Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Eller for å være ytterligere korrekt. M57D25 til og med 02/2007 og N57D30 fra og med 03/2007.. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Er du bundet til MM eller MC pickup? MC tror jeg at jeg skal gå for. Er vel ikke så ofte stiftene ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 E60/61 fom. 2007. Den har N57D30 motoren på 2993 cm3 som yter 197 HK og 400 Nm mellom 1300 og 3250 rpm. Forgjengeren har N57D25 motoren som yter 177 HK og 400 Nm mellom 2000 og 2750 rpm. Virker jo som ett bedre alternativ den motoren fra og med 07 da, men er redd det blir for dyrt for meg dessverre tar meg kun råd til e61 som er rundt 04/05 de kan man jo få til 160 000kr har jeg sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Må vell være noen her som kan dette ? Hvis du googler w210 defrost switch, er det bilder av denne som kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Eller for å være ytterligere korrekt. M57D25 til og med 02/2007 og N57D30 fra og med 03/2007.. You get my point... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 MC tror jeg at jeg skal gå for. Er vel ikke så ofte stiftene ryker? Tror ikke jeg har hørt om det, bortsett fra hos DJ`s så klart.. Spurte siden man ikke kan velge på alle RIAA-trinn. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 1992 Astra GSI 2,0 16V 1992 Astra 1,6 GL Not the same... men uansett.. ser like stygg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Tror ikke jeg har hørt om det, bortsett fra hos DJ`s så klart.. Spurte siden man ikke kan velge på alle RIAA-trinn. Haha. Ja, da kan jeg heller investere i en god MC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Den som bare hadde fått opplevd noe slikt 'in the flesh' (pun intended), men jeg er nok 20 år for ung Greit nok at Roger Waters drar rundt med The Wall som jeg også kunne tenke meg å dra på, men vokalen til David Gilmour må til for å få den autentiske Floyd følelsen. Synd at i dag så er det datanerder med macbook og garageband, eller klysete sammensatte grupper eller lignende som dominerer, ikke ekte musikere som virkelig klarer å vekke følelser hos publikumet på en fantastisk måte. Fredrik og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Dagens klage: Det heter "Hvilke hjul passer på bilen min". Ikke "Hvem hjul passer på bilen min" Enig Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Speak of the devil.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46111925Ikke helt det samme som en GSI. Min første bil var en Astra GSI. Det er en del forskjell på en standard Astra og GSI. En jeg kjenner hadde også en BMW E36 328. Min bil gikk akkuratt like bra da vi testet. Min gikk også bedre enn en Peugeot 306 gti og en Golf 3 VR6 2,8. Min var helt orginal. Bortsett fra at grillen var bytta og det var en spoiler under frontfangeren. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Den som bare hadde fått opplevd noe slikt 'in the flesh' (pun intended), men jeg er nok 20 år for ung Greit nok at Roger Waters drar rundt med The Wall som jeg også kunne tenke meg å dra på, men vokalen til David Gilmour må til for å få den autentiske Floyd følelsen. Synd at i dag så er det datanerder med macbook og garageband, eller klysete sammensatte grupper eller lignende som dominerer, ikke ekte musikere som virkelig klarer å vekke følelser hos publikumet på en fantastisk måte. Ja tenk så fantastisk det må ha vært å¨oppleve pink floyd live! Har sett alle roger waters konsertene, men det blir liksom ikke det samme føler jeg. Når det kommer til musikksmak er jeg hvertfall 20 år forsen, all den gode musikken eksisterte på 80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Ja det er jo klart, men en ting er jo det at med en 328 får jo man faktisk "rast" fra seg i perioder, med en mindre motor er jo man mere sugen på slikt jevnt over. Etter 6mnd med hating på bussen, tenker seg man vell både en og fem ganger før man finner på noe sprell alikevell Tenkte meg igrunn om veldig mange ganger om, helt siden jeg dro av veien i juli, og tro meg, ble ikke særlig høyere i hatten når jeg fikk brev i høst om tap av førerrett Tatt det veldig med ro siden det. Får nok satse på noe med litt liten motor, så slipper jeg å "rissikere" så veldig høy fart ved forbikjøringer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Not the same... men uansett.. ser like stygg ut. Woops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 MC tror jeg at jeg skal gå for. Er vel ikke så ofte stiftene ryker? Hva har du ellers i stua å koble platespilleren til btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg