FredrikE24 Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Sålenge bilen har bakhjulstrekk og er kapabel til å spinne på snø, så er jeg mer enn fornøyd! Bakhjulstrekk som er viktigst for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Håper det kommer snø når jeg kommer hjem ifra jobb, men er vell heller litt tvilsomt spent på femmern på vinterføre. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hvordan er egentlig det? Jeg fikk jo min første BMW 6`er nå i februar med 323`en, og jeg kunne aldri tenkt meg og gå ned på feks 318 og 4`er igjen Kan tenke meg hvordan du hadde det om du da gikk fra e36 M3 til yotan da jeg synes det er nok og miste 2 sylindre Jeg gikk fra 6 sylindre til 4 sylindre og nå 3 sylindre. Intet problem... alt til sitt bruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Mmm, surstrømning http://retardo.dk/videos.php?id=5403 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hvordan er egentlig det? Jeg fikk jo min første BMW 6`er nå i februar med 323`en, og jeg kunne aldri tenkt meg og gå ned på feks 318 og 4`er igjen Kan tenke meg hvordan du hadde det om du da gikk fra e36 M3 til yotan da jeg synes det er nok og miste 2 sylindre Er vel noe med det at hus og sånn blir mer prioritert. Og det å kunne bruke penger på fks reise og andre ting enn bil. Har firmabil som kjøres for det meste. Yotan blir bare brukt vis jeg skal no etter jobb eller i helgene. Det er ganske behagelig å slippe bilutgifter. Om det ikke er vedlikehold. Så er det alltid noe man vil gjøre med bilen. Det er noe som jeg slipper med Yotan. Men blir nok en Bimmer igjen. Skal sies at det ble et aldri så lite impuls kjøp av en Yamaha r1 i sommer da ! Så helt uten leketøy er jeg ikke Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Jeg gikk fra 6 sylindre til 4 sylindre og nå 3 sylindre. Intet problem... alt til sitt bruk... 3 sylindre ? Bytta ut BMW'en ? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Er vel noe med det at hus og sånn blir mer prioritert. Og det å kunne bruke penger på fks reise og andre ting enn bil. Har firmabil som kjøres for det meste. Yotan blir bare brukt vis jeg skal no etter jobb eller i helgene. Det er ganske behagelig å slippe bilutgifter. Om det ikke er vedlikehold. Så er det alltid noe man vil gjøre med bilen. Det er noe som jeg slipper med Yotan. Men blir nok en Bimmer igjen. Skal sies at det ble et aldri så lite impuls kjøp av en Yamaha r1 i sommer da ! Så helt uten leketøy er jeg ikke Sent from space using Tapatalk - Aha, med R1`en i hus så kan jeg skjønne det går greit innimellom hehe Så pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Min siste arbeidsdag for året, å begynner igjen rundt 20. januar! blir spennende å se hvordan det går! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 3 sylindre ? Bytta ut BMW'en ? Ikke helt, men jeg låner min bedre halvdels Folkevogn (som har tre sylindre) frem til en litt mer interessant bil formodentlig kommer på plass i løpet av første halvdel av 2014. BMW´en bar etterhvert preg av å være eldre og slitt... og det er ingen god kombo når det gjelder rene bruksbiler så den ble solgt (forøvrig forbausende hurtig i løpet av et par-tre uker og til en hyggelig pris)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Min siste arbeidsdag for året, å begynner igjen rundt 20. januar! blir spennende å se hvordan det går! Skole eller ferie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Skole eller ferie ? Pappaperm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Noen som vet hvor lang tid Satan bruker på å utbetale vrakpanten?! Har ventet i 3 uker nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Amazon.com er skummelt, altfor enkelt å shoppe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Amazon.com er skummelt, altfor enkelt å shoppe der Samme foelelsen da det kommer til ebay.. pautomagi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Noen som vet hvor lang tid Satan bruker på å utbetale vrakpanten?! Har ventet i 3 uker nå.. Har ventet opp til 3 uker selv. Har også opplevd å få penger i hånda av vrakhandler så får dem penger av staten dette er dog en stund siden, tror ikke de gjør det sånn lenger. Men siste jeg vraka tok det noen dager før jeg hadde pengene. Så veldig variabelt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg