sveigis Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Omega MV6 er bøs, med har hørt at den er tørst ja. Synd Opel ikke lager en konkurrent til 5 serien lenger, var jo like før de lanserete V8er også i B Omegaen En bekjent hadde en B omega stasjonsvogn og der fikk man inn en europall på tvers i bagasjerommet Både Omega A og B er der syk god plass vil jeg si. Ja etter Omega ble tatt bort mistet Opel litt av identiteten,det var jo det som var morro med Opel,stor bil,morsom motor og ja slitesterk.De har jo prøvd seg senere med diverse sportslige motorer og diverse modeller men det er kun for spes intereserte.Så ja savnet etter en Ascona eller manta er der med gjevne mellomrom.Har hatt begge deler og veldig gøy.
316 Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?tr ... _term=true Er dette noe å satse på? Skal visst spille bra ift størrelse.
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Både Omega A og B er der syk god plass vil jeg si. Ja etter Omega ble tatt bort mistet Opel litt av identiteten,det var jo det som var morro med Opel,stor bil,morsom motor og ja slitesterk.De har jo prøvd seg senere med diverse sportslige motorer og diverse modeller men det er kun for spes intereserte.Så ja savnet etter en Ascona eller manta er der med gjevne mellomrom.Har hatt begge deler og veldig gøy. Ja jeg hadde en 2010 Insignia med skinn, automat, navi og 19" og jeg må si det var egentlig en ganske lagelig bil. Ble overrasket over premiumfølelsen i den bilen, en følelse stort sett bare Volkswagen og Volvo kan skryte av blandt de folkelige merkene
flonoen Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Har hatt insignia som leiebil selv, sitter igjen med akkurat motsatt følelse.. Mangla skinn, men trur ikkje det hadde dratt opp inntrykket. Trasig å kjøre, treig som fy, plast over alt, elendig plass.
SofaKingFresh Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=43345149&keyword=H%c3%b8yttalere&save_term=trueEr dette noe å satse på? Skal visst spille bra ift størrelse. Hvorfor i alle dager sitter du på bimmers og Facebook, når du er på ferie i Ayia Napa?!? :S
RS-Heggem Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Både Omega A og B er der syk god plass vil jeg si. Ja etter Omega ble tatt bort mistet Opel litt av identiteten,det var jo det som var morro med Opel,stor bil,morsom motor og ja slitesterk.De har jo prøvd seg senere med diverse sportslige motorer og diverse modeller men det er kun for spes intereserte.Så ja savnet etter en Ascona eller manta er der med gjevne mellomrom.Har hatt begge deler og veldig gøy. Ja jeg hadde en 2010 Insignia med skinn, automat, navi og 19" og jeg må si det var egentlig en ganske lagelig bil. Ble overrasket over premiumfølelsen i den bilen, en følelse stort sett bare Volkswagen og Volvo kan skryte av blandt de folkelige merkene I 2005 hadde jeg en kliss ny citrôen (hvordan i alle dager staves det egentlig?) xzara picasso som leiebil. Det var noe helt nytt for meg, og en helt latterlig morro bil. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Jeg leverte nettopp tilbake en Opel Signum leiebil. Plast overalt, lite/ingen sidestøtte i setene, vanvittig harde seter osvosv. Var ikke mye opplevd kvalitet å skryte av spør du meg.. Grei nok som leiebil, men ble ikke supergira på å kjøpe en slik å ha som bruksbil nei..
Muren Motorsport Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Hmm.. Jeg er overrasket over deletilgangen på Opel.. Har jo kjøpt en sleten Omega B 2.5 V6 til givekkpris. Tenkte jeg skulle bytte registerreim men det koster jo en liten formue med strammer osv (typ 2500kr). Så jeg sjekket pris på ting brukt på Opelforumet og fant ut at jeg får jo slengt motorer etter meg for 500kr så da er valget lett.. Drive it till it snaps!Over til andre nyheter.. BMW'en nærmer seg med stormskritt oppstart igjen! Det blir jaggu fælt å selge godbilen kjenner jeg.. Ebay er også fantastisk som vanlig.. Jeg måtte ha ny servopumpe til BMW'en, 1200 kr brukt hos Koed, 3500 hos GS ny.. Ebay: 462kr + frakt! 1 uke senere lå den i posten, samme leveringstid som hos GS.. Der er dagesvis med skruing for å bytte motor.. Kjøp kun reima, strammehjula holder minst to reimbytter.
Thewiz Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Noen som har forslag til bruksbil til rundt 80 000 ? Har noen krav: automat, sedan, skinn og klima. E39 er vel det første som slår meg. Noen som har forslag til bruksbil til rundt 80 000 ? Har noen krav: automat, sedan, skinn og klima. E39 528I Nja, syns E39 begynner å bli gammel. Må si at E46 er mest aktuelt for øyeblikket. Hva mener folk om motoren som står i E46 316 facelift? N42B18 tror jeg den heter. 1,8 liter med 11xhk. Må si jeg liker E46 facelift ganske godt. Få på en M-tech fanger foran så har man kommet langt på vei
LoKi Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=43345149&keyword=H%c3%b8yttalere&save_term=trueEr dette noe å satse på? Skal visst spille bra ift størrelse. Hvorfor i alle dager sitter du på bimmers og Facebook, når du er på ferie i Ayia Napa?!? :S Når man sitter på en solseng med en drink i hånda, så er det greit å legge boka til side av og til for å dra frem iPad eller lignende. Been there, done that. Jeg kjeder i hvert fall vettet av meg om jeg skal sitte på stranda eller bassengkanten hele dagen - da må litt nett og elektronikk til så man får litt hjemmefølelse
Tzunami Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Case: ene tåkelyset mitt fungerer ikke. Jeg har målt 11,44V ut til pæra, til og med gjennom pæra! Men det lyser ikke, jeg har også målt andre h1-pærer de måler 11,66. Hva er grunnen til at h. tåkelys ikke fungerer i det heletatt? :s Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta
flonoen Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Thewiz: 11 hester høres lite ut.. Sikkert billig pga avgifter, men hadde venta til noe greiere dukka opp.. Fy fader, skjønner at finnene er glad i vodka, når man smaker på ølen deres.. Heiv nedpå to halvlitere Karjala, det var stygt det! Prøvde en Porter her om dagen som het noe det ikke er vits i å prøve å stave engang, den var helt grei, men ikke noe mer. Og porter pleier stort sett alltid være digg..
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Nja, syns E39 begynner å bli gammel. Må si at E46 er mest aktuelt for øyeblikket. Hva mener folk om motoren som står i E46 316 facelift? N42B18 tror jeg den heter. 1,8 liter med 11xhk. Må si jeg liker E46 facelift ganske godt. Få på en M-tech fanger foran så har man kommet langt på vei E46 facelift er en fin bil, en 316I er jo både fornuftig å grei å holde om man ikke har behov for mer. Kunne nok fint klart meg med en 316I selv i det daglige frem og tilbake kjøringen Når dette er sagt så kryper vel 2,2 liters 320I nedover mot 100 000 ,- men da har man jo litt mer lurvete eksemplarer og høyere driftskostnader Tror nok Fredrik kan gå god for driftsikkerheten på E46 facelift, etter langt over 300 000 km i en
Odd-M Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Noen med erfaring med plentraktorer? Har i overkant av 1 mål plen og er luta lei av en sliten klipper med oppsamler og 2-4 timers jobb avhengig av hvor langt gresset har blitt. Lurer på en Husquarna eller Jonsered rider med leddstyring og frontagregat.
Anbefalte innlegg