Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke annet så er du ihvertfall ikke alene om å oppfatte FRP som lite gjennomtenkte.

Jeg tror FRP er veldig flinke til å rope høyt og være litt ekstreme for å få oppmerksomhet, og at media henger seg veldig lett på. Det er mye teite forslag fra den rødgrønne siden også, men journalister er stort sett så røde som det går ann å være og dermed blåser de ikke opp slikt.

Egentlig så synes jeg det er utrolig at den blåsiden klarer seg så bra som de gjør, med tanke på at 70% av mediene klart og tydelige stemmer rødgrønt og fokuset på deres artikler klart er vinklet fra det synet.

Det er jeg helt enig i, og synes norske medier er organisert på en måte som grenser til sensur.

Jeg synes og i det hele tatt at begge ytterkantene i norsk politikk har mye til felles som jeg ikke ser positivt på.

F. eks. stod det i partiprogrammet til Miljøpartiet de grønne ved kommunevalget i Bergen for noen år siden at de skulle jobbe både for økt utbygging av fjernvarme, og for å fjerne fjerne boss(søppel)forbrenningsanlegget (som produserer varmen til fjernvarmeanlegget).

Dette er vel logikk omtrent på linje med FRP som skal bruke mer penger på det meste, bortsett fra bistand, samtidig som alle skal betale mindre?

Jepp, uten tvil.

Fordelen jeg ser med at noen stemmer FRP er at de er mer ekstreme i rettning blå. Jeg ville aldri i verden ha latt de stemme alene, men med høyre til å holde de i øra så er vi på god vei i mot en annen kurs en det vi har i dag.

Det jeg tror hadde vært det beste for Norge er om AP og Høyre gikk sammen i regjering.

Skrevet

Jeg må si Citroen er inne på rett spor igjen. De lager rett og slett biler en legger merke til i trafikken. Skiller seg ut på sin egen sære måte.

Skrevet
Jepp, uten tvil.

Fordelen jeg ser med at noen stemmer FRP er at de er mer ekstreme i rettning blå. Jeg ville aldri i verden ha latt de stemme alene, men med høyre til å holde de i øra så er vi på god vei i mot en annen kurs en det vi har i dag.

Det jeg tror hadde vært det beste for Norge er om AP og Høyre gikk sammen i regjering.

Kan ikke kalle dette annet enn fornuftig siden jeg mange ganger har sagt det samme selv ang. begge deler. :applause:

Skrevet

Gratulerer med hus! En del billigere enn jeg solgte min 54kvm 2-roms leilighet på Lambertseter for :) Oslo er håpløst...

Skrevet
":29gbema9]Gratulerer med hus! En del billigere enn jeg solgte min 54kvm 2-roms leilighet på Lambertseter for :) Oslo er håpløst...

Ja... prisen for huset og tomt var det ikke mye å utsette på. Gratulerer med den handelen Clerion... :)

Skrevet

Jeg fikk prisoverslag av terra forsikring på å forsikre 97 mod M3.. 28.000 i året med 12.000 km kjørelengde og 20.000 i egenandel. :shock:

Noen som vet om noen bedre alternativer? :)

Skrevet
":1holrad3]Gratulerer med hus! En del billigere enn jeg solgte min 54kvm 2-roms leilighet på Lambertseter for :) Oslo er håpløst...

Ja... prisen for huset og tomt var det ikke mye å utsette på. Gratulerer med den handelen Clerion... :)

Tusen takk Fredrik :D

Skrevet
":3336683q]Gratulerer med hus! En del billigere enn jeg solgte min 54kvm 2-roms leilighet på Lambertseter for :) Oslo er håpløst...

Bergen er håpløst!

-Oslo er totalt sjanseløst!

Uansett Clerion, gratulerer med mye hus for pengene!

Skrevet
Jeg fikk prisoverslag av terra forsikring på å forsikre 97 mod M3.. 28.000 i året med 12.000 km kjørelengde og 20.000 i egenandel. :shock:

Noen som vet om noen bedre alternativer? :)

Det er vel bare å ringe alle og enhver av forsikringsselskaper? Medlem i CCN? De har rabatter gjennom Unison forsikring..!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...