Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker mediahint ja.. Men den funker på jobb-pc med Google chrome / Explorer..... Får opp silverlight failure... rare saker.. Men funker knall med firefox. Eneste nedturen er vel at det ikke er norsk tekst på filmene, og at den engelske teksten er CC..altså det står "birds singing..man walking" på det meste av lyder illøpet av en film... men man blir vant til det... Vi har ikke byttet tilbake til norsk netflix igjen..ser ikke poenget...bare dritt på den norske varianten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster aldri ned noe, dog så streamer jeg mye. Får jeg telemarksbataljonen på døra for å gjøre det?

Tenker da ikke på betalte tjenester som netflix som jeg også bruker, men på tjenester som putlocker, allmyvideos etc.

Streaming er ufarlig, det er p2p-tjenester de vil ta.

Det bransjen er opptatt av er ikke hvem som laster ned, men de som deler. Bruker du det-ordet-jeg-ikke-får-lov-til-å-skrive som er delingstjenesten som f.eks piratbukta bruker, så laster du ikke bare ned, du deler det også videre. I teorien kan du dele en sesong av Dexter til 100.000 personer, og når gutta tar frem kalkulatoren sin, så blir det dyrt.

Ulovlig streaming er ikke farlig for deg, det er farlig for den som har serveren du streamer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter litt å kunne stå hjemme å vaske bilen ennå, selv om det går mot Desember. Man setter også mer pris på tørre veier på denne tiden av året enn hva man vanligvis gjør ellers av året ;)

Ser den! Vurderte å ta 5-serien igjen idag, men snøen kommer i morgen(slaps) så drøya det:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den diffen såg ikke dum ut :smile:

Ganske festlig! Original ASD diff til Mercedes. I utgangspunktet styres hydraulikken elektronisk på biler med denne typen diff originalt! Dette er masse styr å få til. Diffen får ved hjelp av elektronikken i korte øyeblikk oljetrykk på ringsylindre i diffen og får en bremsevirkning mellom 30% opp mot full sperre :)

Ettersom jeg ikke har denne elektronikken og styret for å få dette til ønsker jeg å sette trykk på diffen med en pumpe! Jeg tenkte ut en god del løsninger før jeg tenkte at det måtte gå ann å modifisere en billig garasjejekk :D Ferdiglagde hydraulikk-håndpumper var sabla dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...