wicky124 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Du er gift.... kjøpt deg no bedre a... hva med crx? skal du samle opp biler og la dem råtne? hva skjedde med planene om en bil til 250k? bare lurer... if not...go blæst ureself Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Da har jeg avtalt kjøp av 320i Cabriolet E30 1988 modell ;D En slik bil tåler jeg å ha, den blir kjøpt med fuck you penger utenom budsjettet jeg nevnte. Selger sier at kalesjen er tett, går nok bra i vinter! Gleder meg sykt til rekkesekserlyden med taket nede Har denne bilen som bruksbil i vinter og vår, selgern kanskje til sommern. Også får jeg spare enda mer til god moderne BMW i anledning nyetablering av familie, budsjettet øker jo bare måned for måned. Med en gang snøen smelter skal jeg hente skilter til CRXen, fikse den og selge til ordentlig "sommerpris" - og kjøpe den moderne bilen jeg har lyst på. Selvmord å ha flere enn to biler Fakta er det at jeg elsker gamle morobiler til godpris (dvs 20-40.000) og jeg klarte ikke å ignorere E30en pga min favoritt fargekombo (svart eksteriør og rødt skinninteriør!). Jeg er svak, haha... Skjønte etterhvert også at to biler er veien å gå for meg; en lekebil og en fornuftig bil. Klarte ikke å bli tilfreds med noen biler som byr på både høy morofaktor og fornuft. Best å skille pose og sekk og ha begge deler... janerik171187 og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Trokke du blir misfornøyd med 30'n Fungerer godt. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 roarholt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Jeg vil oxo ha morrobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Jeg vil oxo ha morrobil Du har sikkert så mange krav tll riktig image at alt som er rimelig og moro (aka. ser utdatert ut) utgår Du får gjøre som jeg gjør... Ha en morobil ved siden av og bruke den når du har tid. Spiller ingen rolle om du må bruke startkabler mellom hvert bruk (haha), bare at du har et leketøy tilgjenglig når du får litt "alenetid" (hahaha, æsj), så er det sikkert verdt det! Kona di vil sikkert like å låne den av og til også, frist henne med det under argumentasjonen (aka. kranglinga) hehe Det du trenger er en helt standard rød MX5 med vippelykter og stoffseter, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Gøy å få pakke på senga:) farsdag:D Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Startet dagen med å vaske bæsj ut av senga. Farsdagen sin det! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Startet dagen med å vaske bæsj ut av senga. Farsdagen sin det! hahaha glad kona tar seg av sånt as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Du har sikkert så mange krav tll riktig image at alt som er rimelig og moro (aka. ser utdatert ut) utgår Du får gjøre som jeg gjør... Ha en morobil ved siden av og bruke den når du har tid. Spiller ingen rolle om du må bruke startkabler mellom hvert bruk (haha), bare at du har et leketøy tilgjenglig når du får litt "alenetid" (hahaha, æsj), så er det sikkert verdt det! Kona di vil sikkert like å låne den av og til også, frist henne med det under argumentasjonen (aka. kranglinga) hehe Det du trenger er en helt standard rød MX5 med vippelykter og stoffseter, haha njaaah...jeg kunne fint hatt en MG-F eller en småkul Alfa GTv Spider... Dette er unike originale biler som det ikke er så mange av.. En MX5 kunne jeg også hatt...Men da måtte jeg nok ha hatt en en "styla" en...med senk felger etc... Kona kjører ikke..har hatt lappen men kjørt 2ganger siden oppkjøringa si for 8år siden eller no... Så tror ikke hun bryr seg om hva jeg kjøper...Om hun lar meg kjøpe... Problemet pr dags dato er at jeg faktisk ikke har tid til noe alenetid... Jobb 08-17, hjem, spise, leke med baby til 1930, så sovner hun, så slappe av litt og bare "ikke gjøre noe" før man legger seg.. Og de gangene i helgene man faktisk har tid så bruker man det på familien... Og da er det liiiiitt dumt med en 2seter... jaja...får ta "midtlivskrise" bilkjøpe om 15år eller no...hahaha noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 njaaah...jeg kunne fint hatt en MG-F eller en småkul Alfa GTv Spider... Dette er unike originale biler som det ikke er så mange av.. En MX5 kunne jeg også hatt...Men da måtte jeg nok ha hatt en en "styla" en...med senk felger etc... Kona kjører ikke..har hatt lappen men kjørt 2ganger siden oppkjøringa si for 8år siden eller no... Så tror ikke hun bryr seg om hva jeg kjøper...Om hun lar meg kjøpe... Problemet pr dags dato er at jeg faktisk ikke har tid til noe alenetid... Jobb 08-17, hjem, spise, leke med baby til 1930, så sovner hun, så slappe av litt og bare "ikke gjøre noe" før man legger seg.. Og de gangene i helgene man faktisk har tid så bruker man det på familien... Og da er det liiiiitt dumt med en 2seter... jaja...får ta "midtlivskrise" bilkjøpe om 15år eller no...hahaha Velkommen i klubben. Begrepet "midtlivskrise" må skyldes en misforståelse eller være laget av unge folk som ikke vet hva de snakker om. "Midtlivslykke" passer mye bedre for de aller fleste iom. at familieforpliktelsene er unnagjort og man kan bruke pengene på seg selv uten å ha dårlig samvittighet (gjelder folk med normal lønn)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 hehe sant nok... Men krise høres mer dramatisk ut...ahaha Men føler ikke at det er riktig å svi av 50k på en bil kun til meg selv.. Bedre å bruke dem på ferie med familien etc... Kosebilen skal ikke ha noe lån på seg (derav den lave prisen)... nei huff...valgets kvaler... tror jeg skal spise en kake istedet... Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Wicky, hvem skal amme da, samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 hm hm hm...kan ikke helt se at jeg skjønte spørsmålet ditt...Ingen ammer her i gården om det var det du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Sovnet rett etter å ha tatt 2 stk koffein piler, artige greier, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg