Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Jeg stoler mer på finn enn wikipedia. Men mest av alt stoler jeg på min egen hukommelse, og den forteller meg at man fikk A4 B6 med Multitronic Ja men da er du så grei å dokumentere det da Hvis ikke lar vi det bli ett åpent spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 http://www.vwvortex.com/artman/publish/printer_334.shtml Artikkel fra nov 2001. 1,8T a4 (kun FWD) med multitronic. Quattro A4 og A6 ser det ut som måtte vente til 2004. http://www.roadandtrack.com/go/news/new-technology/audis-multitronic-cvt Se helt siste avsnitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Ja men da er du så grei å dokumentere det da Hvis ikke lar vi det bli ett åpent spørsmål Har ikke scanner, så får ikke lagt inn den biltesten jeg har liggende. Uansett er det flere A4 B6 på finn med Multitronic du kan sjekke ut. Dette fenomenet med klaging på Multitronic i A4 i kombinasjon med 2.0i (som ikke kom i B7) og 3.0 V6 eksisterte faktisk før B7 kom på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 http://www.vwvortex.com/artman/publish/printer_334.shtml Artikkel fra nov 2001. 1,8T a4 (kun FWD) med multitronic. Quattro A4 og A6 ser det ut som måtte vente til 2004.http://www.roadandtrack.com/go/news/new-technology/audis-multitronic-cvt Se helt siste avsnitt. Da ser det ut som vi fikk avklart det Rart A6en måtte vente, men den var på dette tidspunktet enn eldre modell Har ikke scanner, så får ikke lagt inn den biltesten jeg har liggende. Uansett er det flere A4 B6 på finn med Multitronic du kan sjekke ut. Dette fenomenet med klaging på Multitronic i A4 i kombinasjon med 2.0i (som ikke kom i B7) og 3.0 V6 eksisterte faktisk før B7 kom på markedet Ser den, men nå ser det ut som Tundercoil kom med svaret her Men det er jo ikke være enn å ta bilde av artikkelen med mobilen og legge den ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Lampa begynte å lyse og pipe igjen idag, vet ikke hva jeg skal gjøre, har lest om det på nettet og alt som kommer frem er at jeg bør la være å kjøre bilen og ta den inn på verksted. Kjøpte bilen forrige uke fra forhandler, noen som vet om mine rettigiheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hva slags lampe? Hadde kjørt den rett dit, ikke fikkel med noe på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hva slags lampe? Hadde kjørt den rett dit, ikke fikkel med noe på egenhånd. oljetrykk lampe, rød lampe og piping med en gang jeg presser bilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Nett sett Captain Phillips, fy faen for en god film!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 oljetrykk lampe, rød lampe og piping med en gang jeg presser bilen litt Har vært et par audier med dårlig oljetrykk. Mener å huske det gikk noen oljepumper og et eller annet med sil i bunnpanne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Jeg stoler mer på finn enn wikipedia. Men mest av alt stoler jeg på min egen hukommelse, og den forteller meg at man fikk A4 B6 med Multitronic Prøv den tyske delen av Wikipedia... den er som regel korrekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Har vært et par audier med dårlig oljetrykk. Mener å huske det gikk noen oljepumper og et eller annet med sil i bunnpanne. er akkuratt det jeg har lest om, kommer til å koste skikkelig mye, skal se igjennom kjøpekontrakten min imorra og da jeg kjøpte bilen var det ikke snakk om sånne problemer så hvis han forhandler ikke fikser dette så leverer jeg bilen tilbake. synd hvis det skjer fordi jeg har forelsket meg i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Er nok bare å melde i fra så fort som mulig. Du ble ikke opplyst om det ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Er nok bare å melde i fra så fort som mulig. Du ble ikke opplyst om det ved salg? Jeg ble ikke det nei, kjøpte bilen i tro om at den var Eu ok til neste år og bare et par rustflekker og ikke noe annet, pluss dårlige vinter og sommerdekk, men ikke noe om olje problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Lampa begynte å lyse og pipe igjen idag, vet ikke hva jeg skal gjøre, har lest om det på nettet og alt som kommer frem er at jeg bør la være å kjøre bilen og ta den inn på verksted. Kjøpte bilen forrige uke fra forhandler, noen som vet om mine rettigiheter? Lever den tilbake .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Angående Defa motorvarmerkontakten! Hvordan funker disse? Har ikke hentet bilen, så kan liksom ikke bare gå ut og sjekke. Haha. Må man ha en slags spesialkabel på kontakten, med en vanlig stikkontakt på andre siden? Hvor får man i så fall tak i dette? Den ser ikke så stor/lang ut, derfor jeg lurer lurer. Noe skjøtegreier som dette?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg