bayerks-mach-werk Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Så det var snakk om surround anlegg her litt tidligere er dette snlegget noe tess eller ? http://www.lydogbilde.no/test/onkyo-ht- ... l-sib-cub3
Stenbakken Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Det så slitsomt ut!! Sol og varme får jeg nå aldri nok av
Larsinnj Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Så det var snakk om surround anlegg her litt tidligere er dette snlegget noe tess eller ? http://www.lydogbilde.no/test/onkyo-ht- ... l-sib-cub3 Har ikke hørt det, men både Focal og Onkyo er gode greier! Så det er jo en god start sånn sett vertfall
Kjennern Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Gå heller for denne; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772429
316 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg kommer til å kjøpe noe komplett. Jeg orker rett og slett ikke bruke tid og krefter på noe annet. Finner jeg noe brukt, gjerne.
Larsinnj Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Gå heller for denne; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772429 Hadde jeg skulle kjøpt reciever fra Onkyo, så ville jeg kjøpt med 7 til slutt i navnet. 607, 707 etc, da de er de minste man får med pre-out. Det er kjekt å ha, om man en gang i framtiden kommer på å skal bygge ut litt Jeg har hatt 707 i 4-5 år nå, og er storførnøyd enda
bayerks-mach-werk Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Ja jeg har også tenkt på en pakke som er komplett med høytalere som ikke er alt for svære . Så tror nokk den pakka med onkyo og focal høytallerne er bra nokk for meg . Har jo mulighet til å bygge på senere også .
Kvasi Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 De Focalhøyttalerne er knallbra størrelsen tatt i betraktning. Bruk litt tid på plassering/integrering av subben så blir det godlyd i stua.
Fredrik Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Hadde jeg skulle kjøpt reciever fra Onkyo, så ville jeg kjøpt med 7 til slutt i navnet. 607, 707 etc, da de er de minste man får med pre-out. Det er kjekt å ha, om man en gang i framtiden kommer på å skal bygge ut litt Jeg har hatt 707 i 4-5 år nå, og er storførnøyd enda Jeg hadde en Onkyo Integra A-8087 i mange år (9-10) frem til strømforsyningen tok kvelden. Nå har jeg hatt en litt enklere NAD C352 (spiller også klasse-a lyd, men ikke like høyt) nesten like lenge...
Larsinnj Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Hadde jeg skulle kjøpt reciever fra Onkyo, så ville jeg kjøpt med 7 til slutt i navnet. 607, 707 etc, da de er de minste man får med pre-out. Det er kjekt å ha, om man en gang i framtiden kommer på å skal bygge ut litt Jeg har hatt 707 i 4-5 år nå, og er storførnøyd enda Jeg hadde en Onkyo Integra A-8087 i mange år (9-10) frem til strømforsyningen tok kvelden. Nå har jeg hatt en litt enklere NAD C352 (spiller også klasse-a lyd, men ikke like høyt) nesten like lenge... Onkyo er gode greier Har hatt en pitteliten NAD C320 stereoforsterker tidligere, som jeg dreiv mine Jamo Classic 8 med. Første oppsettet jeg hadde Nad'en ble desverre alt for liten, og passet overhode ikke i lag med høyttalerene jeg kjøpte når jeg oppgraderte. Låt som en skutt katt! Nå kjører jeg Onkyo 707 + Emotiva xpa-5 sammen med Klipsch RF-83. Storfornøyd med det oppsettet, selv om jeg har lyst til å prøve en god rørforsterker!
Kjennern Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Nå leste jeg litt fort så fikk ikke helt med meg at det var en pakkepris. Derfor jeg tenkte på TX-NR616B, for jeg tror den er en del bedre en HT-R558. Har den TX-NR616B i kjellerstua hos gamlingene, og den er helt OK. Personlig har jeg stor sans for Denon, har en AVR-2312 hjemme nå og er kjempefornøyd Sikler dog litt på 3313, men herregud for en pris
Stenbakken Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Var innom HiFi klubben og testet Cerwin Vega XLS 215 samme med en NAD C165BEE forforsterker og Cerwin vega CXA-10. Blir slike bare jeg flytter for meg selv, da jeg ikke ser vits og ha noe slik per nå da jeg aldri kan bruke det ordentlig uansett
Fredrik Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg hadde en Onkyo Integra A-8087 i mange år (9-10) frem til strømforsyningen tok kvelden. Nå har jeg hatt en litt enklere NAD C352 (spiller også klasse-a lyd, men ikke like høyt) nesten like lenge... Onkyo er gode greier Har hatt en pitteliten NAD C320 stereoforsterker tidligere, som jeg dreiv mine Jamo Classic 8 med. Første oppsettet jeg hadde Nad'en ble desverre alt for liten, og passet overhode ikke i lag med høyttalerene jeg kjøpte når jeg oppgraderte. Låt som en skutt katt! Nå kjører jeg Onkyo 707 + Emotiva xpa-5 sammen med Klipsch RF-83. Storfornøyd med det oppsettet, selv om jeg har lyst til å prøve en god rørforsterker! Min NAD driver kun et par originale Sonus Faber Minima FM-2 høyttalere. Jeg har gått hele veien fra en high-end Proceed (Mark Levinson) rørforsterker via Integraen til NAD´en. Selvfølgelig er ikke NAD´en i den samme klassen, men den lyder allikevel forbausende bra sammen med Sonusene... iallefall så lenge man ikke spiller alt for krevende moderne musikk med mye høy og kraftig bass. Tilsvarende Minima høyttalere koster idag 20K NOK for et par. Jeg mener å huske at jeg betalte 12K NOK for mine i 1990/91. Jeg har faktisk aldri vurdert andre høyttalere... de er og blir helt fantastiske... http://www.sonusfaber.com/
Anbefalte innlegg