asv Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Kan melde at sommeren er på vei, med sydentemperaturer innen rekkevidde!
spruddel Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Når jeg tar mclappen skal jeg ha kawa z1000! No questions asked! For en sykkel Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta Jeg skal ha Honda CBX 1000 når jeg tar sykkellappen! Er helt forelsket i den sykkelen, og er ingenting annet som frister. Blir man ikke klar om man skal på langtur med R-sykkel? Har kun prøvd korte strekninger jeg. Ser for meg sånn 3-4 dagers tur, da må man jo bli klar i ryggen av å ligge slik? Hehe, jeg vil også joine "når jeg skal ta motorsykkellappen" Eneste motorsykkelen jeg faktisk har brent ordentlig for er en Ducati 748. Men jeg er ingen R-sykkel fan og den sykkelen hadde vært max upraktisk (kjørestilling i byen, dyr forsikring, skummelt å parkere i fellesgarasje pga. frykt for tyveri osv.), så jeg drømmer (på en måte) om en Ducati Monster 696i... Skulle gjerne hadde eldre Monster, men de krever vedlikehold. Café-racers er mer min greie enn R-sykler Har hatt Monkey Bike 50cc før og jeg SAVNER (som F!) følelsen av å bare kjøre rundt i varmen med masse vind mot meg, og den digge frihetsfølelsen når man bare skifter retninger her og der uten stress (i motsetning til bil som bare ligger mellom linjene i kjørefeltet)... For å være helt ærlig så hadde jeg kost meg i hjel med en Vespa 125cc eller 300cc også - lange turer på motorsykkel hadde det aldri blitt, tar heller bilen da. Si ifra når dere har tatt den da, så slenger jeg meg med på kjøreturer. Jeg joiner da foreløpig klubben for de med lappen, men som venter litt med å kjøpe sykkel Sett litt på Kawa Z750 (frister mest), 600 Thunderbird og FZ6 ++
LoKi Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Thewiz: 11 hester høres lite ut.. Sikkert billig pga avgifter, men hadde venta til noe greiere dukka opp..Fy fader, skjønner at finnene er glad i vodka, når man smaker på ølen deres.. Heiv nedpå to halvlitere Karjala, det var stygt det! Prøvde en Porter her om dagen som het noe det ikke er vits i å prøve å stave engang, den var helt grei, men ikke noe mer. Og porter pleier stort sett alltid være digg.. Lapin Kulta er digg i henhold til hva jeg husker!
316 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 http://touch.ostlendingen.no/landet-run ... -1.8017113 Noen som trenger deler?
[space] Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Altså bør en skru av skiltene på utenlandske biler en vil bli kvitt i nabolaget før en melder fra til kommunen. Ellers er det vel bare å komme med henger å ta den med seg som delebil? Neppe noen som vil savne den.
flonoen Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Si ifra når dere har tatt den da, så slenger jeg meg med på kjøreturer. Jeg joiner da foreløpig klubben for de med lappen, men som venter litt med å kjøpe sykkel Sett litt på Kawa Z750 (frister mest), 600 Thunderbird og FZ6 ++ Thunderbird? Thundercat? Triumph eller yama? Fz6 er sikkert ok, men fz8 er mer ok! Eg har en halvveis til salgs! Øhlins bak, full akra, varmeholker, wgp-utseende.. Om eg skal ha r-sykkel igjen, blir det 675 daytona.. Nyyyydelig.. Evnt noe ducatigreier.
haybimmsen Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Litt hjelp her da karar Fått bytteforslag på 323en mot en e46 320D Gått 200k å e ifra 1999. Med manuell Hva er bra/bør passe meg for osv ? Hadde vært digg med diesel kjenne e..
Tzunami Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Det er jo det vanlige rust, oljeservice osv osv, men mtp diesel så er det jo en risiko med dieselpumpe som ryker, evt dyser osv, men om den er behandlet bra med jevnlig serviceintervall og godt ettersyn så skal det ikke være så gærnt farlig
haybimmsen Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Er en på forumet her som har den. Skal snakke litt med han. Var også diselpartikkelfilter. Er vell dyrt om det må byttes ? Med tanke på km stand da ?
Tzunami Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Det koster fort litt å bytte det ja kmstand høres ikke skremmende ut, så er bare å kjøre på
Julianv Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Hmm.. Jeg er overrasket over deletilgangen på Opel.. Har jo kjøpt en sleten Omega B 2.5 V6 til givekkpris. Tenkte jeg skulle bytte registerreim men det koster jo en liten formue med strammer osv (typ 2500kr). Så jeg sjekket pris på ting brukt på Opelforumet og fant ut at jeg får jo slengt motorer etter meg for 500kr så da er valget lett.. Drive it till it snaps!Over til andre nyheter.. BMW'en nærmer seg med stormskritt oppstart igjen! Det blir jaggu fælt å selge godbilen kjenner jeg.. Ebay er også fantastisk som vanlig.. Jeg måtte ha ny servopumpe til BMW'en, 1200 kr brukt hos Koed, 3500 hos GS ny.. Ebay: 462kr + frakt! 1 uke senere lå den i posten, samme leveringstid som hos GS.. Der er dagesvis med skruing for å bytte motor.. Kjøp kun reima, strammehjula holder minst to reimbytter. Takk for tipset.. Da kjører jeg på med reimbytte.. Er jo så god plass nedi der at det må jo bare gå lekende lett. Får mekke til noe som holder kammene i ro..
Marius2002 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Idag har jeg montert hanskerom i min C1. Første gang jeg ser på hanskerom som luksus Har du turteller da? De har en litt kul plassering i C1... Det har jeg
Kvasi Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Litt hjelp her da karar Fått bytteforslag på 323en mot en e46 320D Gått 200k å e ifra 1999. Med manuell Hva er bra/bør passe meg for osv ? Hadde vært digg med diesel kjenne e.. Subframe disaster er jo ikke heelt uvanlig på preface. Og etter hva jeg fant ut når jeg kjøpte E46 så virker det som dieselpumpa går på alle preface på rundt 200k km.
Tzunami Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Fått inn focus electric på jobben i dag, ukas happening
Julianv Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Så var jeg igang med den store krangelen om å få verkstedet i Tyskland til å ta motoren på sin regning.. Fått verkstedet her til å dokumentere hva som er gale og at det er verkstedet i Tyskland sin feil at den havarerte siden de sa "kjør videre, öldruck okay".. De drev også å kjørte bilen rundt på plassen med rød oljelampe Wish me luck!
Anbefalte innlegg