi det i dag?
Anbefalte innlegg