Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm.... jeg sitter nå på en macbook pro. DET er slitsomt å jobbe som it-tekniker i et winmiljø på en mac altså.

jeg kan jo kjøre citrix på det meste, men alikevel. nettverksshare, printing etc er et sant mareritt hehe

fungerer nok bedre som en sofamaskin for meg, men der har jeg jo en pædd

Skrevet

Citrix er jo steinalder... makan til elendig software skal man lete lenge etter. Parallels går som en drøm, integrert rett i ditt normale OS X vindu.

Men nettverkshare og printing er et mareritt? Er det bare "windows only" komponenter som brukes da eller?

Sikker på at de teknikerne som satte det opp har kompetansen mot os x? :P

Skrevet

Den bar snev av å være kul, hvertfall bak fra. Hva tror du at VAG-mennesker tenker når de ser en Automote-BMW?

No offence til deg Anders, bare et eksempel.

n689816137_1375093_7046.jpg

Skrevet
Citrix er jo steinalder... makan til elendig software skal man lete lenge etter. Parallels går som en drøm, integrert rett i ditt normale OS X vindu.

Men nettverkshare og printing er et mareritt? Er det bare "windows only" komponenter som brukes da eller?

ehm? sa jeg ikke at det var et windowsmiljø? smb og cifs og "slash" feil vei for å koble opp er jo tullete. ActiveDirectory integrasjonen er jo tilnærmet ikke-eksisterende, og i den grad man kan få de enkleste funksjoner til å fungere mot AD er det så håpløst innviklet. Når jeg også vet at Apple har skrinlagt sine servere, og ikke har noen erstatning for AD osv. er de rett og slett nødt til å være flinkere til å samarbeide med Microsoft (dette går nok begge veier)

jeg kan godt kjøre opp fusion, jeg. men hva skal jeg med macen om jeg sitter i win7 uansett, da funker jo lenovoen mye bedre. (ikke har den macen noen skikkelig docking heller)

så citrix er steinalder, fortell meg gjerne hvilke terminalservertjenester og "cloud" løsninger som er bedre :)

Ingenting vondt om produktet, men det fungerer heller dårlig i min arbeidssituasjon, men jeg sitter nå her da. alt må læres den harde veien vettu

Skrevet
Siden det snart er helg, tenkte jeg vi kunne le litt av vag gjengen! :lol:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... d=28154544

Dra til sjøs for en doning :shock: Før jeg hadde lagt så mye tid, penger å energi på å style en Passat sånn altså. Veldig tøft med bremseskiver på størrelse med halslinser også, vitner jo om at tross utseende så står det i allfall ikke i stil til det som befinner seg under panseret :wink:

Skrevet
Den bar snev av å være kul, hvertfall bak fra. Hva tror du at VAG-mennesker tenker når de ser en Automote-BMW?

No offence til deg Anders, bare et eksempel.

n689816137_1375093_7046.jpg

Godt å vite hvor man har deg ;)

Edit: Hva jeg tror vag gjengen mener, driter jeg nok i.

Sier ikke at Automote er no pent, langt der i fra, meen du kan si jeg er trofast til BMW.

Anders sin BMW er IKKE ille i forhold til den rotta jeg linka til

Skrevet

Og VAG-gjengen driter sikkert like herlig i hva vi mener. De er mennesker på lik linje som oss, selv om de er litt dårligere smak mtp biler. Jeg har sett mange VAG-produkter jeg liker, men det er lenger i mellom de enn BMW'r jeg liker.

Skrevet

ehh... sikker på at du vet hva du snakker om?

Citrix funker da bra, hvis det er satt opp riktig. Fikk akkurat demonstrasjon av en som kjørte Win7 maskinen sin gjennom iPaden og det fungerte strålende. Så her er det vel heller mangel på kompetanse :wink:

Skrevet

Jeg har både iPhone4 og iPad2 og kan ikke kjenne meg igjen i beskrivelsen din over at iPhone4 er tung, men det er jo helt klart en smakssak. Man får kjøpt løst tastatur/docking til iPad og det fungerer helt utmerket. Har det selv på en av mine iPader.. Herlig å bruke..

Jepp... og mitt poeng er at man ikke kan bruke en iPad2 til seriøst arbeide uten et skikkelig tastatur. Både iPhone 4 og iPad2 er glimrende produkter, men de er ikke fullkomne og kan ikke brukes til alt. Mitt håp er at iPhone 5 (eller var det 4S?) kommer under 100 gram.

Skrevet

Jeg har både iPhone4 og iPad2 og kan ikke kjenne meg igjen i beskrivelsen din over at iPhone4 er tung, men det er jo helt klart en smakssak. Man får kjøpt løst tastatur/docking til iPad og det fungerer helt utmerket. Har det selv på en av mine iPader.. Herlig å bruke..

Jepp... og mitt poeng er at man ikke kan bruke en iPad2 til seriøst arbeide uten et skikkelig tastatur. Både iPhone 4 og iPad2 er glimrende produkter, men de er ikke fullkomne og kan ikke brukes til alt. Mitt håp er at iPhone 5 (eller var det 4S?) kommer under 100 gram.

Da blir den nok laget av en hel del mer plastikk og blir ikke seénes så eksklusiv ut.

Skrevet

Det er nok en smakssak. Jeg liker tyngden på iPhone. Kunne ikke ha vært lettere for min del. På lik linje som jeg liker klokke med litt vekt. For meg gir det en kvalitesfølelse, dvs mindre bruk av plastikk og lign vektreduserende byggematerialer.

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...