Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ganske sært ja, er vel ikke risky med mindre du blir stoppet i teknisk kontroll?

Testbilde:IqNreCC.jpg

Jeg kjøpte Hakka 8 jeg! Haha.

Fikk en Mail fra den svenske nettbutikken (sto også på nettsiden deres at dekkene ikke var tillat i Norge):

Hej

Nokian Hakkapeliitta 8 är inte tillåtet i Norge på vanliga vägar. Vi kan inte veta hur du har tänkt använda däcken. Det är inte förbudet att sälja dessa däck till Norge men däcken är inte godkända för vanliga väger så därför rekommenderar jag dig att köpa godkända däck om du ska använda däcken på vanliga vägar.

Vill du att vi ska skicka dom däck du har beställt?

Med vänliga hälsningar

Steine Gretarsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mitt forrige innlegg ble redusert litt i lengde, etter en vurdering der det tydeligvis ble konkludert med at tonen var ufin.. Trasig, burde vert god takhøyde på et bilforum, spesielt i en tråd med navn "tulletråden".. Dessuten, alle veit jo at eg berre prøvde å trekke litt i fredrik90, ligger jo ikke noe mer bak.

Men da ekje eg so kjøpte forumet, og da e kanskje lika greit, så vert da litt ordna former her. Like da eg ser, bortsett frå sensureringa (av meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merksnodig lite som har skjedd i denne tråden i dag. Vet ikke hvordan det er ellers, kan være full rulle der :)

Jeg er ett vanedyr, tror den nye layouten blir tung å svelge for min del.  Likte ting som de var egentlig, enkelt, tydelig og bare.. Gammelt :lol:

Jeg har såpass selvinnsikt at jeg skjønner hvor snål jeg er, håper bare at jeg fortsetter å interessere meg for dette forumet. At jeg er så glad i bimmers at jeg prøver å venne meg til forandringen. Time will show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...