Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde likt å se konkrete eksempler på dette, ettersom det jeg har sett er stikk motsatt. Hvordan enkelte har oppført seg mot de nye eierene er regelrett ufyselig, uansett hvor enig eller uenig man er. Oppfører man seg på en saklig og voksen måte får man som regel mer igjen. 

Helt enig. Og du er jo en av de som har vært her inne lengst :)

Skrevet

Jeg hadde likt å se konkrete eksempler på dette, ettersom det jeg har sett er stikk motsatt. Hvordan enkelte har oppført seg mot de nye eierene er regelrett ufyselig, uansett hvor enig eller uenig man er. Oppfører man seg på en saklig og voksen måte får man som regel mer igjen. 

Helt enig.

Skrevet

Tok diagnose på bilen i dag. 320d. Hadde feil på 3 av 4 glødeplugger og EGR ventilen? Bilen starter uansett enkelt og går som den skal. 

Kan det gjøre at bilen vibererer litt når den girer?

Skrevet

hahaha merce er verdens beste bil rett og slett! :P

Til å koke over ja, det er det bilmerke man ser mest av på siden av autobahn. Hvertfall det jeg har opplevd :P

Skrevet

Nei, tror ikke det er det enkleste dessverre. Wintershall hadde 2500 søkere på to stillinger som dekksarbeider.

såpass ja.. Jaja, er vell verdt ett forsøk :P hehe

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Skrevet

Bmw`ene kommer seg ikke ut på autobahn engang....hahahha :P

Nå har jo du bare hatt tunge sjuere så det er ikke så rart :P

Skrevet

Du får ikke hets, men et tilsvar og spørsmål om å dokumentere din påstand. Du kan jo komme med konkrete eksempler der eierene har vært ufyslige mot den/de som har flyttet over på bimmeren.no. Værre er det vel ikke?

Skrevet

Har ingen behov for dette.. Dere kan fint lete selv.. :)

Er vel lov å komme med min mening? Er vel fremdeles Norge dette her... eller?

Har forøvrig tatt opp alt dette med Kjennern på PM så har ingen behov for å forklare meg ytterligere :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...