Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen bra joggesko å anbefale? Til rundt 700-1200kr.

Kjøper joggesko og bruker dem hele tiden i 1-1.5 år også skifter jeg dem ut.

Har det siste året og 3-4mnd brukt

Nike free 5.0 . Men nå har disse blitt slitne.

Lurer på om jeg bare skal kjøpe de nyeste Nike free 5.0, eller har noen av dere noen andre forslag? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen bra joggesko å anbefale? Til rundt 700-1200kr.

Kjøper joggesko og bruker dem hele tiden i 1-1.5 år også skifter jeg dem ut.

Har det siste året og 3-4mnd brukt

Nike free 5.0 . Men nå har disse blitt slitne.

Lurer på om jeg bare skal kjøpe de nyeste Nike free 5.0, eller har noen av dere noen andre forslag? =)

Bruker Nike Lunarglide 4, svært fornøyd. Hørt mye positivt om Nike Vomero 7 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@jord: Du er ikke den eneste! Takker :)

Synes det var en del stygge ikoner, og veldig mye (kjedelig) hvitt.

Edit: prøvde den "inverter", og da ble bakgrunn svart/grå og teksten hvit. Likte det mye bedre, men appene og ikonene ble fucket.

Ja det er for svaksynte. Men du har et valg som heter øk kontrast også. Endrer vel litt på bakgrunner tror jeg. Slå på den og jeg :)

@hermanooooo-o: selv har jeg asics kayano. Men om du jogger ofte burde du kanskje få tatt en løpstest i Oslo så du får riktig sko for dine føtter. Løplabbet gjør dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsikes der tok ene forsterkeren kveld! Bare et par dager før jeg får gta 5 i hus, så får jeg ikke fram lyd.....

Var visst en vanlig problem på Onkyo, så er lysten på å prøve annen reciever til dem nå. Noen som har forslag til reciever som matcher Klipsch bra? Fikk litt lyst på en Harman/Kardon AVR7500 som ligger på finn nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må prøve lunarglide, og fræsarn: hadde 2011 ish modell av noen som ligner helt på kayano.. det var som å gå på en myk madrass, helt herlige! Men, synes Nike leverer neeeesten asics følelsen men mye bedre ``stil`` hvis du skjønner .. =) Men ja, asics følelsen på sko er noe helt eget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det som kom opp når jeg googla det og. HDMI-kortet som tar kvelden. Har vært litt fucka i det siste, men har funka å restarta den et par ganger. Nå er det helt dødt, men har ikke prøvd å tatt strømmen av den da. Prøver nå.. :P

Edit: Nei, det funka ikke. Har jo lyden fra tv-høyttalerne, men det kvalifiserer nesten til ingen lyd! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert av musikksnakket her og blåste støvet av en klassiker, og nå spilles det welcome to the machine litt over middels høyt her :)

Med welcome to the machine, blåser man jo støvet av alt i rommet også med riktig utstyr :-) Dryssende støv fra downlights og støv som blåser ut fra veggene mot gulvet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er noe firmwaredritt det eg har.. Funker fett etter å ha tatt støyten, og bra i flere uker/mnd gjerne.

Funka dårlig det ja! Prøvde å la den stå uten strøm en liten stund og, men er helt dødt gitt..

Ser komplett har kampanje på Yamaha rx-v775 nå, så det spørs om det ikke ramler en slik i postkassa snart! :P Folk er litt for og imot Yamaha på Klipsch ser jeg. Noen sier det funker bra, andre sier at det er heeeelt ræva. Er vel øret som hører sikkert :P Jeg kjører jo all lyd gjennom en effektforsterker uansett, så veit ikke om det forandrer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 80 år gamle kjerringer hele gjengen? Likte stort sett oppdateringen, men synst det gamle opplegget ved dobbelklikk på knappen med den linja nede for å veksle mellom programmer var greiere enn slik det er nå.. Men sikkert tilvenningssak.

Er du 80 år gammel kjærring eller? Den dobbelklikk saken er så ut lizzm.

Men hvorfor jeg reagerer er fordi man skal ikke bruke så tynn skrift på slike størrelser. Er noen basic ting som de ikke har fulgt i mine øyne som gjør at brukervennligheten og opplevelsen går ned!

Men som du sier selv, tilvenning men la meg føye på. Smak og behag. Er en drøm å fjerne programmene nå kontra gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert av musikksnakket her og blåste støvet av en klassiker, og nå spilles det welcome to the machine litt over middels høyt her :)

Med welcome to the machine, blåser man jo støvet av alt i rommet også med riktig utstyr :-) Dryssende støv fra downlights og støv som blåser ut fra veggene mot gulvet :-)

Litt støv får man tåle :)

Er så trivelig med golyd at. Og etter den o`store forsterkerbonansaen her bruker jeg ikke subbene til musikk når jeg er drita engang :P

Gått over til Moloko nå. Bør sjekkes ut og spilles passe høyt hvis du ikke har hørt .. Feks albumet catalogue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 80 år gamle kjerringer hele gjengen? Likte stort sett oppdateringen, men synst det gamle opplegget ved dobbelklikk på knappen med den linja nede for å veksle mellom programmer var greiere enn slik det er nå.. Men sikkert tilvenningssak.

Er du 80 år gammel kjærring eller? Den dobbelklikk saken er så ut lizzm.

Men hvorfor jeg reagerer er fordi man skal ikke bruke så tynn skrift på slike størrelser. Er noen basic ting som de ikke har fulgt i mine øyne som gjør at brukervennligheten og opplevelsen går ned!

Men som du sier selv, tilvenning men la meg føye på. Smak og behag. Er en drøm å fjerne programmene nå kontra gammel.

Enig, veldig greit å bare kunne dra opp og fjerne program.. Men før var det plass til 7-8 program på lista nede, nå er det vel 3 eller 4. Bruker man da youtube i bakgrunnen med airplay, facebook, finn-appen samt safari, så må man faktisk bla for å mulititaske mellom de.. Tar vel ca 0.2s mer tid, men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...