VegarVS Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Kondolanse her ifra og. Triste greier! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Takk! Merkelig, den funket jo som bare juling før forumet ble oppdatert Får se om jeg får fiksa det imorgen. Hei! Liten feilformatering i linken din gjorde at systemet vårt ikke tok den. Har endret den \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Kondolerer jeg også, utrolig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Og her er den nye sjefen: -Roger-, gallay, R Andersen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Gratulerer som pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Tusen takk! Skal endelig få meg ordentlig middag i dag, for første gang siden mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Grattis med smått i huset Mads... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Takk for det, Fredrik. Blir spennende nå... Ble litt komplikasjoner, fruen mistet riene og babyene ville ikke ut... I tillegg sank pulsen på babyen og den sluttet å puste et par ganger, fruen måtte klippes opp i all hast og heldigvis gikk det bra... Det var litt dårlig kommunikasjon mellom jordmor og barnelegen, barnet ble tatt med inn til legen med en gang for lungene var fulle av vann. Jordmor sa jeg kunne gå å se, men da kom barnelegen og skrek "nei!!" da jeg var på vei inn.. Rakk bare å se en helt blå baby... Sov ikke så godt etterpå kan man si! Men nå ser alt heldigvis bra ut! Fredrik og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Noen som har erfaring med dette kitet? http://www.ebay.com/itm/F1-STAGE-2-CLUTCH-KIT-PROLITE-FLYWHEEL-BMW-325-328-525-528-M3-Z3-E34-E36-E39-/161043622489?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item257ef2aa59&vxp=mtr Har stage 3 til IS turbo motoren min, er vell eit par her inne som kjører med den og er fornøyd ! Husk å dreiv av svinghjulet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Takk for det, Fredrik. Blir spennende nå... Ble litt komplikasjoner, fruen mistet riene og babyene ville ikke ut... I tillegg sank pulsen på babyen og den sluttet å puste et par ganger, fruen måtte klippes opp i all hast og heldigvis gikk det bra... Det var litt dårlig kommunikasjon mellom jordmor og barnelegen, barnet ble tatt med inn til legen med en gang for lungene var fulle av vann. Jordmor sa jeg kunne gå å se, men da kom barnelegen og skrek "nei!!" da jeg var på vei inn.. Rakk bare å se en helt blå baby... Sov ikke så godt etterpå kan man si! Men nå ser alt heldigvis bra ut! Fødselen varte i over 12 timer med vår første. Jeg ble helt satt ut... kanskje mer enn moren som jo sto for bragden. Menn er noen pingler i denne sammenhengen. Flott at alt gikk bra med dere alle tre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Fødselen varte i over 12 timer med vår første. Jeg ble helt satt ut... kanskje mer enn moren som jo sto for bragden. Menn er noen pingler i denne sammenhengen. Flott at alt gikk bra med dere alle tre... Husker Joey sa i en Friends episode at den dagen han ble far skulle han stå på venteværelset og dele ut sigarer. Høres egentlig ut som en god ide. Tror jeg kommer til å være nervevrak den dagen min bedre halvdel skal inn og gjøre jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Gratulerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Takk for det, Fredrik. Blir spennende nå... Ble litt komplikasjoner, fruen mistet riene og babyene ville ikke ut... I tillegg sank pulsen på babyen og den sluttet å puste et par ganger, fruen måtte klippes opp i all hast og heldigvis gikk det bra... Det var litt dårlig kommunikasjon mellom jordmor og barnelegen, barnet ble tatt med inn til legen med en gang for lungene var fulle av vann. Jordmor sa jeg kunne gå å se, men da kom barnelegen og skrek "nei!!" da jeg var på vei inn.. Rakk bare å se en helt blå baby... Sov ikke så godt etterpå kan man si! Men nå ser alt heldigvis bra ut! Gratulerer med ungen Heldigvis det gikk bra. Var selv i en slik situasjon, men til oss var det litt verre, da kone mistet mer blod enn det var normalt, da brukte vi ett halvt år til å få henne frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Takk for det, Fredrik. Blir spennende nå... Ble litt komplikasjoner, fruen mistet riene og babyene ville ikke ut... I tillegg sank pulsen på babyen og den sluttet å puste et par ganger, fruen måtte klippes opp i all hast og heldigvis gikk det bra... Det var litt dårlig kommunikasjon mellom jordmor og barnelegen, barnet ble tatt med inn til legen med en gang for lungene var fulle av vann. Jordmor sa jeg kunne gå å se, men da kom barnelegen og skrek "nei!!" da jeg var på vei inn.. Rakk bare å se en helt blå baby... Sov ikke så godt etterpå kan man si! Men nå ser alt heldigvis bra ut! Gratulerer med smått! Godt å høre det gikk fint vi fikk smått i vår, og det gikk ganske smertefritt for seg, ute ett par timer etter at vi ankom sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Ja, hu taklet det fint, verre med meg. Fordelen hennes er at hu hadde så vondt at hu hadde øynene lukket og slapp å se da det plutselig ble kaotisk. Dessuten virker det som hu ikke husker detaljene, skulle ønske det samme gjaldt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg