Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hentet meg et spesielt prosjekt i går. Er langt fra noen Ford mann, men Ford før 90 synes jeg er litt tøft, og har i mange år drømt om en original Xr2 siden de er så sjeldne her til lands. Min mor hadde en 1.1L i 15 år, så har et spesielt forhold til de siden jeg vokste opp med bilen og den var det første jeg begynte å skru på. Lekte litt med poleringsmaskinen min i dag. Moro å tenke på at bildene er tatt med 1 dags mellomrom!

polert_zps407de12f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Min far hadde et par fiesta i min barndom, i tillegg til to sierra. Var vel bl.a en lav km mk1 fiesta med rødt skin (eller vinyl var det vel kanskje?) i meget god stand som han kjøpte fra grandtanta mi. En bil jeg kunne tenkt meg å ha i dag. Senk og kule felger så er det absolutt kule biler!

Tror jeg nærmer meg ca org bakkeklaring under bunnpanna på e28'n nå haha :D Ser en tanke medtatt ut der den står.. Må bare få fiksa sprekkene i bunnpanna såpass jeg får flyttet den rundt for egen maskin (dra den med traktor over alt er en tanke travelt) så blir det en god dose med tlc

20131013_162307_zps26e2b88e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Min far hadde et par fiesta i min barndom, i tillegg til to sierra. Var vel bl.a en lav km mk1 fiesta med rødt skin (eller vinyl var det vel kanskje?) i meget god stand som han kjøpte fra grandtanta mi. En bil jeg kunne tenkt meg å ha i dag. Senk og kule felger så er det absolutt kule biler!

Tror jeg nærmer meg ca org bakkeklaring under bunnpanna på e28'n nå haha :D Ser en tanke medtatt ut der den står.. Må bare få fiksa sprekkene i bunnpanna såpass jeg får flyttet den rundt for egen maskin (dra den med traktor over alt er en tanke travelt) så blir det en god dose med tlc

bilde

Fett prosjekt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har en NES - SNES her å selge meg til en folkelig pris? Send PM!

Jeg har to stk nintendo 8bits koblet opp under tv...På den ene spiller jeg SuperMarioBros 3 (kona har runda den) og på den andre spiller jeg Shatterhand.... :P

Hva er prisen du vil betale? hvilket utstyr er du ute etter? har en som fikser og selger gamle brukte konsoller så kan sjekke med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei igrunn ikke...holder til på Mysen tror jeg... Han kjøper deler fra usa og fikser defekte konsoller før han selger dem unna... Ikke alltid han har annonse på finn.no men...

Han er utrolig hjelpsom..Spurte om han hadde Mario3 til salgs siden min ikke virka, så ringte han og fortalte hvordan jeg skulle fikse min istedet for å kjøpe hos han for 200kr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...