Steinhar Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Yeah, i dag kom vinterskoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43428166 Er det sånn å forstå at personen faktisk har blitt tatt av statens vegvesen på finn.no?!?! Må bare elske biltema bokstavene på bagasjelokket også. "Du er løs" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Må bare elske biltema bokstavene på bagasjelokket også. "Du er løs" ? Såg eg faktisk ikkje før du sa det! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Yeah, i dag kom vinterskoen Pent, hvor mye ga du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 15k, med 245 hakka 7 dekk inkl. Edit: ferdig lagt på felg, og avbalansert. Må si æ e fornøyd med prisen mtp at samme dekkan kosta over 10 på dekkonline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ja både 1 og 3 serie har i dag Idrive som standard, blir feil å sammenlikne men E9x men nye A3en når førstnevnte er såpass gammel som den er nå. I bilverdenen skjer og forandrer ting seg fort, meget fort. TSI motorene til VAG er noen fantastiske motorer som jeg liker veldig godt, de er uhyre sparsome på drivstoff og leverer en bra kraftpakke. Til og med 1,2 TSI med 90 hester var fullt brukbar i Golf Gammel A4 har også "iDrive" som standard. Så de var en generasjon tidligere ute med slikt. En LCI E91 er fortsatt 2009+, og bør dermed kunne måles opp mot en 2010 A4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Tipper du hadde fått samme følelsen i en ny F-20 116i eller 118i bare bedre Har hatt f20 116d i en mnd, morsom bil å kjøre sett bort ifra det knuseverket av en kjedelig motor. Må i tillegg se bort i fra at den er drit stygg. Der har A3'en et vanvittig fortrinn, spesielt sedanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 jo er trang med kjedelig motor(den jeg hadde) A3 er nå ikke akkurat noe plassmester heller. Overraskende god bakseteplass, og går fint med en BeSafe iZi Kid X3 Isofix, og det er en diger bakovervendt barnestol. Sedanen er også en del lengre enn Sportback'en, så bagasjerommet er i tilfredsstillende størrelse. Sportbacken har veldig kort bagasje, mens Sedan funker så lenge du slipper å drasse med deg en kombivogn til spedbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Haaahaha, jeg hadde lyst til å skrive akkurat det samme selv i det innlegget Fordi det var faktisk kommentaren med flest likes på PistonHeads' FB-side... Man får jo advarsler for alt her på bimmers for tiden..så var like før jeg ikke turte å skrive det... Og ja...Fredrik90...Du er litt sleip...frekk mot de fleste, men rapporterer med ENGANG noen lager ett morsomt "alle barna" vits om deg... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Gammel A4 har også "iDrive" som standard. Så de var en generasjon tidligere ute med slikt. En LCI E91 er fortsatt 2009+, og bør dermed kunne måles opp mot en 2010 A4. Men så kom E90 senhøsten 2004 og dagens A4 (B8) i 2007 så det er noen år der utviklingen har gått videre og som jeg sa så skjer ting fort i bilbransjen. Da er det mer rettferdig å sammenlikne 1 serien og A3 (8P forrige generasjon) som begge kom i 2004 hvor 1 serien hadde mulighet for Idrive mens Audien hadde ikke dette i det hele tatt helt opp til 2012 da den bla avløst. Det var nå faktisk BMW som startet den trenden med Idrive med E65 i 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 En måned og 3 dager til termin! -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 En måned og 3 dager til termin! Gled deg! Den siste tiden går FORT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Høhø... folka inne på bimmerforum.com er ganske hissige av seg. Skrev jeg likte 540'n min bedre enn m5 3.8 pga tidligere moment og følte ikke m5, n var opp til mine forventninger.... De klikka jo helt! Du trenger jo ikke å prakke den meningen der på alt med puls heller da... E34 540 passer sikkert fint hvis man er litt lat, men S38B38 gir en mer intens opplevelse. Den trygler om å bli kjørt på sperra hele dagen, og har faktisk effekt der det er morsomt. 540en har ikke så mye å gi etter 5000rpm. Dessuten er rekkesekser mer genuint BMW enn V8, så i mine øyne er det walkover for M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Man får jo advarsler for alt her på bimmers for tiden..så var like før jeg ikke turte å skrive det... Og ja...Fredrik90...Du er litt sleip...frekk mot de fleste, men rapporterer med ENGANG noen lager ett morsomt "alle barna" vits om deg... Men trenger du å lage en "alla barna" vits bare fordi du er litt uenig eller synes det er dumt det som blir skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Om man holder pila over et brukernavn her, så kommer det opp et tall under avataren: Hva betyr det tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg