Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gå online. Spilte onlineoppdrag i natt, var ganske artig faktisk... Spilte med noen kompiser, først skulle vi drepe en mcbande, hente narkotika og kjøre det til et sted uten å bli drept. Så ble vi bare to, og da byttet vi på å være hunter og runner med bil og fly.

Får teste det :D

etter mye banning og ringt til alle har jeg kommet meg til 70% , nå finner jeg ingen ting , og stopper opp og snakker med og tar oppdrag som kommer opp mens jeg kjører , % går ikke opp mer .....

Hmm.. Får kjøre litt rundt å se.. Drepte nett Trevor :(

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg få E90en tilbake også. Skal bli godt å få BMW igjen selv om jeg likte godt leiebilen jeg har hatt i mellomtiden, en 13 A3 Sportback 1,6 TDI :) En meget lettkjørt og fin bil, litt slapp motor men nok til å følge Norsk trafikk. Savner dog litt mer kvalitet over interiør og litt mer stabile kjøreegenskaper på motorveien. En bil fra 2013 bør heller ikke ha tradisjonell nøkkel som man stikker inn og vrir rundt på gamle måten. E87 1 serie fra 2005 har ikke dette en gang ;)

Forøvrig veldig billig å kjøre med :) Audi kommer seg bra på sittekomforten også, har alltid synes disse har hatt harde og flate seter. Bruker for langt tid på å bli varm dog, gamle E34en blir varm dobbelt så fort som A3en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg få E90en tilbake også. Skal bli godt å få BMW igjen selv om jeg likte godt leiebilen jeg har hatt i mellomtiden, en 13 A3 Sportback 1,6 TDI :) En meget lettkjørt og fin bil, litt slapp motor men nok til å følge Norsk trafikk. Savner dog litt mer kvalitet over interiør og litt mer stabile kjøreegenskaper på motorveien. En bil fra 2013 bør heller ikke ha tradisjonell nøkkel som man stikker inn og vrir rundt på gamle måten. E87 1 serie fra 2005 har ikke dette en gang ;)

Forøvrig veldig billig å kjøre med :) Audi kommer seg bra på sittekomforten også, har alltid synes disse har hatt harde og flate seter. Bruker for langt tid på å bli varm dog, gamle E34en blir varm dobbelt så fort som A3en.

Prøver nå å komme deg over i vag-leier? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en litt spesiell sjappe i sverige for en uke siden , om du er inntresert er det å få kjøpt : 

Korokodilefile 

Strustefile

Pytonorm

Strusestek 

og ja , kjøttet så veldig rart ut !!! :P

Det er vel i Norge det regnes som spesiell butikk, i utlandet er folk mer vant til slike kjøttvarene enn det nordmenn er vant til. Du har faktisk nesten hele lista mi i innlegget ditt :P 

PS: Btw har aldri smakt lutefisk, lest om at det regnes som en av 10 mest farlige retter i verden, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine karakterer på GTA V døde :)

Jeg valgte ikke trevor eller michael, men trakk på death wish, som jeg trodde betydde at franklin ofret seg selv, men det kom et siste (stort) oppdrag der jeg måtte styre alle 3 og drepe fiendene deres, redde Lamar osv. Så kom credits for fullført spill, med alle 3 i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine karakterer på GTA V døde :)

Jeg valgte ikke trevor eller michael, men trakk på death wish, som jeg trodde betydde at franklin ofret seg selv, men det kom et siste (stort) oppdrag der jeg måtte styre alle 3 og drepe fiendene deres, redde Lamar osv. Så kom credits for fullført spill, med alle 3 i behold.

årh, det sku jeg og gjort..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...