ahj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg hadde likt å se konkrete eksempler på dette, ettersom det jeg har sett er stikk motsatt. Hvordan enkelte har oppført seg mot de nye eierene er regelrett ufyselig, uansett hvor enig eller uenig man er. Oppfører man seg på en saklig og voksen måte får man som regel mer igjen. Helt enig. Og du er jo en av de som har vært her inne lengst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg hadde likt å se konkrete eksempler på dette, ettersom det jeg har sett er stikk motsatt. Hvordan enkelte har oppført seg mot de nye eierene er regelrett ufyselig, uansett hvor enig eller uenig man er. Oppfører man seg på en saklig og voksen måte får man som regel mer igjen. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Tok diagnose på bilen i dag. 320d. Hadde feil på 3 av 4 glødeplugger og EGR ventilen? Bilen starter uansett enkelt og går som den skal. Kan det gjøre at bilen vibererer litt når den girer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg hadde solgt treern og kjøpt e34...tvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg hadde solgt treern og kjøpt e34...tvert... Så lenge det ikke er en Mercedes så er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 hahaha merce er verdens beste bil rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 hahaha merce er verdens beste bil rett og slett! Til å koke over ja, det er det bilmerke man ser mest av på siden av autobahn. Hvertfall det jeg har opplevd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Bmw`ene kommer seg ikke ut på autobahn engang....hahahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Nei, tror ikke det er det enkleste dessverre. Wintershall hadde 2500 søkere på to stillinger som dekksarbeider.såpass ja.. Jaja, er vell verdt ett forsøk hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Bmw`ene kommer seg ikke ut på autobahn engang....hahahha Nå har jo du bare hatt tunge sjuere så det er ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Voldsomt så mye hets jeg skulle få for å ytre min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Du får ikke hets, men et tilsvar og spørsmål om å dokumentere din påstand. Du kan jo komme med konkrete eksempler der eierene har vært ufyslige mot den/de som har flyttet over på bimmeren.no. Værre er det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Voldsomt så mye hets jeg skulle få for å ytre min mening... Ser at Saltkjelen svarte før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Har ingen behov for dette.. Dere kan fint lete selv.. Er vel lov å komme med min mening? Er vel fremdeles Norge dette her... eller? Har forøvrig tatt opp alt dette med Kjennern på PM så har ingen behov for å forklare meg ytterligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg hadde solgt treern og kjøpt e34...tvert... Så glad du er blitt i E34, det gleder meg å se wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg