Haukefer Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Her funker det veldig fint vertfall Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Noen som kjenner til de her i Moss? http://www.rsbilmegling.no Positivt eller negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Da var man eier av en e61 også noekult, wicky124, Haukefer og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Noen som vil ha en toyota carina e 2.0gli stv eu ok i to år. Bilen er teknisk bra men er noe rust. 10 000,- bud ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Da var man eier av en e61 også Gratulera, ble det 525d? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Gratulera, ble det 525d? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Det ble det Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Bilsamlingen til Paul Walker og Roger Rodas (han andre som omkom). Kanskje ikke den beste samlingen om man kun tenker dyre superbiler, men en ganske pen samling som igrunn viser at han var en stor bilentusiast. Haukefer og fish reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Da var man eier av en e61 også Gratulerer Da har du iallfall BMW i flertall i "bilparken", i motsettning til visse andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Gratulerer Da har du iallfall BMW i flertall i "bilparken", i motsettning til visse andre Tro meg.. Jeg har også BMW i flertall Intet mindre enn 6 BMW kjøretøy.. Bare èn Mercedes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Gratulerer Da har du iallfall BMW i flertall i "bilparken", i motsettning til visse andre Nå har jeg fem Mercedeser Men takk skal du ha, blir deilig med en skikkelig dieselpurke som bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Nå har jeg fem Mercedeser Men takk skal du ha, blir deilig med en skikkelig dieselpurke som bruksbil Tror det blir bra! Dieselsekser og manuell! Bygge om til rekkepumpe, så blir det litt koserakling! Får bli ferdig med studiene før jeg handler noe fint no Så får jeg fortsette med å være særingen i gata som bruker litt for mye tid på en spesifikk bil for å holde den gående ut 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Nå har jeg fem Mercedeser Men takk skal du ha, blir deilig med en skikkelig dieselpurke som bruksbil Visste ikke at du hadde flere biler enn de i signaturen 525d er iallfall en knakende god bil, M57 er meget gode og solide motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Visste ikke at du hadde flere biler enn de i signaturen 525d er iallfall en knakende god bil, M57 er meget gode og solide motorer Like greit, antall biler jeg har i mitt eie egner seg ikke på trykk... Men siden det er et BMW-forum er det best å holde signaturen ren. Foruten Porsche (Boble) saken og godMerca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hvor er det anbefalt og ta EU kontroll i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 NAF? De har ikke verkstedsdrift, så de ser etter (dårlig) sikkerhet kontra en mulig fortjeneste. Har dårlig erfaring med "Ford" i Straume, beredt på Sletten, mekonomen i Godvik og meca på Nesttun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg