Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

å oppdatere :P alt henger igjen fra før oppdateringa :P

Du må slette "gammel" bimmers på Tapatalk og legge inn "ny" bimmers. Dem har visst bytta hele forumplattformen, så derfor må du søk opp ny/new bimmers på Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1000 kroner inkludert frakt endte jeg på fra eBay. Kvaliteten er full HD, youtube har ødelagt kvaliteten litt dessverre:

Edit: Fikk satt opp kvaliteten, så de er ikke så ødelagt likevel. Hva synes du? 

Gre i kvalitet dette her :D Tenker selv å bestille en til bilen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reglene rundt dette med dashcam? Det er jo ganske strengt med overvåking og man er pliktet til å sette opp skilt som gjør oppmerksom på nettopp dette.

Har tenkt tanken selv på hvor greit det kunne vært med slik kamera om man skulle komme oppi noe, men tenker liksom tanken og spør meg selv om jeg er så hysterisk at jeg trenger dette. Hva blir det neste da, overvåkingskamera rundt hele huset, lås på postkassa og stempel som raringen i nabolaget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dashcam er helt lovlig :P Det blir som å vifte med et filmkamera mens du reiser rundt. Akkurat like lovlig/teit.

Når det gjelder faste overvåkningsanlegg skal dette meldes og godkjennes av datatilsynet før idriftsettelse  og det skal skiltes ved alle adkomster til eiendommen. Du har ikke lov til å ha med offentlig vei, eller andres adkomst til sine respektive eiendommer. Dersom du feks. har en leieboer på eiendommen har du ikke lov til å overvåke hans adkomstvei/dør.

Jeg er litt forundret over at du er redd for hva andre synes om deg, at du har dashcam er det da ingen som ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reglene rundt dette med dashcam? Det er jo ganske strengt med overvåking og man er pliktet til å sette opp skilt som gjør oppmerksom på nettopp dette.

Har tenkt tanken selv på hvor greit det kunne vært med slik kamera om man skulle komme oppi noe, men tenker liksom tanken og spør meg selv om jeg er så hysterisk at jeg trenger dette. Hva blir det neste da, overvåkingskamera rundt hele huset, lås på postkassa og stempel som raringen i nabolaget....

Stempel som raring vil man helst unngå ja.. c,')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...