Thundercoil Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Når du trykker i boksen for å skrive (nederst på siden) eller evt. redigerer et innlegg, så ser du et ikon av en smiley oppe med font og størrelse på fonten. Trykker du på den, kommer smileyene opp på en linje under boksen du skriver i. (de mest brukte) Du kan også trykke på "show all" under linjen med smileyer igjen, og da popper det opp et vindu med alle smileyene du kan bruke. Edit: Jordfræsar kom visst først mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Da er tapatalk aktivert! - Les mer i artikkelen her http://bimmers.no/page/index/_/nyheter-om-bmw/tapatalk-aktivert-r14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kunne smilefjesene oppgraderes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Skjønner fortsatt ikke noen ting jeg, slik ser det ut hos meg og her er det jo ingen av hverken skrift typer eller smilyene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 funker her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 er fordi du bruker full editor ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 er fordi du bruker full editor ja.. Funker her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 her au nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan det være fordi jeg sitter med IPad og dere har PC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Molbo! Nokian Hakka 8, forbudt i Norge. Pyttsan, har lyst å kjøpe de for det om. Er det risky? http://mobil.ba.no/motormagasinet/article6883196.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan det være fordi jeg sitter med IPad og dere har PC? det kan nok stemme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan det være fordi jeg sitter med IPad og dere har PC? Nye forumversjonen har visning for mobile enheter også! prøv det Det velger du HELT i bunn av siden "Endre utseende". mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Testinnlegg...hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Nye forumversjonen har visning for mobile enheter også! prøv det Det velger du HELT i bunn av siden "Endre utseende". Da ble det jo enda verre å bruke og hjelper heller ikke min sak.... Pokker heller, får vel bare logge av heller enn å sitte her å irritere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 (endret) Er det så jævla krise med smileys? Hva med denne: ? Eller denne < ?*Her sa jeg noe ufint...*Greit dette nye opplegget, oversiktlig og fint. Men enig i at bakgrunnsfargen kan være litt mildere.Edit: se der ja, det ble jo til sånne gule smileys bare ved å bruke kolon og parantes. Problem solved. Endret September 25, 2013 av wackamole Ufine kommentarer holder vi oss for god for. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg