e30_joakim Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Hahaha! Er det mulig???? helt rått !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 helt rått !! Hahaha.. Har sett den flere ganger nå, og ler like mye... Konge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Ser andre her inne også på Trailer Park Boys? Det er så awesome Ricky: I try to be a role model for kids around the park. If some kid wants to grow dope, they can come talk to me, instead of growing dope 6 or 7 times through denial and error, they're going to get it right the first time and have some good dope. Trailer park boys er magisk! Spesielt bubbles! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Ricky: I try to be a role model for kids around the park. If some kid wants to grow dope, they can come talk to me, instead of growing dope 6 or 7 times through denial and error, they're going to get it right the first time and have some good dope. Trailer park boys er magisk! Spesielt bubbles! Hehe jaaaa Sitter og ler høyt hver eneste episode. Det er det ikke mange komedier som klarer "Knock knock" "Who's there?" "Get the fuck out of here" Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 synes ikke den facebookvideoen var no morsom...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Jaja, Audi entusiaster er noe for seg selv.... Edit: ....og BMW entusiastene er ikke noe bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 synes ikke den facebookvideoen var no morsom...? Får ikke sett den jeg. Må ha sånn Java crap for og se står det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 synes ikke den facebookvideoen var no morsom...? Da er vi to. hsd og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Hahah.. Den latteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Jaja, Audi entusiaster er noe for seg selv.... image.jpg Edit: ....og BMW entusiastene er ikke noe bedre.. image.jpg Godt mulig det er en ren tilfeldighet det skiltnummeret.. Sjekk f.eks denne tyske BMW C-klassen som jeg spotta i Berlin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Hehe, ja jeg har også sett ett svensk bil skilt som hadde BMW xxx. Kan komme noen artige ord helt tilfeldig noen ganger når skiltene har tre eller flere bokstaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45422407 Er ikke så galen pris dette her? Lurer på om jeg skulle skaffet meg noe tilsvarende i sommer. Tragisk å gå fra 530d og 328i til en 316D men.. Så har jeg en fysisk begrensing i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45422407 Er ikke så galen pris dette her? Lurer på om jeg skulle skaffet meg noe tilsvarende i sommer. Tragisk å gå fra 530d og 328i til en 316D men.. Så har jeg en fysisk begrensing i det minste. Jeg ville mye heller gått for 316I i F30, mye mer morsom motor med sine 136 hester. 0-100 på 8,9 sekunder og toppfart på 212 km/t er ikke galt for en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Hipphurra, jeg skal visst en tur til BMW Winter Experience dette året knoskar og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Og hvor gammel er du? Han er garantert 14.. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg