ahj Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 da begynner man å titte på leilighet, kan bli spennende å se hvordan dette ender! Du skal vell ikke lease? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 hmm... går det montro? neida, blir nok finansiering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 hmm... går det montro? neida, blir nok finansiering Er litt usikker, hadde vært genialt. Hva med å lease pengene til bolig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Nå begynner du bare å bli ufin her ahj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Nja, kanskje det går an å dra en spøk LITT for langt fra min side. Det beklager jeg. Men nå til det veldig seriøse, skal du selge M5'n for å finansiere bolig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Det ser ut som jeg blir nødt til det ja :/ minimalt med egenkapital i lommeboka mi, og med 2 sportsbiler så blir det vanskelig å finansiere boligkjøp alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Opps. Jeg har visst akkurat lært de 17-18 år gamle jentene i klassen hva tea bagging er. Uff. Kalte ene for kongen av tea bag, og ingen skjønte hva jeg mente. Det førte til googling og litt mer unødvendig kunnskap. Nå blir fedrene stolte. Julianv, pautomagi, scoot og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Haha en veldig god gjerning med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Det er synd Tzunami. Det koster å være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Opps. Jeg har visst akkurat lært de 17-18 år gamle jentene i klassen hva tea bagging er. Uff. Kalte ene for kongen av tea bag, og ingen skjønte hva jeg mente. Det førte til googling og litt mer unødvendig kunnskap. Nå blir fedrene stolte. Og der tok jeg jomfrudommen på "liker" funksjonen på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Veldig synd ja, skulle gjerne vært foruten salg av den! tross alt drømmebil #2! kun Dodge viper som topper den, men det er jo ubrukelig bil, og ubrukelig dyrt samtidig klarer jeg ikke å bestemme meg for RT/10 eller SRT-10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Og der tok jeg jomfrudommen på "liker" funksjonen på forumet Så blind man kan være! har ikke sett den før nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Dodge ram SRT 10 er RÅTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Det ser ut som jeg blir nødt til det ja :/ minimalt med egenkapital i lommeboka mi, og med 2 sportsbiler så blir det vanskelig å finansiere boligkjøp alene. Så leit Denne skulle du jo få skilter på og alt... Blir for lett for meg å sitte her på Sørlandet med våre lave boligpriser ( i forhold til dere i hovedstaden) å oppfordre deg til å beholde M5en. Men tenk deg likevel nøye om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Tror ikke at boligpris er så stor forskjell fra Oslo området i forhold til Sørlandet. Har du noen konkrete eksempler på dette Fredrik 90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg