Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for meg at mange kan bli skremt av motorbyttet, uten at det nødvendigvis trenger å være en grunn for det.

Tzunami skrev:
Sitter og venter på fly til Jan Mayen av alle ting, kjedelig å sitte og vente uten noe beskjed eller tidsplan :P for ikke å snakke om usikkerheten om vi får landet i det heletatt! :P

Hva i all verden skal du der? :)

Skrevet

Takk for tips.. :) Får ta noen penere bilder når bilen går for egen maskin igjen.. Ser litt trist ut der den står uten front for tiden.. :(

Skrevet

Då var jeg tilbake på jobb etter en guttehelg på ringen..

Dessverre så var ikke golfen vi egentlig hadde leid fra Avis for kjøring til hotell, til/fra banen etc tilgjengelig- så vi måtte kjøre porsche panamera GTS istedet.

0-100 på 4,8 400hk og en sint v8 med egen knapp for "eksosspjell" samt PDK og påfølgende mellomgassing og putring i potten ved nedgiring var en kjedelig opplevelse.. At noen lager en slik bil er for meg ubegripelig. Tenk hvis en bergenser skulle finne på å presse den opp i 310kmt på autobahn?

Ellers fikk vi kjørt 30runder. 4+12 med swift og 14 med gt86. Sistnevnte var ganske artig, men sabiliteten i de bilene er akkurat god i 180++. Det var litt spennende over swedenkreutz!? (etter flugplatz) og pflanzgarten.. For ikke å snakk om over 200 i kompresjonen.. :D

Bestetid med GT86 ble BTG 8:56. Tror jeg kjørte litt bedre på en annen runde, men da målte jeg ikke tid. Relativt fornøyd egentlig.

Forresten, det begynte å regne når vi hadde 1 runde igjen søndag. Så hvis noen har lyst på et kort med en runde, så kan det byttes mot en kebab.

Skrevet
  ahj skrev:
  VegarVS skrev:
jaja, da har jeg prøv det å! 518d faktisk! ;)

hvordan var det? :)

God comfort, helt greit drag, men litt dauere enn 520d synes jeg ( hadde jeg jo forventet ).

satt ikke igjen med en kjempeopplevelse.. fin med facelift da :)

Skrevet
  VegarVS skrev:
  ahj skrev:
  VegarVS skrev:
jaja, da har jeg prøv det å! 518d faktisk! ;)

hvordan var det? :)

God comfort, helt greit drag, men litt dauere enn 520d synes jeg ( hadde jeg jo forventet ).

satt ikke igjen med en kjempeopplevelse.. fin med facelift da :)

Som forventet altså. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...