Kvasi Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Fant ut av PS3-problemet, og fikk tvbordet opp å gå igjen majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Opp å gå? Synes det ligger stødig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Ja, men hvordan tror du det kom seg bort i hjørnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Må ha hoppet over sofakroken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Har nå montert denne modifiserte garasjejekken forran førerstolen i Mercedesen Tre-fire pump på håndtaket, diffen sperrer og bilen legger seg breit majuz, Kristiansan'årn, Fredrik og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Jeg hadde subwoofer i E30en hjulbrønn fra før av. Brukt hele kvelden og mye av natten til å knote med kjøp av sikring, tilkobling av forsterker og justering av bassen. Nå har jeg, for første gang ever, skikkelig bass i bilen. Niiiice Totale kjøreopplevelsen har blitt så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Har nå montert denne modifiserte garasjejekken forran førerstolen i Mercedesen Tre-fire pump på håndtaket, diffen sperrer og bilen legger seg breit Snakker vi reodor felgen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Snakker vi reodor felgen her Tja, gått med noen timer på å tenke ut løsninger og å få ting til å funke.. Har skrudd de tre siste dagene, ikveld var alt en suksess! Alt er et budsjettbygg, kunne sikkert funnet meg noe ferdigbygget(hydraulikkpumpe til noen tusenlapper), men en 100 kroners biltemajekk, litt gjenging, bremserør og nipler har gjort susen Originalt styres disse diffene elektronisk, altså hydraulikken styres elektronisk ved hjulspinn. Ved hjulspinn låses diffen ved at oljetrykket mot diffen øker.. Jeg har brukt denne modifiserte jekken til dette og montert denne ved førerstolen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Ja men det trenger da ikke å være så dyrt og flott, det viktigste er jo at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hva er greia med Hoffsveie (Oslo) og ledige parkeringsplasser? Så mange ledige... http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result?areaId=20061&sort=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Da jeg først får anledning til å fyre opp Playstation 4 mens samboer og barn enda sover, da kommer jeg meg selvfølgelig ikke på nettet med den... [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hva er greia med Hoffsveie (Oslo) og ledige parkeringsplasser? Så mange ledige... http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result?areaId=20061&sort=2 Det er mye blokkbebyggelse i dette området og selv de eldre blokkene har garasjeplasser fordi området alltid har vært ganske påkostet. Idag er mange av leilighetene utleieleiligheter og det betyr at garasjeplassene ofte blir leid ut til andre enn de som leier leilighetene (ofte studenter etc.). Jeg tror at dette er årsaken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Tja, gått med noen timer på å tenke ut løsninger og å få ting til å funke.. Har skrudd de tre siste dagene, ikveld var alt en suksess! Alt er et budsjettbygg, kunne sikkert funnet meg noe ferdigbygget(hydraulikkpumpe til noen tusenlapper), men en 100 kroners biltemajekk, litt gjenging, bremserør og nipler har gjort susen Originalt styres disse diffene elektronisk, altså hydraulikken styres elektronisk ved hjulspinn. Ved hjulspinn låses diffen ved at oljetrykket mot diffen øker.. Jeg har brukt denne modifiserte jekken til dette og montert denne ved førerstolen! Jeg tror at diffen sperrer/låses ved hjelp av elektrisk aktivering på W124 med MOPF II (facelift 2 fom. midten av 1993), men det er mulig at jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Jeg tror at diffen sperrer/låses ved hjelp av elektrisk aktivering på W124 med MOPF II (facelift 2 fom. midten av 1993), men det er mulig at jeg tar feil. Hmm dette har jeg ikke hørt noe om! Dog, diffen som jeg har montert i bilen min er fra en 87 modell 300TDT På alle modeller som jeg vet, styrer systemet en elektrisk ventil bak ved diffen som åpner og lukker for olje mot diffen. ASD systemet styrer ventilen etter alle kunstens regler. Jeg har trukket et oljerør fra diffen og fram til førerstolen istede. Slik ASD differensialen er konstruert i utgangspunktet, tror jeg nok ikke det er noe elektronisk-mekanisk inne i bildet som gjør noe i diffen. Det måtte i tilfelle være for ASR differ. Alle ASD differ har hydrauliske ringsylindre. Alle passer omhverandre i alle biler utenom V8 modeller, mellomaksel som er forskjellen(denne bytter man/flytter over). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Rister høyre bak på bilen når jeg trør hardt på i sving, kan være bærearm? hjullageret der er bytta for maks 15k km siden så. Satse på jeg får tid til å hive den opp på løftebukken i dag men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg