Fredrik Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Om man bruker Akerselva som skille(Som er skillet som stammer fra industrialiseringen av Oslo etter hva jeg har forstått(piperøyk seig over østlige Oslo), så ligger en stor del av Nydalen på "vestkanten", Grefsen er veldig på grensa ja, faktisk på riktig side av elva, skillet går vel på Stilla ved teknisk museum. Ullevål er mer enn stadioen og husene på andre siden av ringveien som fører opp til Sognsvann. Ja... fra gammelt av gikk grensen mellom øst og vest ved Akerselva i Nydalen. Dermed var Nordberg på vestkanten, mens Grefsen var på østkanten. Idag er nok grensen reelt flyttet noe østover fordi selv Grefsen begynner å bli dyrt. Selv innenfor vestkanten er det flere markante sosiale og økonomiske grenser. Skøyen er f.eks mye mindre fint enn Vinderen selv om det bare er et par kilometer i luftlinje mellom områdene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Apropos all praten om Oslo...Jeg så en grom film fra DVD-samlingen i går - "Plastposen" fra 1986. Fine bilder fra Oslo og Drøbak. Ingen BMWer dog. http://www.youtube.com/watch?v=tmNnZXZq2KE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 http://h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/72/articleView/true/moduleid/214692/Default.aspx#.UknOMYYvUUw Den var drøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Apropos all praten om Oslo...Jeg så en grom film fra DVD-samlingen i går - "Plastposen" fra 1986. Fine bilder fra Oslo og Drøbak. Ingen BMWer dog. http://www.youtube.com/watch?v=tmNnZXZq2KE En herlig film, har den på DVD selv Ler så jeg dauer når ho politidama spør om han tidligere har vært straffet, hvorpå han svarer "Nja, faren min slo meg litt da jeg var liten"... God gammal Norsk humor tror du skal få en del flere innlegg her før du kommer slike negative innlegg.. *Kremt* Erebus *Kremt* Er noe med den plutselige interessen for Fredrik sin tråd og Tulletråden samt den småkvasse tonen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Samt at han siterte dine innlegg og var ganske frekk. Tror karen lider av noen psykiske problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 I utlandet da håper jeg? For meg kjent, så har ikke den nye Mondeoen kommet hit enda.. Kun Fiesta med den nye fronten. Og jeg håper du ser forskjell på en Fiesta og Aston Martin Kanskje jeg fant bilde av feil Ford, men det var vel ikke Fiesta jeg tenkte på heller. Hehe. Tror det er focus ST, eller noe sånt. Og det er mange av dem. Selvfølgelig ser jeg forskjell på en Ford og en aston Martin, men jeg ser også en grill som er litt for lik. Minner om kinakopiene av X5 og div mercedes osv. Lite kreativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Sant. Focus har en svær kjeft, men det går enda ikke altfor mange Focus ST her enda som jeg vet om. Noen, selvfølgelig. Vi solgte 1 ny Focus ST for et par uker siden. Og allerede solgt 3 eller 4 Fiesta ST. Det er tydeligvis marked for hot hatchbacks. Kunne tenkt meg en selv Men det ser nå ut til at det blir ny bil på meg denne uken. Da er jeg ikke BMW eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Å? Hva skal du ha deg da? Jeg sa ikke at de var stygg! Hehehe. De ser fin ut, og det er derfor det plager meg at jeg bare tenker Aston Martin rip off. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Hehe, ja. Jeg har blitt så vant med de iom. at jeg jobber hos Ford. Nja, det blir visstnok en Skoda Superb om alt går i boks i morgen. Mørkbrun, med sota ruter osv. Trenger plassen i bilen, og inge slår Sloda på det området der Hundebur, barnevogn, barnesete og bagasje. Glem alt annet til den prisen. Får spare opp til en feit BMW når guttungen har blitt større. Evt den andre ungen og. Når den til kommer. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Familiekar du altså. Men Skoda går det nok an å leve med. Synes de er rimelig undervurdert. Har flere venner og kjente i div Skoda og de er alle fornøyd og har hatt dem i mange år uten alvorlige feil eller problemer. Kan ikke si det samme om mine biler (med unntak av E34ene og nåværende jeg ikke har hatt lenge nok til å si noe sikkert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Akkurat sett siste episode av Breaking Bad... *slow clap*Nå kan jeg gå videre... Sons of Anarchy, The Walking Dead eller Game of Thrones? Hva begynner jeg på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ja, det er trist. Breaking Bad er definitivt den beste serien jeg har sett, men det var kanskje like greit at de ga seg etter fem sesonger istedefor å dra det ut slik mange andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ville tatt Sons of anarchy sist! Det er bra, men er noen trege episoder der også. Ville tatt Game of Thrones først, så Walking Dead, så Sons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ja, det er trist. Breaking Bad er definitivt den beste serien jeg har sett, men det var kanskje like greit at de ga seg etter fem sesonger istedefor å dra det ut slik mange andre gjør. Helt enig... Lost, Prison Break og The Wire tenker jeg på når du sier gode serier som blir utvannet til det ubrukelige... Alle de nevnte begynte fantastisk, men det ble bare rot etterhvert. Men, jeg anbefaler fortsatt The Wire varmt. Husker at det var noen sykt bra cliffhangere og tvister underveis. Har hørt folk snakke dritt om avslutningen av Dexter, så det er en serie jeg ikke skal påbegynne hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Prison Break ble litt voldsomt når de skulle utav det tredje fengeselet, men likevel syntes jeg de klarte å få det inn på en halveis grei måte. Lost har jeg ikke giddet å se de siste seks episodene av, ble alt for lei i slutten der. The Wire og Dexter har jeg ikke sett, men tror jeg må føre de opp på to do-listen. En god del sammenligner Dexter med Breaking Bad, noe jeg tviler på stemmer, men har likevel forstått at det er verdt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg