Thundercoil Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Nei, det er flere som har nevnt det! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 litt enig i det ja! har prøvd å finne ut ved å lese litt her om tapatalk, men får det faen ikke til.. noen som er veldig flinke til å forklare som gidder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 litt enig i det ja! har prøvd å finne ut ved å lese litt her om tapatalk, men får det faen ikke til.. noen som er veldig flinke til å forklare som gidder? Hva er det du ikke får til?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hva er det du ikke får til? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 å oppdatere alt henger igjen fra før oppdateringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Har du lagt inn forumet på ny da? 316: Hvor stort er det kameraet, og hvordan fungerer det? Jeg kunne tenkt meg et som er såpass lite og "usynlig" at man kan montere det og glemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Søk etter forum på Tapatalk, så velger du Bimmers NY, eller har du kanskje gjort det? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 å oppdatere alt henger igjen fra før oppdateringa Du må slette "gammel" bimmers på Tapatalk og legge inn "ny" bimmers. Dem har visst bytta hele forumplattformen, så derfor må du søk opp ny/new bimmers på Tapatalk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ser ut for at vi er i det hjelpsomme hjørnet i dag. Hvis han ikke får det til nå, så kan det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Fikk det til!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ca 1000 kroner inkludert frakt endte jeg på fra eBay. Kvaliteten er full HD, youtube har ødelagt kvaliteten litt dessverre: Edit: Fikk satt opp kvaliteten, så de er ikke så ødelagt likevel. Hva synes du? Gre i kvalitet dette her Tenker selv å bestille en til bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Har denne sangen på hjernen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hvordan er reglene rundt dette med dashcam? Det er jo ganske strengt med overvåking og man er pliktet til å sette opp skilt som gjør oppmerksom på nettopp dette. Har tenkt tanken selv på hvor greit det kunne vært med slik kamera om man skulle komme oppi noe, men tenker liksom tanken og spør meg selv om jeg er så hysterisk at jeg trenger dette. Hva blir det neste da, overvåkingskamera rundt hele huset, lås på postkassa og stempel som raringen i nabolaget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Finne ikkje led tråden te Reef89 her.. Men noen som har prøvd disse? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Dashcam er helt lovlig Det blir som å vifte med et filmkamera mens du reiser rundt. Akkurat like lovlig/teit. Når det gjelder faste overvåkningsanlegg skal dette meldes og godkjennes av datatilsynet før idriftsettelse og det skal skiltes ved alle adkomster til eiendommen. Du har ikke lov til å ha med offentlig vei, eller andres adkomst til sine respektive eiendommer. Dersom du feks. har en leieboer på eiendommen har du ikke lov til å overvåke hans adkomstvei/dør. Jeg er litt forundret over at du er redd for hva andre synes om deg, at du har dashcam er det da ingen som ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hvordan er reglene rundt dette med dashcam? Det er jo ganske strengt med overvåking og man er pliktet til å sette opp skilt som gjør oppmerksom på nettopp dette. Har tenkt tanken selv på hvor greit det kunne vært med slik kamera om man skulle komme oppi noe, men tenker liksom tanken og spør meg selv om jeg er så hysterisk at jeg trenger dette. Hva blir det neste da, overvåkingskamera rundt hele huset, lås på postkassa og stempel som raringen i nabolaget.... Stempel som raring vil man helst unngå ja.. c,') Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg