Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Med tanke på hans tidligere uhell som du har fortalt mye om så kunne jo denne kanskje ha vært noe ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44504494

Krass??!

Noen som har forslag til hvor man bør kjøpe EX lysarmatur for Sone 0 til privat bruk? Søkt en del rundt, men finner ingen priser på nett ivertfall.

Det har jeg faktisk aldri hørt om at noen vil ha.. Det jeg veit er at EX er forbanna dyrt.. Skal sjekke i kildene mine! Standby!

Dette var vel det jeg fant i farta..

http://www.elektroskandia.no/pdf/2013/WEB-Hovedkatalogen_2013_Gruppe_Ex.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal med ex til privatbruk?

improvisert lakkboks.

-

Jeg fant også den der Fredrik. Prøvde meg med delenummerene på google, og fant litt forskjellig på ebay, men intet i Norge. Får vell ta en ringerunde, det er vell ikke akkurat det de selger mest av over nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky... Hvis du skal ha oppmerksomhet kan du vel bare punge ut det resterende beløpet på Teslaen din, eller var det bare bullshit at du hadde bestilt?

Tror du skal jekke ned på ordbruken mister. Hvorfor skal jeg punge ut resterende beløp på teslaen når de ikke skal ha de pengene før man overtar bilen? Bilen er reservert, kønr er utdelt...når jeg ønsker å få bilen er opp til meg. Nå har tesla også satt opp prisene på nye bestillinger noe jeg slipper unna..ergo sparer jeg ca 120tusen bare på det :)

Tror du heller skal jukke litt på den røde vogna di istedet for å skrive bullshit innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen får oppmerksomhet med Tesla lenger LOL, hvertfall ikke i Oslo.

Ble mektig forbikjørt av en i går, i innflettingsfelt, herregud de går godt! Lightning liksom...

Jeg har slutta å snu meg etter Tesla i Oslo nå... Var på Majorstua og handla...stod ute og venta på kona...tror jeg telte ca 10stk teslaer som kjørte forbi på en time... så ja...det kryr av dem i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal det låte ja :)

F01 er en fantastisk bil, jeg har selv kun kjørt 730d men den var absolutt ingen sike den heller. Større milsluker finner man ikke, med ett par knappetrykk så stiver bilen seg opp og kan kjøres rundt svingene som en mye mindre og raskere bil :)

Også er den jo stor med god bagasje plass til barnevogn også ;)

Nei faktisk så har ikke barnevogna plass i F01... Den er smalere i bredden enn E65 jeg hadde... Men nå har Inaya blitt eldre og trenger ikke den store vogna..bytta over til sportvogn delen og den går vel nedi de fleste biler :)

Litt merkelig hvordan en bil kan gi glede i hjertet :P En kompis av meg hadde også en F01 på lån ifjor og han ble også veldig skuffet iforhold til sin E65...Men han prøvde den igjen iår og kjøpte seg en F01... Så sjuern trenger egentlig litt tilvenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noe jobbgreier da som gjorde at han ikke kunne kjøpeden likevel? Kanskje han har sittet for mye med beina på bordet som han likte å tøffe seg med ;)

Jeg tøffer meg aldri...jeg ER tøff... så da veit du det... Men er snakk om å bytte jobb ja...jeg har jobbet i samme selskapet i snart 5år...gått opp i lønn EN gang.. spør vi om lønnsforhandlinger så får vi til svar "jaja bare å finne seg en annen jobb..." så ja..er drittlei den jobben nå og det er derfor på tide å komme seg videre.. Derfor avventer jeg litt på når det blir tesla... dumt om jeg får meg jobb med firmabil pluss billån på 600k på en tesla om du skjønner...

Ps...ikkeno bein på bordet...kona ække no glad i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk så har ikke barnevogna plass i F01... Den er smalere i bredden enn E65 jeg hadde... Men nå har Inaya blitt eldre og trenger ikke den store vogna..bytta over til sportvogn delen og den går vel nedi de fleste biler :)

Litt merkelig hvordan en bil kan gi glede i hjertet :P En kompis av meg hadde også en F01 på lån ifjor og han ble også veldig skuffet iforhold til sin E65...Men han prøvde den igjen iår og kjøpte seg en F01... Så sjuern trenger egentlig litt tilvenning...

Såpass ja, men når dattera di blir litt eldre så er det bare å kline til med syver ;) En sånn sportvogn går iallfall i E90en så da trenger du ikke å bekymre deg for om den går i en F01..

Sånn er det for oss bilentusiaster, men må være det for å forstå det :)

Jeg tøffer meg aldri...jeg ER tøff... så da veit du det... Men er snakk om å bytte jobb ja...jeg har jobbet i samme selskapet i snart 5år...gått opp i lønn EN gang.. spør vi om lønnsforhandlinger så får vi til svar "jaja bare å finne seg en annen jobb..." så ja..er drittlei den jobben nå og det er derfor på tide å komme seg videre.. Derfor avventer jeg litt på når det blir tesla... dumt om jeg får meg jobb med firmabil pluss billån på 600k på en tesla om du skjønner...

Ps...ikkeno bein på bordet...kona ække no glad i det...

Skjønner veldig godt du vil bytte jobb når det er slik, går ikke an å ta den holdninger der ovenfor sine ansatte. Det er bare demotiverende for dere som jobber der når man ikke opplever å bli satt pris på :( Da er det bedre å sette Tesla på vent og finne seg noe bedre ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby har allerede blitt for stor...2 tenner og greier... men sånn er det vel med alle barna :P  Ja får se hvilken bil det blir... litt desorientert.. Må jo bli kvitt de tre vi allerede har...

og ja... litt vel lei jobben... de har en merkelig holdning.. vi nevnte fagforening...og de bare "det får dere ikke lov til":.. Merkelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plenty av tesla i kollektivfeltet på morran og kvelden. Ellers ser jeg lite til dem. Står vel til lading resten av døgnet? :P

...ja det står til ladning resten av døgnet med eierne kjører rundt sine andre biler som er Range Rover, X5 og Cayenne. Teslaen er grei å ha til og fra jobb for å slippe bom, kø og parkere gratis på Aker brygge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Tesla, i3, Leaf og at det der. Dette var en litt morsom artikkel: http://www.autofil.no/919543/paul-rosenquist-elbil-er-det-reneste-tov

:)

Sånn utenom det kunne jeg igrunn gjerne hatt en Tesla istedenfor e61-en, men kombinasjonene av at den er "uselgelig", at jeg hater å selge bil, og at 5-600K fortsatt er mye penger gjør at det får bli med tanken. :) Vi kjører nok også for lite til at det blir de enorme besparelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja det står til ladning resten av døgnet med eierne kjører rundt sine andre biler som er Range Rover, X5 og Cayenne. Teslaen er grei å ha til og fra jobb for å slippe bom, kø og parkere gratis på Aker brygge ;)

Og nettopp derfor bør el-biler miste sine rettigheter i kollektivfeltet sporen straks. Kollektivfeltet har blitt feltet for de rike, som bare vil slippe kø og bom. Det er så mange av dem nå at de står i kø helt fra sandvika og inn til sentrum! Nei huff, hadde politikerne hatt noe snev av fornuft hadde de satt el-bilene inn i vanlige kjørefelt og sluppet tungtrafikken ut i kollektiven. Det hadde spart mljøet og samfunnet mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...