316 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Biler-tilgriset-av-tjare-i-Oddernestunnelen-2482963.html#.Uk15HRDW7NF Her kom jeg såklart, med min hvite E91 !!! Veldig gøyalt. Har selv kjørt under de mange tjærebroene på E6 som lakk som svamper i solsteken i sommer, men klarte å unngå det verste. Da lurer jeg hvordan de fjerner den tjæra fra bilene, noe sterkere avfettinger og rensemiddler må iallfall til men da går voksen også. Så i prinsippet så må egentelig hele bilen taes og vokses på nytt for ikke å få helligdager rundt forbi... Godt poeng. Hadde jeg fått tilgriset bilen min slik at det ble nødvendig med sterkere midler som hadde ødelagt forseglingen så hadde jeg krevd å få dette dekket. Dette ender jo med at de får tilbake bilen ren og pen, men dessverre også helt naken for alt av beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Matfløte* Og hvis du har problemer med røre som setter seg fast i jernet, har du i litt smeltet smør. 50-100g holder plenty. Bruker i tillegg en klatt margarin i kaffefilter til å smøre opp jernet før hver gang man heller i røren. Skjønte det egentlig Det med filteret var og en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Jeg har en shortshift liggende hvis du er interresert. Vet ikke hvor den er kjøpt, men det følger med monteringsanvisning. NB: Denne var veldig "hard" på giringen husker jeg. Kan du ikke slenge meg en PM med bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kan du ikke slenge meg en PM med bilde ? Det kan selvfølgelig ordnes Skal få gjort det om en liten stund! Regner med den passer overens med de fleste biler, men den sto på en E46 M3. 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ut å lufte bil! Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Den var sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 løp og kjøp gutter! dette er et tilbud man ikke kommer over ofte Tidligere pris 3499 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Er E39-markedet helt dødt om dagen, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hmm. Da har jeg og handla meg Ps3 og Gta V.. Spent nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hmm. Da har jeg og handla meg Ps3 og Gta V.. Spent nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Lykke til videre med livet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hmm. Da har jeg og handla meg Ps3 og Gta V.. Spent nå Sent from my iPad using Tapatalk HD ble ikke 4'er på deg da? sovna på sofaen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Lykke til videre med livet ditt! Heheh, har du gått på en smell?? ble ikke 4'er på deg da? sovna på sofaen jeg... Nei ble dårligt med det.. Datteren min ble syk igår så det ble = null søvn inatt..menmen. Får vell sett den når den kommer på vegen, hehe Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ikke tenkt over før, var gamlingen som nevnte det. litt snålt med skilt nr mitt da bilen min er førstegangsreg i norge i midten av 2001. men har fortsatt skiltnr som tilsvarer at den er regga i 1998(RH skilter) i 2001 var det gått over til RJ skilter Fikk man skiltnr fra den tiden bilen var fra før? ikke helt nytt som nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ikke tenkt over før, var gamlingen som nevnte det. litt snålt med skilt nr mitt da bilen min er førstegangsreg i norge i midten av 2001. men har fortsatt skiltnr som tilsvarer at den er regga i 1998(RH skilter) i 2001 var det gått over til RJ skilter Fikk man skiltnr fra den tiden bilen var fra før? ikke helt nytt som nå? importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg