fish Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Pent brukte nyttårsraketter selges med kraftig avslag i pris. Kun brukt 1 gang!!! Noen her som kan være interressert? mkj, Thundercoil og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Pent brukte nyttårsraketter selges med kraftig avslag i pris. Kun brukt 1 gang!!! Noen her som kan være interressert?sender adresse på pm Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Rubbet å vokset dusjen idag! Norges blankeste dusj? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hva er nei nei nei med den 4-serien? Kantkjørt felg ? knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hvilke Mercedesmodeller er bedre enn tilsvarende BMW modeller, hva legger du i begrepet bedre? Bedre er et ullent begrep...BMW gir kanskje mer glede enn en MB, men over et kortere tidsrom. Er mitt inntrykk.... Det jeg først og fremst liker med Mercedes er hvor flinke de er til å vedlikeholde en så bred plattform av modeller. Det er imponerende hvordan de produserer personbiler, sportsbiler, supersportsbiler, utrykningskjøretøy, likbiler, kassebiler, minibusser, militærkjøretøy, luksusbiler, bybiler.... BMW er en mye mindre produsent, og har det litt enklere - de fokuserer stort sett på vanlige personbiler. Mercedes har vært flinkere enn BMW til å fylle hull i markedet (CLA/CLS/SL/CL/A-B ), og som du også har nevnt før - Mercedes har vilje og økonomi til å satse på skikkelige motorer istedenfor å utelukkende pusle med billige firerdieseler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Bedre er et ullent begrep...BMW gir kanskje mer glede enn en MB, men over et kortere tidsrom. Er mitt inntrykk.... Det jeg først og fremst liker med Mercedes er hvor flinke de er til å vedlikeholde en så bred plattform av modeller. Det er imponerende hvordan de produserer personbiler, sportsbiler, supersportsbiler, utrykningskjøretøy, likbiler, kassebiler, minibusser, militærkjøretøy, luksusbiler, bybiler.... BMW er en mye mindre produsent, og har det litt enklere - de fokuserer stort sett på vanlige personbiler. Mercedes har vært flinkere enn BMW til å fylle hull i markedet (CLA/CLS/SL/CL/A-B ), og som du også har nevnt før - Mercedes har vilje og økonomi til å satse på skikkelige motorer istedenfor å utelukkende pusle med billige firerdieseler. Der er jeg helt enig med deg, på en måte så kan man nesten si at MB og BMW er to svært forskjellige bilprodusenter med forskjellig fokus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Noen som ser ironien her? http://www.frontpagemag.com/2013/dgreenfield/global-warming-expedition-to-prove-antarctic-ice-is-melting-trapped-by-ice/ Edit; Artikkel fra norsk avis. "Litt" annen vinkling, og ikke i nærheten av artikkelen ovenfor. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10141838 Edit 2; http://www.dagbladet.no/2013/12/31/nyheter/utenriks/redningsaksjon/antarktis/31064229/ S.Hafsmo, TRF og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hva slags olje skal E30en min bruke? Lavt nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Jeg bruker Castrol Edge 0-30 på 520en, litt tynnere olje om vinteren skal være å foretrekke med hensyn til kaldstarter osv (ikke skyt meg nå TRF ) Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Jeg ble anbefalt denne. Passer for motorer som har passert 100K. Rimelig er det også. http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041414&contentId=7074858 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 No shit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hva slags olje skal E30en min bruke? Lavt nivå... jeg brukte denne 81229407547 den koster nette sum av 40kr literen på koed, dvs ser ingen grunn til å kjøpe biltema da noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hva slags olje skal E30en min bruke? Lavt nivå... Samme som jeg bruker på e34'en Evt. mineralolje om motoren er gammel og har gått veldig langt.. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Vant i poker i kveld gitt! Første gang jeg spiller poker Spørs om det blir ny tv snart likevel... 7ertzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Vant i poker i kveld gitt! Første gang jeg spiller poker Spørs om det blir luksusfellen snart da jeg har spilt bort alle pengene mine..... :whistle: :whistle: :whistle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg