wicky124 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Åååå... Christer Glenning i Trafikmagasinet. Om noen... så tror jeg nesten at han er ansvarlig for at jeg ble virkelig interessert i biler... Gode minner...Husker jeg elsket å se på trafikmagasinet når jeg var mye mye yngre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Med fare for at Wicky får tak i mitt snapnavn, legger jeg ikke dette ut hehe, Wicky er en gæren snapper! huhh...utakknemlig!!! Nå vil jeg ikke snappe deg heller!!! FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Også kan man tenke på at lønninger og pengeverdien har forandret seg drastisk siden den gang, man får ett litt annet syn på hvor dyre disse bilene virkelig var da de var nye. F10 520I koster forøvrig fra 509 000,- Må ha vært senhøsten de testene ble gjort, E34 ble satt i offisiel produksjon 21. November 1987 på fabrikken i Dingolfing, Bayern Fredrik, du har vært på BMW Museet i München, bilene som står utstilt, er det som å se 10-50 år gamle biler slik de så ut da de ramlet av produksjonslinjen? Skal nedover europa med Merca neste sommer, må derfor innom München! Kan si at jeg gleder meg til å dra. Miniatur Welt i Hamburg også forsåvidt! Skal gjennom Nürburg også, men av en eller annen grunn så interesserer jeg meg ikke så veldig for denne banen, banekjøring er liksom ikke noe jeg synes er så utrolig gøy... Grunnen til at jeg drar nedover er å frakte ting og tang fra Norge til et fjernt land i syd-europa, passer seg dårlig å ta seg en tur ut på banen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg ble litt skuffet over BMW-museumet. Det hele ble litt for stivt og "flott" synes jeg. Volvo-museumet i Gøteborg var faktisk en mye bedre museumsopplevelse, da man kunne "leke" mer, i tillegg til at de hadde mange konseptbiler og andre rariteter. Jeg tror "BMW Classic" hadde vært mye mer interessant, men der får man ikke komme sånn uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Har gnikket og vasket banebilen under, noen som har erfaring med biltema sin rustbeskyttelse?http://biltema.no/no/Bilpleie/Rustbeskyttelse/Rustbeskyttelsesmasse-36376/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Noen som skal på avdukingen av 4 serien på Bavaria Haugesund imorgen? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Dagens tre gladbiler på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44339008 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44316292 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44339920 Selv om det er Opel så blir jeg glad de få gangene noe slik dukker opp på finn. Det gjør at det enda er "håp" for slike biler! Han som kjøpte Manta fikk seg en billig bil, og han som eventuelt kjøper Commodore får en veldig flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Noen som skal på avdukingen av 4 serien på Bavaria Haugesund imorgen? Kunne tenkt meg det, men kommer ikke hjem før i morgen, og har litt jeg skulle gjort, så får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Kunne tenkt meg det, men kommer ikke hjem før i morgen, og har litt jeg skulle gjort, så får se.Ahaa! Jeg kom hjem idag så nemte det for kjerringa ista, hun og hadde lyst så er vell ikke noe å lure på Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Gode minner...Husker jeg elsket å se på trafikmagasinet når jeg var mye mye yngre... Det jeg synes er litt festlig er favoriseringen av Volvo, særlig når dem sammenligner Volvo mot andre biler, så får alltid Volvo 1-2 RATTAR(beste med hele trafikmagasinet) mer enn feks. BMW Mener også Trafikmagasinet hadde slike konkurranser hvor de viste svært manipulerte bilder av biler, så skulle man gjette hva slags bil det var(typisk forvrengt bilde osv.). Det syntes jeg alltid var veldig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Fredrik, du har vært på BMW Museet i München, bilene som står utstilt, er det som å se 10-50 år gamle biler slik de så ut da de ramlet av produksjonslinjen? Skal nedover europa med Merca neste sommer, må derfor innom München! Kan si at jeg gleder meg til å dra. Miniatur Welt i Hamburg også forsåvidt! Skal gjennom Nürburg også, men av en eller annen grunn så interesserer jeg meg ikke så veldig for denne banen, banekjøring er liksom ikke noe jeg synes er så utrolig gøy... Grunnen til at jeg drar nedover er å frakte ting og tang fra Norge til et fjernt land i syd-europa, passer seg dårlig å ta seg en tur ut på banen da BMW museum kan jeg anbefale på det varmeste, jeg ble selv positivt overrasket over dybden i museet. Det var mye større og innholdsrikt enn jeg først hadde trodd, omfattet alt som hadde med BMW å gjøre. Bilene var alle i helt original stand som om de skulle kommet rett ut av fabrikken, sykt mye herlig å hvile øynene på Jeg skal definitiv tilbake dit igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Helt enig med Fredrik angående BMW museumet. Fin dybde og alle bilene og motorene er originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Noen som vil dra til skjelavikvegen 9b, haugesund? Brukeren "Jan Tore" skylder meg 4100,- som jeg enda ikke har fått, etter 3 mnd snart, ikke tar han telefonen, svarer på sms eller pm på forumet. Den som skaffer meg de får 1000-lapp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 BMW museum kan jeg anbefale på det varmeste, jeg ble selv positivt overrasket over dybden i museet. Det var mye større og innholdsrikt enn jeg først hadde trodd, omfattet alt som hadde med BMW å gjøre. Bilene var alle i helt original stand som om de skulle kommet rett ut av fabrikken, sykt mye herlig å hvile øynene på Jeg skal definitiv tilbake dit igjen. Hmm, hvor nære kan man komme? Jeg er nostalgisk av person, og jeg tror at å få se mine drømmebiler i nystand hadde vært en god opplevelse! Jeg er i utgangspunktet ikke særlig interessert i BMWer(eller biler generelt) nyere enn E32/E34, der stopper entusiasten i meg på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Du kan nesten sette deg inn i dem. Det var sånn i M rommet, kan gå rundt å ta på bilene. Det gjelder alle når jeg tenker etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg