Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilsamlingen til Paul Walker og Roger Rodas (han andre som omkom). Kanskje ikke den beste samlingen om man kun tenker dyre superbiler, men en ganske pen samling som igrunn viser at han var en stor bilentusiast.

Skrevet

Gratulerer :) Da har du iallfall BMW i flertall i "bilparken", i motsettning til visse andre ;)

Tro meg.. Jeg har også BMW i flertall :P Intet mindre enn 6 BMW kjøretøy.. Bare èn Mercedes.

Skrevet

Gratulerer :) Da har du iallfall BMW i flertall i "bilparken", i motsettning til visse andre ;)

Nå har jeg fem Mercedeser :P  Men takk skal du ha, blir deilig med en skikkelig dieselpurke som bruksbil :)

Skrevet

Nå har jeg fem Mercedeser :P  Men takk skal du ha, blir deilig med en skikkelig dieselpurke som bruksbil :)

Tror det blir bra! Dieselsekser og manuell! Bygge om til rekkepumpe, så blir det litt koserakling!

Får bli ferdig med studiene før jeg handler noe fint no   :bmw: Så får jeg fortsette med å være særingen i gata som bruker litt for mye tid på en spesifikk bil for å holde den gående ut 2016 :P

Skrevet

Visste ikke at du hadde flere biler enn de i signaturen ;) 525d er iallfall en knakende god bil, M57 er meget gode og solide motorer :)

Skrevet

Visste ikke at du hadde flere biler enn de i signaturen ;) 525d er iallfall en knakende god bil, M57 er meget gode og solide motorer :)

Like greit, antall biler jeg har i mitt eie egner seg ikke på trykk... :P  Men siden det er et BMW-forum er det best å holde signaturen ren. Foruten Porsche (Boble) saken og godMerca.

Skrevet

NAF? :) De har ikke verkstedsdrift, så de ser etter (dårlig) sikkerhet kontra en mulig fortjeneste.

Har dårlig erfaring med "Ford" i Straume, beredt på Sletten, mekonomen i Godvik og meca på Nesttun.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...