Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":3egch1m1]Bilen min har "3 år lakkgaranti samt 12 år garanti mot gjennomrustning. (fra innside og ut)."

Hva betyr det når det kommer til rust nederst på førerdøra (hjørnet på døra, og det kan se ut som en tidligere lakkskade som er dårlig fikset opp...)

Det er også noe som kan se ut som en boble midt på bagasjeluka.

Bilen er 7 år gammel nå.

Jeg er vel fucked da?

En kamerat av meg har en Audi A6 som nå synger på siste verset. Han har fått lakkert opp igjen dørene sine på garanti pga lakkrust... Får ikke du det da?

Var jo det jeg håpet på.

Jeg får stikke innom Møller og høre.

Skrevet

Jeg elsker den BMWen. Er det ikke merkelig å teste den mot Cayman R? Burde den ikke vært testet mot en normal Cayman? Spesielt med tanke på at Porschen er £12.000 dyrere, som han nevner.

Skrevet
":rbz5egzq]Jeg elsker den BMWen. Er det ikke merkelig å teste den mot Cayman R? Burde den ikke vært testet mot en normal Cayman? Spesielt med tanke på at Porschen er £12.000 dyrere, som han nevner.

Det er lite som objektivt skiller bilene når det gjelder prestasjoner. At Porsche denne gangen trakk det lengste strået er en subjektiv vurdering. En annen tester kan like gjerne komme frem til at BMW´en er best. Jeg tror at Cayman S kommer til kort mot BMW M1 coupé, men at Cayman R har akkurat det lille ekstra som skal til.

Skrevet
Pøh. Overraskende at det kom fra deg. C kadett coupe er en av tidenes råeste design.

Nope... jeg er mer en Ascona/Manta type... :)

Jeg har også alltid hatt sansen for Opel Senator B ... spesielt 4.0i Irmscher. Den hadde en rekkesekser på intet mindre enn 3983 cm3 som ytet 272 HK og 387 Nm i 1989. 0-100 Km/t på rundt 6 sekunder og en topphastighet på 255 Km/t var helt klart OK på den tiden.

Her er Naboen sin Ascona A.. Den er premiert mange ganger!

Hans første bil. Begynte når han var 15 og nå er han sikkert 35...

_MG_7348.jpg

Skrevet

Jeg hadde absolutt kunne levd med en M1, BMW setter på nytt standard i klassen med en bil som juler opp både Audi RS3 og Cayman. Porsche er fine biler synes jeg men den eneste Porsche jeg hadde gidda å legge penger i å kjøpe er Cayenne, hadde ikke lagt penger i en 911 hvis jeg skulle ha sportsbil. Hadde nok heller kikka på Aston Martin V8 Vantage eller Ferrari California :) Bokser motor bak og retro design er kult og Porsche kunne ikke vært foruten, men det tenner ikke meg sånn at jeg ville kjøpt en hvis jeg hadde råd.

Skrevet
den var litt fæl..

Ja, etter hvert som tiden går synes jeg også den kan være litt "harry" Men når man vet hvor mye som er gjort med den bilen og alle smådetaljer blir det rått likevel... (torpedovegg flyttet, godkjent med turbomotor, flyttet bensinpåfyllingen pga forlenget originale fangere osv) Nå er han visst i gang med å forandre den igjen.

Trender snur vet du!

Blir helt ny lakkering, annen motor og andre felger denne gagnen sier broren hans hvertfall.

Skrevet

Fææn, akkurat prøvd på et sett med 19" på E91 nå.. Style 172.. Har stått på en E60, men med spacere, så håpet på at det kanskje var håp på Blåmann uten spacere.. Meeen, stakk for langt ut foran..:( Vært på GS i dag også, men klarer ikke helt bestemme meg... :roll: Samt har et sett til som jeg spekulerer på.. Faen så vanskelig det skal være å velge..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...