FredrikE24 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Da ble det jo enda verre å bruke og hjelper heller ikke min sak.... Pokker heller, får vel bare logge av heller enn å sitte her å irritere meg. Jaja, prøvde bare hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Denne er lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Denne er lei Hehe Og dette har de faktisk trykket i avisa.. Ikke utenkelig at de kommer til å få svi for det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Det er ganske sært ja, er vel ikke risky med mindre du blir stoppet i teknisk kontroll? Testbilde: Jeg kjøpte Hakka 8 jeg! Haha. Fikk en Mail fra den svenske nettbutikken (sto også på nettsiden deres at dekkene ikke var tillat i Norge): Hej Nokian Hakkapeliitta 8 är inte tillåtet i Norge på vanliga vägar. Vi kan inte veta hur du har tänkt använda däcken. Det är inte förbudet att sälja dessa däck till Norge men däcken är inte godkända för vanliga väger så därför rekommenderar jag dig att köpa godkända däck om du ska använda däcken på vanliga vägar. Vill du att vi ska skicka dom däck du har beställt? Med vänliga hälsningar Steine Gretarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Mange som følger med mote-trendene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hehe, dette er et eksempel på fantastisk humor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Ser mitt forrige innlegg ble redusert litt i lengde, etter en vurdering der det tydeligvis ble konkludert med at tonen var ufin.. Trasig, burde vert god takhøyde på et bilforum, spesielt i en tråd med navn "tulletråden".. Dessuten, alle veit jo at eg berre prøvde å trekke litt i fredrik90, ligger jo ikke noe mer bak. Men da ekje eg so kjøpte forumet, og da e kanskje lika greit, så vert da litt ordna former her. Like da eg ser, bortsett frå sensureringa (av meg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hva skjer her a? Nytt forum? Nye eiere? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hva skjer her a? Nytt forum? Nye eiere? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Jepp. Nye eiere ble jo annosert for en god stund siden... så velkommen etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Ouo, har blitt 15 poster per side igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Merksnodig lite som har skjedd i denne tråden i dag. Vet ikke hvordan det er ellers, kan være full rulle der Jeg er ett vanedyr, tror den nye layouten blir tung å svelge for min del. Likte ting som de var egentlig, enkelt, tydelig og bare.. Gammelt Jeg har såpass selvinnsikt at jeg skjønner hvor snål jeg er, håper bare at jeg fortsetter å interessere meg for dette forumet. At jeg er så glad i bimmers at jeg prøver å venne meg til forandringen. Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Det er i chaten det skjer for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Jepp. Nye eiere ble jo annosert for en god stund siden... så velkommen etter! Er ikke aktiv lenger. So didnt know.... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Er ikke aktiv lenger. So didnt know.... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 såg gamle e38'n din var til salgs igjen nå Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 ekke bare jeg som har merket at etter forumupdate så får jeg ikke lenger mail om tråder jeg følger? fikk trykka følg tråden igjen på denne, men da får jeg mail på hvert eneste innlegg, ikke en mail til jeg leser tråden så ny neste gang som det var før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg