Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Typisk at det snør nå som jeg ikke ville at det skulle snø :P

Jeg må flytte bilen (CRXen) innen januar til en ny garasje (350 kr. i rimeligere leie pr måned er god grunn :P) og den står lagret med sommerhjul. Har vinterhjul og, men mistenker at bilen ikke har blitt brukt om vinteren siste åra, så boltene sitter sikkert hardt fast...

Har Biltema verktøy for å skru åpen faste bolter? Noe sånt som dette... http://butikk.naf.no/autogear-hjulboltlsner/product/53220/57589982925

Edit:

Sa noen sleeper!?

Haha fy faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt både og. Siden jeg kjører bakveien mellom Lillestrøm og Ytre Enebakk hver dag, så er det 8 mil med drittvei jeg helst kjører på bar asfalt. Samtidig er verden et triveligere og morsommere sted når det er snø. Spesielt for småen sin del, det er ganske dritt å ikke få lekt i snøen enda :(

Er liksom ikke helt det samme å spille fotball i kjeledress og vintersko.

95% av kjøringa mi foregår på asfaltert motorvei..så for meg er det igrunn greit så lenge det er tørt.. Men snø alle andre steder hadde vært greit siden alt blir så trivelig og lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med salget da Fredrik ? Burde nå vert mulig å solgt bilen for den prisen...

La bilen ut igjen i går kveld, har ikke hatt den på Finn siden i høst så denne gangen priset jeg den ned litt. Markedet er svært tregt om dagen, men tror det skal være en fornuftig pris for en 325 med to sett nye dekk, fullt service hefte, EU ok og meget velholdt :) Det som trekker ned føler jeg er mangel på M sport og sportstoler, selv om jeg har vanlige i sort Dakotaskinn :)

Men jeg har godt tid, har jo egentlig ikke lyst til å selge bilen siden jeg er så fornøyd med den. Men det var jo lysten på noe nytt da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La bilen ut igjen i går kveld, har ikke hatt den på Finn siden i høst så denne gangen priset jeg den ned litt. Markedet er svært tregt om dagen, men tror det skal være en fornuftig pris for en 325 med to sett nye dekk, fullt service hefte, EU ok og meget velholdt :) Det som trekker ned føler jeg er mangel på M sport og sportstoler, selv om jeg har vanlige i sort Dakotaskinn :)

Men jeg har godt tid, har jo egentlig ikke lyst til å selge bilen siden jeg er så fornøyd med den. Men det var jo lysten på noe nytt da... :)

Såg den va på nett igår ;) Det burde vert mulig å selge den for rundt den prisen ja,.  Ser jo veldig velholdt ut, sjøl om den mangler sportstoler og M sport.

Må bare ta tiden til hjelp, markede er utrolig tregt har ikke vert så tregt på mangen år! 

Lykke til med salget :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over annonsen. Jeg så en del skriveleifer som burde rettes på. Jeg personlig er skeptisk til å bruke ordet "strøken", selv når man garderer seg med "i henhold til km" osv, når det faktisk finnes bulker o.l på bilen. Dette er selvsagt en subjektiv sak.

Noe som fallt meg i smak var noe så enkelt som girkula. Jeg har aldri sett girkule med perforert skin i BMW før. Er dette noe fancy ekstrautstyr for nyere bayere? Skulle hatt meg en slik i e28'n, kan ikke si at den originale "soppen" i plast er spesielt behagelig å gire med. Den der så derimot greit ut for slike som meg som konstant holder på spaken, da er det fint at det er perforert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt meg en slik i e28'n, kan ikke si at den originale "soppen" i plast er spesielt behagelig å gire med. Den der så derimot greit ut for slike som meg som konstant holder på spaken, da er det fint at det er perforert.

Trodde jeg var den eneste :P Har armen på spaken i biler med automat og midtarmlene også, av ren vane :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg den va på nett igår ;) Det burde vert mulig å selge den for rundt den prisen ja,.  Ser jo veldig velholdt ut, sjøl om den mangler sportstoler og M sport.

Må bare ta tiden til hjelp, markede er utrolig tregt har ikke vert så tregt på mangen år! 

Lykke til med salget :)

Takk for det Trobfer :) Satser på at den finner ett godt hjem i løper av vinteren/våren ;)

Kom over annonsen. Jeg så en del skriveleifer som burde rettes på. Jeg personlig er skeptisk til å bruke ordet "strøken", selv når man garderer seg med "i henhold til km" osv, når det faktisk finnes bulker o.l på bilen. Dette er selvsagt en subjektiv sak.

Noe som fallt meg i smak var noe så enkelt som girkula. Jeg har aldri sett girkule med perforert skin i BMW før. Er dette noe fancy ekstrautstyr for nyere bayere? Skulle hatt meg en slik i e28'n, kan ikke si at den originale "soppen" i plast er spesielt behagelig å gire med. Den der så derimot greit ut for slike som meg som konstant holder på spaken, da er det fint at det er perforert.

Ja det blei nok noen skriveleifer ja ;) Girkula er faktisk original M sport, kjøpte den på Bavaria og jeg må si den ligger herlig godt i hånden i tillegg til å se bra ut :) Den gamle var i sølvlakkert plast og hadde fått sin slitasje så den ble byttet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med salget da Fredrik ? Burde nå vert mulig å solgt bilen for den prisen...

Joda, kommer ikke som et sjokk at det regner. Men vi pleier nå ofte å ha 2-3 uker med snø.

Bimmeren min står inne så den er ren og pen. Kia`en blir vasket 2 ganger i uka av dei som driver med klargjøring  :P

Hvit bil er håplaust i dette været.

Lite tips :)

ozKl4AI.png?1?3351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ord som strøken og rustfri gjør at jeg bare gnir meg i henda når jeg skal se på bil :P Da er man garantert noe ekstra å prute på :)

Selv synest jeg annonsa var veldig bra, spessielt bildene. Eneste jeg ville vurdert ville vært å ha bilde nr 4. som forsidebilde.

-

M- Sport kula fra E9x har jeg sett noen har montert i E36, og ser forferdelig snålt ut. Kjørte selv e90 med tilsvarendes kule når jeg tok sertifikat, kula er knallgod men takler dårlig eldre modeller designmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake m-sport ratt fredrik? :P

ser ut som vanlig sportsratt med M plast på :P

Er sportsratt hvor dekselet har blitt byttet, ikke gjort av meg men av forhandleren jeg i sin tid kjøpte bilen av. Plasten her var slitt og jeg som det petimeter jeg er klaget på dette, så da bestiller han nytt til meg men det kom feil til M ratt. Samme det tenkte jeg, så mye bedre ut likevel synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...