Fredrik Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Denne saken er ganske fornøyelig. Dette er historien om fremstående politikere og kongelige som gjerne ville ha politisk korrekte forbilder. Noen har helt sikkert veldig røde ører nå og ikke minst travelt med å komme seg vekk fra scenelyset... http://www.nrk.no/kultur/ahmed-siktet-f ... 1.11186027
LoKi Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Ja, jeg vet det går... Men, det er teglstein fra 40-tallet, så jeg lar det være i fred! Det er noe HELT annet enn betong. Da har du mur.. Men det er uansett problemfritt om du gidder å ta jobben den dagen den skal ned derfra. Latskapen er subjektiv - ikke skyld på veggen
LoKi Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Har samme benk selv nede i kjellerstuen, er ganske grei igrunn....men hvorfor skal man ha TV-en på veggen om man har en benk under? Det blir jo bare dumt. 1. For å få TV'en høyere opp - fordi det er mer komfortabelt 2. For å få TV'en høyere opp - fordi man har barn 3. For å kunne velge en TV-benk uavhengig av om den løfter TV'en nok
316 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Ja ja. Men jeg er ikke så moderne at jeg ser problemet med en tv benk enda, hehe.
Nytern Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Jeg rocker Nesna! Aldri opplevd så mange forsøk på kappkjøring før. Nordinger altså! Er så kjip at jeg bare blinker folk forbi dog Da er spm, noen med hjulbuevalse i nærheten?
VegarVS Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Noen som skal fra vestfold området og til sørlandet? trenger transport på ei girkasse..
FredrikE24 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Dvs. At du ønsker å valse buene dine for å kunne kappkjøre oppe i nord?!
Nytern Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Dvs. At du ønsker å valse buene dine for å kunne kappkjøre oppe i nord?! Haha, visste at det kom! Men nei, hadde bare vært ok å få det gjort snart. Subba en gang på 62mil, så jeg kjørte nok pent
316 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Noen som har en NES og eller en SNES å selge meg? Gidder ikke å betale fantasipris. Skal investere i dette, slik at mitt kommende barn får oppleve dette! Var med i en budrunde på en NES i går, men budrunden gikk ut klokken 22.00 og jeg var på Grown Ups 2 som startet 21.30! En kjerring som bydde over meg før utløpet og tok fra meg gleden mens jeg så på kino !
hermanoo90 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Noen som har en NES og eller en SNES å selge meg? Gidder ikke å betale fantasipris. Skal investere i dette, slik at mitt kommende barn får oppleve dette! savner min SNES....
majuz Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Noen som skal fra vestfold området og til sørlandet? trenger transport på ei girkasse.. Kanskje dette kan brukes? https://www.easybring.com/nb
noekult Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Haha, awesome Som dere sikkert visste så har jeg hatt E28en ute til salgs en liten stund... Men jeg måtte reise og i ettertid har annonsen gått ut (har fått masse e-poster fra interesserte folk, men vanskelig når man ikke er i samme land). Brodern fikk bilen EU-godkjent mens jeg var borte (måtte bytte bremseskiver bak samt bremserør som hadde rustet) og fikk lyst til å kjøpe bilen av meg når han starter på ny jobb ila. ca. 1 måned Han får den til lillebrorpris (10.000 kr.) og jeg er sikker på at han vil ta vare på den - er egentlig bare glad for at den blir værende i familien og at jeg kan få låne den av og til :)
VegarVS Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 [ Bilde ]Haha, awesome Som dere sikkert visste så har jeg hatt E28en ute til salgs en liten stund... Men jeg måtte reise og i ettertid har annonsen gått ut (har fått masse e-poster fra interesserte folk, men vanskelig når man ikke er i samme land). Brodern fikk bilen EU-godkjent mens jeg var borte (måtte bytte bremseskiver bak samt bremserør som hadde rustet) og fikk lyst til å kjøpe bilen av meg når han starter på ny jobb ila. ca. 1 måned Han får den til lillebrorpris (10.000 kr.) og jeg er sikker på at han vil ta vare på den - er egentlig bare glad for at den blir værende i familien og at jeg kan få låne den av og til :) hva lå den ute til da?
awt Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 1. For å få TV'en høyere opp - fordi det er mer komfortabelt2. For å få TV'en høyere opp - fordi man har barn 3. For å kunne velge en TV-benk uavhengig av om den løfter TV'en nok 1. Når ble det behagelig å kikke oppover for å se TV? I en normal benk sitter man stort sett ganske lavt. 2. Jeg har selv barn (i flertall), og ser ikke problemet her. Det som er morsomt for barn er uansett de dingsene med knapper som står noe lavere. 3. De fleste tv-benker er stort sett like her uansett, og det er ikke noe man akkurat bytter ut hvert år (ihvertfall ikke jeg).
noekult Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 [ Bilde ]Haha, awesome Som dere sikkert visste så har jeg hatt E28en ute til salgs en liten stund... Men jeg måtte reise og i ettertid har annonsen gått ut (har fått masse e-poster fra interesserte folk, men vanskelig når man ikke er i samme land). Brodern fikk bilen EU-godkjent mens jeg var borte (måtte bytte bremseskiver bak samt bremserør som hadde rustet) og fikk lyst til å kjøpe bilen av meg når han starter på ny jobb ila. ca. 1 måned Han får den til lillebrorpris (10.000 kr.) og jeg er sikker på at han vil ta vare på den - er egentlig bare glad for at den blir værende i familien og at jeg kan få låne den av og til :) hva lå den ute til da? 20 Edit: Hahaha jeg vil ha!!!1
Anbefalte innlegg