Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er egentlig det?

Jeg fikk jo min første BMW 6`er nå i februar med 323`en, og jeg kunne aldri tenkt meg og gå ned på feks 318 og 4`er igjen :o

Kan tenke meg hvordan du hadde det om du da gikk fra e36 M3 til yotan da jeg synes det er nok og miste 2 sylindre

Jeg gikk fra 6 sylindre til 4 sylindre og nå 3 sylindre. Intet problem... alt til sitt bruk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig det?

Jeg fikk jo min første BMW 6`er nå i februar med 323`en, og jeg kunne aldri tenkt meg og gå ned på feks 318 og 4`er igjen :o

Kan tenke meg hvordan du hadde det om du da gikk fra e36 M3 til yotan da jeg synes det er nok og miste 2 sylindre

Er vel noe med det at hus og sånn blir mer prioritert. Og det å kunne bruke penger på fks reise og andre ting enn bil. Har firmabil som kjøres for det meste. Yotan blir bare brukt vis jeg skal no etter jobb eller i helgene.

Det er ganske behagelig å slippe bilutgifter. Om det ikke er vedlikehold. Så er det alltid noe man vil gjøre med bilen. Det er noe som jeg slipper med Yotan. :)

Men blir nok en Bimmer igjen. :)

Skal sies at det ble et aldri så lite impuls kjøp av en Yamaha r1 i sommer da ! Så helt uten leketøy er jeg ikke :)

Postet bildePostet bildePostet bilde

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe med det at hus og sånn blir mer prioritert. Og det å kunne bruke penger på fks reise og andre ting enn bil. Har firmabil som kjøres for det meste. Yotan blir bare brukt vis jeg skal no etter jobb eller i helgene.

Det er ganske behagelig å slippe bilutgifter. Om det ikke er vedlikehold. Så er det alltid noe man vil gjøre med bilen. Det er noe som jeg slipper med Yotan. :)

Men blir nok en Bimmer igjen. :)

Skal sies at det ble et aldri så lite impuls kjøp av en Yamaha r1 i sommer da ! Så helt uten leketøy er jeg ikke :)

mu8ypadu.jpg3asane3e.jpgeze7yja5.jpg

Sent from space using Tapatalk -

Aha, med R1`en i hus så kan jeg skjønne det går greit innimellom :) hehe

Så pen ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 sylindre ? Bytta ut BMW'en ? :)

Ikke helt, men jeg låner min bedre halvdels Folkevogn (som har tre sylindre) frem til en litt mer interessant bil formodentlig kommer på plass i løpet av første halvdel av 2014. BMW´en bar etterhvert preg av å være eldre og slitt... og det er ingen god kombo når det gjelder rene bruksbiler så den ble solgt (forøvrig forbausende hurtig i løpet av et par-tre uker og til en hyggelig pris)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang tid Satan bruker på å utbetale vrakpanten?! Har ventet i 3 uker nå..

Har ventet opp til 3 uker selv. Har også opplevd å få penger i hånda av vrakhandler så får dem penger av staten dette er dog en stund siden, tror ikke de gjør det sånn lenger. Men siste jeg vraka tok det noen dager før jeg hadde pengene. Så veldig variabelt tror jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...