Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også lett etter stereobenk siste tiden. Vil ha plass til alt av stereoutstyr, samtidig ha den åpen for å få luft til forsterkere osv. Fant aldri noe, så tenkte å lage selv. Smale lecablokker med glassplater oppå er planen, fikk noen herda glassplater på finn gis bort :) Er verdt et forsøk hvertfall.

75efb8be54d23fc70e08631a8cc2c206.jpg

92384d1335555316-diy-stereobenk-3b96c440934897bfaff627c97bf5b856.jpg

Kan se ålreit ut :)

Skrevet
Har ikke mulighet, jeg bor i leilighet med betongvegger som er bærende konstruksjoner. Så det utgår i grunn å henge den opp også. Prøver å finne et enkelt møbel med glassdører så jeg kan ha tingene mine inni den og bruke fjernkontroll gjennom dørene, men finner jo ikke det...

Jeg gikk for liten skjenk/buffet. Fikk da TV'n litt høyere opp, samt masse skapplass.

un805dgueaiokju8tsbk.jpg

Skrevet
Har ikke mulighet, jeg bor i leilighet med betongvegger som er bærende konstruksjoner. Så det utgår i grunn å henge den opp også. Prøver å finne et enkelt møbel med glassdører så jeg kan ha tingene mine inni den og bruke fjernkontroll gjennom dørene, men finner jo ikke det...

Jeg gikk for liten skjenk/buffet. Fikk da TV'n litt høyere opp, samt masse skapplass.

[ Bilde ]

HE!!! Hvor kjøpte du den?

Skrevet

Kan du ikke henge TV'en på en bærende betongvegg? Det er vel noe av det beste du kan henge den på - den faller ikke ned derfra :P

Skrevet

Det blir et krater i veggen den dagen jeg eventuelt skal flytte den eller flytte selv, så er ikke så interessert i det! ;)

Skrevet

Krater? Er da bare å skru ut, prøve å få ut pluggene og sparkle over og male senere da :) Har lagt 50mm rør fra bak tv til bak stereobenk i min leilighet, og tv-en skal henges på veggen :)

Skrevet

Selv er jeg ikke hypp på å henge tver på vegg.. Synes ikke det er noe fint :P

Her er benken jeg har hos meg, skuffene er fyllt med LP-er og typiske spillting og fjernkontroller :P Har plass til akkurat det som skal være der :P

Tven er 55" liten

en66g1h8a12de6yixngg.jpg

Skulle jeg hatt TV på vegg skulle jeg hatt et skjult rør bak stereobenk som ender opp bak TV. Er det noe jeg hater er det kabler/kanal som er klistra på veggen...

Edit: Magnus var før meg/har gjort det 8)

Skrevet

Har samme benk selv nede i kjellerstuen, er ganske grei igrunn.

...men hvorfor skal man ha TV-en på veggen om man har en benk under? Det blir jo bare dumt.

Skrevet

Lager kjellerstue her hjemme nå så er på utkikk etter en god tv benk jeg og, men tven må nokk ha veggfeste da den står litt utsatt til såman kan dulte borti i fylla elns. Kjipt om hele 55" deiser i gulvet så da er det bedre å henge den opp så får den bare være fastmontert.

Skrevet
Har samme benk selv nede i kjellerstuen, er ganske grei igrunn.

...men hvorfor skal man ha TV-en på veggen om man har en benk under? Det blir jo bare dumt.

Kan hende man ønsker en lydplanke eller andre ting under. Så dumt er det ei!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...