knut_olestad Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Type bil jeg jeg gjerne kunne hatt igjen..! litt mere strøken dog! For ny og for høy Min sin: fish, VegarVS og majuz reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Type bil jeg jeg gjerne kunne hatt igjen..! litt mere strøken dog! For ny og for høy Min sin: [ Bilde ] Det der er sikkert gøy å kjøre opp kanter med, og ujevn vei, spesielt med en ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hva Tror dere om oppdateringen vi våkner til i morgen?Kjenner jeg er noe skeptisk Tja, tror det blir bra jeg Vi blir vel vant til det selv om liker knappene kommer til å være en liten kamel å svelge. Er dog litt skeptisk til bildegalleriet, vi har da tråder om bilene våre hvor vi poster bilder. Samt samle tråder for de forskjellige modellene som "Den store E34 tråden" Sånn "creds-knapp" er det på detailersclub, og jeg synes vertfall det funker ganske bra Personlige album har det vel også vært på bimmers før, men usikker på hvor mye de ble brukt. Jeg fulgte vertfall trådene om bilen istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 slår nedi på flat vei med 2 tynne karer fremmi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det bare jeg som synes den bilen her er helt fantastisk?! Bare interiøret gjør meg gal http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42721924 Den fargekomboen på en F02 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Har ikke folk noe mer å gjøre en å stå i bensinkø? bare en gjeng med navfolk siden det var i arbeidstiden eller ? Sånn en negativ tone.. Jeg er hjemme på fri, jobber offshore.. Og var begynt å bli lite på 7ern, så jeg sparte en del. Men ja, det var mye rart der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Dæven, uvant med nytt design. Fikk nytt brukernavn i samme slengen jeg.. Og dette var tydeligvis mitt første inlegg.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Test om dette er mitt første innlegg... EDIT: Men det var det ikke Ting er uvant, men tror jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Liker det så langt.. Var på tide med forandring her inne, og nye eiere ser ut til å gjøre jobben skikkelig! pautomagi, gallay og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Først "like" Hansh, Dontzi, E3Sex og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Såg bra ut! Får ikke til å logge inn via tapatalk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan være tapatalk plugin ikke er lagt inn i forumet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Uvant, men ser lovende ut! Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Blææ, likte bedre den gamle XD T.H.O reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg