Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

neh

zito wp111 18X9.5 foran og bak. Fungerer fint midlertidig til jeg finner noen skikkelige felger jeg har lyst på. gidder ikke blåse 25k+ på noe jeg ikke syns er 100%.

Dem er nå i det minste ganske bra konkave :)

mulig jeg slenger piggfritt på dem og triller dem over vinteren.

Har akkurat samme selv på E90en, i 19" da :) Jeg er faktisk overrasket over hvor bra kvaliteten på disse er, særlig prisen tatt i betraktning. Å spenne 25 000 på felger å dekk gidder jeg ikke, da skulle jeg hatt en spesiell bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittungen min legger seg ikke før i 21tiden...om så... Men til gjengjeld sover hun uavbrutt til kl 08 :)

Haha. Husker tidligere i sommer, da sov han fra 18:30 til rubdt 9-10 dagen etter. Det var deilige dager!

Nå er det rubdt 19-20, til ca 1-2 på natta. Da våkner han, skravler litt med seg selv, og sovner til rundt 8 tiden. Da står vi opp begge to, før jeg skal på jobb klokka 8:45. Fine morgenstunder når de er glade og blide altså. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenstundene er nydelige så fremt de smiler og leker :) Før holdt hun seg våken til 23tiden før hun sov..da fikk jeg masse tid med henne..Men nå som hun skal sove i 20-ish tiden, og jeg jobber til 1730, så blir det lite tid med henne...Men pappaperm fra midten av januar så skal bli kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det var tatt opp her for en stund siden, men e tenkte å kjøpe me hjemmekino anlegg som har okei lyd for penga. Tenkte på en pris rundt 6k. Noen tips? Elkjøp? Lefdal?

Til filmlyd for en billig penge hadde jeg startet med feks. Klipsch(billig "kinolyd") og en surroundReceiver fra Onkyo eller Yamaha.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... ry=Klipsch

Dette er nytt

brukt ville jeg helst kjøpt! RF-3 feks.

Her mangler du bakhøytalere og amp, men alt i alt bedre trykk enn hva RF-52 kan levere.

Du får uansett ikke noe kinoopplevelse fra et drittanlegg fra Elkjøp/Lefdal, og Bose? Bose er så oppskrytt lydmessig at jeg grøsser..

Klipsch er kanskje ikke yndlingsmerket for den musikalske, men de har en stor fanskare allikevel! Til film er de svært bra.

Legg på 3 lapper til(spar noen måneder til) så sitter du med noe du faktisk kan leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det var tatt opp her for en stund siden, men e tenkte å kjøpe me hjemmekino anlegg som har okei lyd for penga. Tenkte på en pris rundt 6k. Noen tips? Elkjøp? Lefdal?

Til filmlyd for en billig penge hadde jeg startet med feks. Klipsch(billig "kinolyd") og en surroundReceiver fra Onkyo eller Yamaha.

Dette er nytt

Her mangler du bakhøytalere og amp, men alt i alt bedre trykk enn hva RF-52 kan levere.

Du får uansett ikke noe kinoopplevelse fra et drittanlegg fra Elkjøp/Lefdal, og Bose? Bose er så oppskrytt lydmessig at jeg grøsser..

Klipsch er kanskje ikke yndlingsmerket for den musikalske, men de har en stor fanskare allikevel! Til film er de svært bra.

Legg på 3 lapper til(spar noen måneder til) så sitter du med noe du faktisk kan leve med.

Takk for det :-) har råa til 3lapper til egentlig da, hva burdebjeg gå får da? Funker dette bra til å kjøre litt musikk på med da? Da er elkjøp utelukket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neh

zito wp111 18X9.5 foran og bak. Fungerer fint midlertidig til jeg finner noen skikkelige felger jeg har lyst på. gidder ikke blåse 25k+ på noe jeg ikke syns er 100%.

Dem er nå i det minste ganske bra konkave :)

mulig jeg slenger piggfritt på dem og triller dem over vinteren.

Har akkurat samme selv på E90en, i 19" da :) Jeg er faktisk overrasket over hvor bra kvaliteten på disse er, særlig prisen tatt i betraktning. Å spenne 25 000 på felger å dekk gidder jeg ikke, da skulle jeg hatt en spesiell bil..

Høres bra ut :) spendt på hvordan dem blir på bilen. så var det det vanlige eventyret med å finne riktige dekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Give it a lick, it tastes just like raisins. :)

Blir kjekt med snøsport, ja! Og da snakker jeg ikke om ski osv.

Har kjørt noen RWD og FWD. FWD med litt motor var noe drit. (f.eks. 850 T5 med 350hk). Alt den gjorde var å hoppe litt i fronten, og så fikk jeg CD-spilleren i fanget. 328en var mye morsommere. E32 730i var gøy på snøen også. Quattro med litt hk og gode dekk er sikkert spenstig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nytt

Takk for det :-) har råa til 3lapper til egentlig da, hva burdebjeg gå får da? Funker dette bra til å kjøre litt musikk på med da? Da er elkjøp utelukket :-)

Hjemmekino har jeg ingen erfaring med, sitter kun med stereo-oppsett som jeg har brukt altfor mye penger på :oops:

Registrer deg på AV-Forum og lag deg en tråd om hva du trenger og hvordan du skal gå frem.

Jeg hadde nok kjøpt alt brukt(har spart mange mange tusen på å kun handle alt brukt selv).

Jeg har Klipsch i mitt stereoppsett og elsker lyden, hører de minste detaljer man ikke kan høre i bilen eller på billigere stereoanlegg feks. Samtidig som at Klipsch kan være voldsomt rocka og trykkende om man ønsker det, og har nok kraft å gi de!

Kvasi her på forumet kan sikkert også gi deg noen råd, han er såvidt jeg vet ingen fan av Klipsch. Lyd er veldig en smaksak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...