-Roger- Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 fått lagd ny eksos på "minitraktoren" nå -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 I dette tilfellet må jeg si meg sterkt uenig i endel av det du skriver FredrikE24. Jeg syns det er for tidlig å vifte med pekefingeren når ikke årsaken til ulykken er kjent. Bilene ble vist frem i forbindelse med et veldedighetsarrangement for å samle inn penger til filippinene og gjenspeiler at dette ble gjort av godhjertede årsaker, det var ikke et typisk bil arrangement for at hovne kjendiser med (alt) for mye penger skulle vise seg frem og kun det. Hvorvidt det de to gjorde var forsvarlig eller ikke og om det fant sted i forbindelse med arrangementet eller ikke (det skjedde såvidt jeg har skjønt i ettertid?) kan diskuteres opp og i mente. Men uhell skjer og det kan ha vært mange årsaker til ulykken, at det har vært høy fart inne i bildet hersker det liten tvil om men om ulykken skyldtes førerfeil, tekniske feil med bilen, noe i veibanen eller annet er det pr. i dag ingen av oss som kan si sikkert. Derfor mener jeg det på dette tidspunktet blir feil å komme med slike moralprekner. At bilen ser så mangelfull ut på bildene kan ha en sammenheng med at store deler av den er laget av carbon, som jeg vil tro takler en bilbrann dårligere enn et karosseri av stål hadde gjort. Det jeg skal frem til er at kanskje ikke kollisjonen alene er skyld i at kun fronten av bilen stod igjen etterpå, for det er vel heller tvilsomt at nesten hele baken på bilen bare skulle "eksplodere" og forsvinne av seg selv på den måten der. Hvis man ser på det sånn så var kanskje ikke kollisjonen med treet så kraftig som det bildene gir inntrykk av, ei heller farten insane. 7ertzen, Fredrik 90, evi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Klart man må ta konsekvensene , uten tvil. Men det er jo klart trist når et ikon for mange unge bilinterriserte og flere går bort. Er så drittlei av moralprekener kvar gang noken går bort av bilulykker eller fart, trist er det, enten det er bilkjøring eller kreft. Jeg synes ikke noe om hvordan avdøde mennesker ofte helt urettmessig blir hyllet så til de grader på internett. Nå kommer vel mannen til å bli hyllet som en blanding av Ghandi og Gud. Sist dette skjedde var i 2011 når Ryan Dunn fyllekjørte sin Porsche 997 ned i skauen. Kjører man gris må man regne med svinn. Jeg er selv en notorisk grisekjører, men jeg har ingen sympati for folk som blir drept i slike selvforskyldte ulykker - de kjenner risikoen. Denne politiske korrektheten deres med at vi ikke kjenner årsaken til ulykken blir for flåsete...De har neppe svingt unna en katt mens de kjørte i fartsgrensa og hørte på P4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Helt klart må man regne med svinn når man kjører gris. Er ingen perfekt sjåfør sjøl heller, milesvis ifra. Men, eg synes det er synd. For ingen er perfekte, og når et ikon eller noken man kjenner til dør, synes eg det er trist. Enten det er grisekjøring eller sykdom. Fordeom han/de grisekjørte så syns eg han virker som en ekstremt oppegående kar ellers. og fortjener absolutt all hyllest. Grisekjører sjøl til tider, er fullt klar over konsekvensene. Men sjøl om eg trakker til en gang nå og då, betyr vel ikkje at eg er en fæl fyr å ha med å gjere som fortjener å dø? eller? Trist er det uansett. ///MoePower, M|Fjeld og 7ertzen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Always Evolving, a car race and tuner store operated by CEO Roger Rodas, a financial consultant who became friends and business partners with actor Paul Walker at a racetrack, acquired the car last spring, and used it often at car shows and in promotional ads. Rodas was driving when the car crashed, killing him and passenger Walker in a California business park Saturday afternoon. http://www.autoweek.com/article/20131201/CARNEWS/131209998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Never trust your ex guys! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 http://www.liveleak.com/view?i=51e_1385934620Damn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Noen som vet noen som driver med sjokkluft på hjul? I oslo? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Nerver ang førskommende fredag. E30'n skal prøve å bestå den største testen. Besøk hos BT Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Du får ha lykke til ! Pleier ikke å være veldig hyggelig på bt i arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 På BT i Oslo (Risløkka) ser alle kundebehandlere ut som om de har gitt opp livet. e30_joakim og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Never trust your ex guys! Er ikke alltid like lurt det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Hovedsvaret er at scooter er artigest av alt. Og det er tryggere å gasse i motbakker pga at du ikke nødvendigvis ender opp i 200 km/t like fort som nedover. Det er ikke bare når det gjelder fart at tyngdekraften er en utfordring i nedoverbakke. Du snurrer -MYE- lettere enn når du kjører oppover.. Jeg tøffer meg aldri...jeg ER tøff... så da veit du det... Men er snakk om å bytte jobb ja...jeg har jobbet i samme selskapet i snart 5år...gått opp i lønn EN gang.. spør vi om lønnsforhandlinger så får vi til svar "jaja bare å finne seg en annen jobb..." så ja..er drittlei den jobben nå og det er derfor på tide å komme seg videre.. Derfor avventer jeg litt på når det blir tesla... dumt om jeg får meg jobb med firmabil pluss billån på 600k på en tesla om du skjønner... Ps...ikkeno bein på bordet...kona ække no glad i det... Du vet, om lønna di står stille et år, så betyr det at du i praksis har gått ned i lønn. KPI/Reallønnsveksten løper forbi deg.. Miljøvennlig, hørt ordet før? I politisk sammenheng belønnes det. El-biler er ikke spesielt mer miljøvennlige, de bare forurenser ikke i trafikken. Tar man vekk skylappene, så forurenser de tilsvarende mye, bare på andre måter. Men ikke i Norge - ergo går det ikke ut over våre klimakvoter - ergo "forurenser det ikke". Det fantastiske med statistikk, er at uansett hva du mener, så kan du få den til å tale din sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 bør jeg legge fra meg tanken om å dra en 1,3 tonns campingvogn med e34'en min? 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg