Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Dersom man skal streame musikk via Spotify i BMW`en må du åpne Spotify-appen for at musikken skal streames. I tillegg må du jo selsvagt være inne i multimedia menyen og bluetooth device. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Hei. Har kjøpt Sonos Play:1 høytaler for å utvide mitt eksisterendd Sonos -anlegg. Denne skal stå på bad og lurer på om den kan stå oppå vaskemaskina? Tenker på strømuttak og plassering. Tanker er om den tåler når vaskemaskina er i gamg og rister noe hinsides! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg tenkte bare å spille offline listene mine på telefonen, men lytte til dem på dynavin-enheten. Det skulle visst gå an, uten ekstra utstyr. Så ja, spillerdelen er grei Bare lurte på hvordan jeg fikk sendt musikken via BT. Visste ikke om det skjedde automatisk, eller om man måtte ha egen app som fungerte som sender, eller om man måtte rote i innstillingene til spotify-appen. For meg er det logisk at spotify sender lyden ut høyttaler på telefonen, frem til den får beskjed om noe annet (ved innstilling). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Hei. Har kjøpt Sonos Play:1 høytaler for å utvide mitt eksisterendd Sonos -anlegg. Denne skal stå på bad og lurer på om den kan stå oppå vaskemaskina? Tenker på strømuttak og plassering. Tanker er om den tåler når vaskemaskina er i gamg og rister noe hinsides! Det tåler den nok Har kjøpt Play:1 til vaskerommet til ha mor til jul, så får hun Sonos der også! Kan vel si at det er et kjærkomment system. Hun regelrett elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Spotify spiller av musikk ut av høytaleren kun om det ikke er tilkoblet en annen enhet av type bt/aux/usb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg tenkte bare å spille offline listene mine på telefonen, men lytte til dem på dynavin-enheten. Det skulle visst gå an, uten ekstra utstyr. Så ja, spillerdelen er grei Bare lurte på hvordan jeg fikk sendt musikken via BT. Visste ikke om det skjedde automatisk, eller om man måtte ha egen app som fungerte som sender, eller om man måtte rote i innstillingene til spotify-appen. For meg er det logisk at spotify sender lyden ut høyttaler på telefonen, frem til den får beskjed om noe annet (ved innstilling). Du må koble sammen enhetene første gang, etter det går det automatisk, så lenge du er inne på "phone" Temmelig genialt, bruker ALLTID mobilen til min Dynavin når jeg er ute å kjører! Skifte sang på spilleren/rattet fungerer også Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Noen som har erfaring med optituning? tenker å chippe A6en min og de mener at de kan buffe den opptil 195hk med en chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Noen som har erfaring med optituning? tenker å chippe A6en min og de mener at de kan buffe den opptil 195hk med en chip. Ville latt være om du har Multitronic kassa, de tåler ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Fredrik: Har du noe greie på om det er "farlig" å chipe en Passat med manuell kasse? 4 motion. Får jo 45 hester mer, og masse NM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Ville latt være om du har Multitronic kassa, de tåler ingenting.. Har tip tronic gir på den heldighvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Ganske sikker på at tip tronic er Multitronic.. Korrekt meg gjerne vis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 På håve å ræva ut i stormen... Slingring er jo... Kos... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Ganske sikker på at tip tronic er Multitronic.. Korrekt meg gjerne vis jeg tar feil Har ikke peiling på hva som er forskjellen er egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Fredrik: Har du noe greie på om det er "farlig" å chipe en Passat med manuell kasse? 4 motion. Får jo 45 hester mer, og masse NM. Det tror jeg burde gå veldig bra, VW tar jo selv 170 hester ut av denne motoren En kamerat har gjort det samme med sin 2007 Passat 2,0 TDI med manuell, har kjørt med dette i flere år nå uten problemer. Han har også 4Motion uten at det skal ha noe å si. Har tip tronic gir på den heldighvis Tiptronic har man uansett om man har Multironic eller ei, Multitronic er kun er navnet på girkassen. Tiptronic er tilsvarende for BMW sitt Steptronic Hva slags årsmodell og motor er det du har i A6en din? Ganske sikker på at tip tronic er Multitronic.. Korrekt meg gjerne vis jeg tar feil Slik jeg har forstått det etter å ha slitt med denne dritten Audi kaller Multitronic så er det en trinnløs girkasse, en CVT kasse med andre ord. Kassen baserer seg på reimdrift og styres elektronisk, man kan som nevt over benytte Tiptronic på kassa og sjalte mellom girene. Men disse girene er kun innprogramerte innstillinger som simulerer gir skifte og ikke ekte gir da kassa er trinnløs. Kassa finner det turtall hvor motoren yter best for å gi best effekt ut i hjulene, så det er med andre ord ikke noen kjapp automat men derimot en økonomisk kasse som sikrer lavere turtall ved normal kjøring. Hvis man står stille og planter ned pedalen så kan man merke at motoren ruser opp i ett halvt til ett sekund før det skjer noe, for å finne det mest gunstige turtall for akselerasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Det tror jeg burde gå veldig bra, VW tar jo selv 170 hester ut av denne motoren En kamerat har gjort det samme med sin 2007 Passat 2,0 TDI med manuell, har kjørt med dette i flere år nå uten problemer. Han har også 4Motion uten at det skal ha noe å si. Tiptronic har man uansett om man har Multironic eller ei, Multitronic er kun er navnet på girkassen. Tiptronic er tilsvarende for BMW sitt Steptronic Hva slags årsmodell og motor er det du har i A6en din? Slik jeg har forstått det etter å ha slitt med denne dritten Audi kaller Multitronic så er det en trinnløs girkasse, en CVT kasse med andre ord. Kassen baserer seg på reimdrift og styres elektronisk, man kan som nevt over benytte Tiptronic på kassa og sjalte mellom girene. Men disse girene er kun innprogramerte innstillinger som simulerer gir skifte og ikke ekte gir da kassa er trinnløs. Kassa finner det turtall hvor motoren yter best for å gi best effekt ut i hjulene, så det er med andre ord ikke noen kjapp automat men derimot en økonomisk kasse som sikrer lavere turtall ved normal kjøring. Hvis man står stille og planter ned pedalen så kan man merke at motoren ruser opp i ett halvt til ett sekund før det skjer noe, for å finne det mest gunstige turtall for akselerasjonen Er en 2000 mod 1.8Turbo motor, har ganske bra drag fra før av, but i want more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg