Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig med dere, blir bare for dumt å holde på slik når man er sånn passe oppegående. Er typisk tilfelle hvor noen få ødelegger for alle andre :(

Men systemet er jo lagt opp slik uansett, og ødelegge for andre, hvem ødelegger man for da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke å kjøpe noe på Elkjøp, når jeg skal ha noe elektronisk går det enten via nett eller jeg går til spesialforretninger.

Jeg kjøper ikke et kamera på elkjøp, det gjør jeg i en fotobutikk!

Mobil kjøper jeg på Finn(kjøper ikke ny..)

PC deler på Komplett(stort utvalg og ekspertise)

Hifi og lydutstyr på Finn og Hifisentralen.no(halve prisen av nytt er en tommelfingerregel)

Ikke fordi jeg liker å handle dyrt, men ønsker man kvalitet og et produkt som passer deg godt, så forventer jeg å komme til en kundebehandler som vet hva han driver med.

Skal jeg kjøpe meg et kamera idag, så hadde jeg nok kjøpt et Leica kamera, dyre kameraer med god optikk, men det er slik jeg er, jeg vil ha det "beste av det beste" og jeg ønsker å ha en eierstolthet for produktet.

Elkjøp sitt system for åpent kjøp i 30 dager er bra dersom man er usikker, men med en så stor kundemasse, så forstår jeg ikke at det er lønnsomt. Det blir det samme som å kjøpe dyre klær i en klesbutikk, fjerne lappen/skjule den på plaggene og bruke det på fest, for så å bytte/returnere plaggene uka etter.. Ufyselig..

Når det gjelder kjøp av dyre produkter eies gjerne slikt av entusiaster(Hifi, foto osv.) fordelen da er at oppgraderingsspøkelset stadig er på besøk hos dem og legger ut nesten nye ting til en mye lavere pris på grunn av oppgraderinger.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44541968&searchQuery=Leica

Leica kamera er helt vidunderlig å holde i, og ta bilder med... Noe annet enn japansk/asia produkter

Jeg regner med at Elkjøp har felles kunderegister, en kunde med 70 returvarer på kort tid vil nok bli fanget opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men systemet er jo lagt opp slik uansett, og ødelegge for andre, hvem ødelegger man for da?

Jo flere som bestemmer seg for å utnytte dette tilbudet jo større penger taper kjedene, og da kan det være tilbudet blir fjernet etterhvert. Da ødelegger man for dem som som har kjøpt seg ett TV og finner ut at det blir alt for svært, dem som har kjøpt hjemmekino anlegg som plutselig finner ut at de heller må bruke de pengene på en nytt kjøleskap da det røyk eller de som rett og slett er så ubesluttsomme at de ombestemmer seg. Det at man går inn i en butikk og kjøper produktet i den visshet at det skal kun brukes litt for å å returneres vitner om svært så egoistiske holdninger....

Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager siden jeg har drukket pils nå, med unntak av to til middagen på Beach Club forrige helg. Merker at det skal bli nyyyydelig med noen kalde i kveld... Forøvrig anbefaler jeg Beach Club på det varmeste til de som er glad i en saftig god hjemmelaget burger. Oslo's beste, og ja, jeg har spist på Illegal Burger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StanceWorks klistremerke er da lov om man er aktiv på stanceworks.com...

Jeg skal ha "No airbags. We die like real men!" bak på neste gamlingbilen min hvertfall. Det er sikkert mange som syns det er harry med klistremerker på bakluka også, men fuck dem, kan ikke tilfredsstille alle.

Var det jeg mente, det er for de som er aktiv på stanceworks.com :) jeg var jo det en periode med 523'n, så derfor det ble plassert i frontruta på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo snakk om og utnytte systemet maks! men til slutt blir man tatt, er ikke barnslig akkurat er jo lagt til slik at folk kan returnere varen hvis man ikke er fornøyd så hvorfor ikke?

Eier du ikke skam? Jeg hadde ikke klart å se meg selv i speilet etterpå uten å tenke "taper"...

Det vitner om lav moral og egoisme. Samme tankegang som alle trygdesnylterne i dette landet har. Det er som en kreftsvulst som ødelegger et land innenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...