Diiesel Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hvilke norske nettbutikker er det som selger bilstereo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Noen som vet hva det her er?:sreceived_m_mid_1389545659812_0e01812d379e653e56_1.jpeg 3 EPROM'er, diverse IC'er og en transistor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hva er det for no? Hva bruker man det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hvilke norske nettbutikker er det som selger bilstereo? Gå for judysbilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hva er det for no? Hva bruker man det til? Elektronikk, brukes i alt du omgir deg med som har en form for elektronisk styring. Disse du har bilde av der er gamle greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Gå for judysbilstereo Har du tips til en ok pakke til sedan og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Har du tips til en ok pakke til sedan og? mye skal du bruke da? 5-10-50k? men send dem en e-post med budsjettet ditt så finner nok judys på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Mja, mellom 5000 og 10000 kan jeg vel bruke, kommer an på hvor mye jeg får igjen for pengene for å si det slik.. Får vel sende en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hva er det for no? Hva bruker man det til? Du får søke opp IC nummeret, typisk kan dette være diverse logiske porter etc. Tellere, vipper osv. Transistoren befinner seg i alle elektroniske enheter man omgir seg med.. Bare i mobilen er det jo noen tusen av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Mja, mellom 5000 og 10000 kan jeg vel bruke, kommer an på hvor mye jeg får igjen for pengene for å si det slik.. Får vel sende en mail kjøp deg en pioneer spiller, et godt frontsett, en god sub og to forsterkere så har du god lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 kjøp deg en Alpine spiller, et godt frontsett, en god sub og to forsterkere så har du god lyd Måtte rette litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Forsterker var Koda KD-266A btw. Aldri hørt om. Den forrige røk for noen år siden. Cd spiller er pioneer PD-91. Den derimot har stått der siden jeg var liten. Husker den slet litt med cder jeg skaffet på napster. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Måtte rette litt og hva er begrunnelsen på denne påstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Jeg var også på Valle hovin i 88, stor konsert! Ble fullstendig overkjørt, hadde stort sett aldri vært på konsert før, var to kompiser som kjørte nesten 300 mil med en gammel bil.En like stor opplevelse var Nick Cave i oslo konserthus, den fyren har enorm tilstedeværelse. Ja... Nick Cave er stor, men selv om jeg har hørt på hans musikk siden slutten av 80-tallet har jeg aldri sett ham på konsert. Det har jeg helt klart en ambisjon om å gjøre en vakker dag. David Bowie er en annen gammel favoritt som jeg gjerne skulle ha sett, men nå er det trolig for sent. Neil Young & Crazy Horse så jeg på Kalvøya da den festivalen stadig eksisterte. Nick Cave & The Bad Seeds spiller forøvrig på Glastonbury i år også... bricks reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 og hva er begrunnelsen på denne påstanden? Rent generelt synes jeg Alpine har bedre spillere, bedre display og menyer, samt muligheter for den som ikke er så ivrig på å ha ekstern forsterker(Alpine PowerPack er en glimrende løsning). Pioneer er vel og bra det, et populært merke, men personlig er ikke det mitt førstevalg. Er man altfor glad i bilstereo har Alpine Imprint lydprosessor. Har hatt to Alpine spillere og brodern har hatt noen Pioneer, jeg er ikke i tvil om hva jeg mener om disse to. Idag har jeg Alpine CDA-117Ri, den forrige toppmodellen Glimrende spiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg