Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig gøyalt. Har selv kjørt under de mange tjærebroene på E6 som lakk som svamper i solsteken i sommer, men klarte å unngå det verste. 

Da lurer jeg hvordan de fjerner den tjæra fra bilene, noe sterkere avfettinger og rensemiddler må iallfall til men da går voksen også. Så i prinsippet så må egentelig hele bilen taes og vokses på nytt for ikke å få helligdager rundt forbi...

Godt poeng. Hadde jeg fått tilgriset bilen min slik at det ble nødvendig med sterkere midler som hadde ødelagt forseglingen så hadde jeg krevd å få dette dekket. Dette ender jo med at de får tilbake bilen ren og pen, men dessverre også helt naken for alt av beskyttelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matfløte* :)

Og hvis du har problemer med røre som setter seg fast i jernet, har du i litt smeltet smør. 50-100g holder plenty.

Bruker i tillegg en klatt margarin i kaffefilter til å smøre opp jernet før hver gang man heller i røren.

Skjønte det egentlig :) Det med filteret var og en god ide :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke slenge meg en PM med bilde ? :)

Det kan selvfølgelig ordnes :) Skal få gjort det om en liten stund!

Regner med den passer overens med de fleste biler, men den sto på en E46 M3.

4000  :happybday:

Utennavn_zpsd8b6bab3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre med livet ditt! :drink:

Heheh, har du gått på en smell?? :P

ble ikke 4'er på deg da? :D

sovna på sofaen jeg... :P

Nei ble dårligt med det.. Datteren min ble syk igår så det ble = null søvn inatt..menmen. Får vell sett den når den kommer på vegen, hehe

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt over før, var gamlingen som nevnte det. litt snålt med skilt nr mitt da bilen min er førstegangsreg i norge i midten av 2001.

men har fortsatt skiltnr som tilsvarer at den er regga i 1998(RH skilter) i 2001 var det gått over til RJ skilter :P

Fikk man skiltnr fra den tiden bilen var fra før? ikke helt nytt som nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt over før, var gamlingen som nevnte det. litt snålt med skilt nr mitt da bilen min er førstegangsreg i norge i midten av 2001.

men har fortsatt skiltnr som tilsvarer at den er regga i 1998(RH skilter) i 2001 var det gått over til RJ skilter :P

Fikk man skiltnr fra den tiden bilen var fra før? ikke helt nytt som nå?

importert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...