Thomaz Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 er på min nr4 iphone 5 Forbanna dritt telefon, nr 1: Gikk varm og smeltet nr 2: hjemknapp og på knapp sluttet å fungere nr 3: Høyttaler sluttet å funke må presse på skjermen for at lyden skulle funke nr 4: 3 uker gammel telefon, og idag fikk jeg samme problem som nr 3 :stupid: Ikke nok med det så varer batteriet 5-6 timer og den går så varm at jeg svetter når jeg bruker den er så forbanna lei av iphone fanboys og 14 år gamle pappagutter som spammer ned alle artikler med fanboy søppel Har en Samsung Galaxy S lll ikke noe bedre den S3 er ikke noe bedre. Jalla byggekvalitet og. Men har trua på Sony Z1. Tror jeg må dra å teste en. Ikke hiss deg opp over oss 14 år gamle pappa gutter a ! Hehe. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 S3 er ikke noe bedre. Jalla byggekvalitet og. Men har trua på Sony Z1. Tror jeg må dra å teste en. Har forøvrig aldri hatt no problem med noen av iphonene mine. Stort sett di fleste telefonenene jeg har hatt har vært uten store feil. ! Kommer Ann på bruken vett. ! ;P . Sent from space using Tapatalk - Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 iPhone 3GS 32GB her. Still going strong. Usikker på om den er 3 eller 4 år gammel nå. Fikk såvidt gløtta på nye iPhone 5S i går. Så ganske snedig ut i alle fall. Meen.. Tror jeg venter på iPhone 6 om 3'ern lever så lenge. Ikke for det, kunne sikkert valgt Sony Z1 eller S4 Active like gjerne. Mye bra tester i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Talent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Sony Xperia Z1 er en artig telefon Synes den er helt rå. Hermano90 har også en, virker som han er fornøyd også, men det kan han få svare på selv! Kameraet er ganske kurant i bra lys, men uten dagslys tar den flere bilder i forskjellige zooms og fletter de sammen, slik at man jevner ut korning og får bedre flyt i bildet. Baksiden er at fargene blir veldig matte og kjedelige. Så har kameraet noen kule features. Kan f.eks. gjenkjenne objekter eller ansikter og legge til trær, vulkaner og dinosaurer som vandrer rundt omkring, mens ansiktene får ekspedisjonsbriller. Ganske morsomt. Så kan man være oppi et akvarium, disco, festival og konfetti osv. Den er lynende rask og helt fantastisk å bruke til det meste, men bruker man den litt, suger den batteri. Hvis jeg bruker den en del på skolen og hjemme, vil den gå tom for strøm i 20:00-tiden. Med moderat bruk, holder det å lade den hver natt. Og det at den er rask, hjelper fint lite om man har tregt internett. Opplever at 4G + surfing er en herlig kombo ift cruising på tregere wifi. Så er det digg at telefonen bruker mange frekvenser og tilkoblingsmuligheter (automatisk), så jeg har dekning og brukbart nett, nesten overalt. Det kunne jeg bare drite i med iPhone 5. Måtte prøve å sende en sms ørten ganger i kjellerleiligheten, holde den ut vinduet osv for å få dekning. Fikk aldri mer enn 3G, men mest ubrukelige E (edge). Nå har jeg 4G på selv én strek med dekning. Men ute på landet får jeg oftest 4/5 streker og H/H+ nett, som også er helt brukbart Andre kule ting er at man kan endre på tastaturene (farge, knapper og plassering), man kan velge hva telefonen skal gjøre når man tar den i/av docking. (f.eks. slå av/på lyd når den blir satt i docking/tatt ut av docking. Man kan velge om den skal sette på vekkerklokke automatisk ved docking, eller finne frem nettavis eller gudene vet hva, når man tar den ut av docking om morgenen.). Så er det ganske greit å bruke mobilen i regnvær. Kan jo også lese avis mens man dusjer. Haha. Men når det høljer ned og er kaldt ute, kan man oppleve at touchskjermen mister litt følsomhet. Skjermen er sylskarp og i fullHD, så det er ganske greit å streame filmer eller snutter. Lyden i headset er upåklagelig, men den utvendige høytaleren er ikke den beste. Akkurat der er iPhone 5 bedre. Det er også veldig bra og tydelig høytaler og mikrofon til telefonsamtaler (mye bedre enn iPhone i kjellerleilighet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Jeg liker fortsatt min Galaxy S2, helvetes bra telefon og den beste smarttelefonen jeg har hatt så langt. Har kommet meg ut av ha-100-apps-på-telefonen fasen, har nå kun en 20 stk. betalte apps (de jeg bruker ofte) og ingen spill, så den er fortsatt rask og skjermen er fortsatt flott. Kameraet er litt utdatert bare. Selv om jeg kunne tenkt meg å oppgradere (nerden i meg ønsker alltid en oppgradering selv om det egentlig aldri er nødvendig), så syns jeg topptelefonene fra Sony og Samsung har blitt for store... Gikk jo for å kjøpe Z1, men var ikke fornøyd med størrelsen. De hadde en mindre utgave, ZR1 elns, den var kompakt men litt tykk - den hadde de ikke på lager. Gikk så hjem og resetta S2en og fortsatte livet. Får se hva neste runde fra Samsung byr på. Hvis de leverer en "S5 Mini" med fullverdig kamera, siste generasjons skjerm, solid minne og det seneste innen prosessorteknologi så skal jeg kjøpe med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Takk for svar. Har du prøvd den i sollys ? Min gamle s3 sugde i sollys. Iphone 5 er sykt bra og den beste i sollys. Men liker alt bedre med Z1 egentlig. Foruten at det er mye bedre lud i AUX utgang og muligens display uten at jeg vet hvordan det er på Z1. Z1 har vel bedre skjerm på papiret. Men opplevd kvalitet så syns jeg Iphone er overlegen kontra Samsung ihvertfall. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Kjøpte selv en Xperia ZR i går, hadde Samsung Galaxy S2, men den ble med i jacuzzien på lørdagens hyttetur Syns de nye toppmodellene har blitt alt for store.. Denne var kurant størrelse på, men som Noekult sier, den er litt tykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Hmm bruker fremdeles min Oppo Find5 jeg.. Første mobilen jeg har hatt som ikke har hengt seg opp eller blitt treg med tiden. Har hatt ganske mange mobiler og alltid vært stor tilhenger av Samsung. til tross problemene. S3 var en horribel sak, samme med S2. Funker fjell første 3 mnd så bare blir det verre og verre. Nå var jeg plutselig lei av min Oppo her om dagen, så da ble det bare å installere en custom rom Nå er den enda raskere og har mye bedre batteri enn før. Samt den har mye penere utseende. Pluss at den kjører nå android 4.3.2. Nærmer seg 4.4 KitKat til den også, samt Ubuntu.. Skal bli artig å leke seg med. hehe. Nei, lurer på om det ikke blir en ny Oppo når denne blir for utdatert selvom Note III frister skremmende mye.. Samme med Xperia Z1 også. Hvordan er skjermen på Z1? Har hørt mye om at den ripes fort opp? (Er visst for mykt materiale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Har selv s2 og den fungerer helt utmerket! Aldri hatt en feil med den, eneste er at batteriet ble litt svakt men har byttet ut til større og det varer utrolig lenge! Lett og bruke samt meget rask og god skjerm! thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Min iPhone 4S er nå over ett år gammel og virker veldig fint ennå, er fornøyd med Apple produktene jeg har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Hat å vaske bbs felger etter Oslo - Stavanger - Oslo igår/idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Trodde ikke du drev med slikt jeg wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Kan da late som....men ja...setter den bort... for mye ork å bøye seg ned og vaske..kan ødelegge skoene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Ja får passe på skoene eller skaffe deg ultragod vaskehall som vi har på jobben, slipper man å vaske selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg