Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du blir da ikke påvirket uansett, du har jo ikke bil..

javel? Nei jeg tenkte på hvordan de har kommet frem til at det er miljøskadelig med å vrake gamle biler. Har alltid trodd at nyere biler er mer skånsom mot miljøet og bedrer sikkerheten på norske veier kontra gamle slitne biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en feminin Jumpy? Naboen selger en fin sånn en for en slikk og ingenting. Kjipe 1.9l NA-motoren, trenger nye glødeplugger. Tror jeg får'n for 6-7000  8-[

 

Har en caddy 1.9tdi du kan få billig. Trenger nye glødeplugger, men ellers fungerer den alright.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/Trafikkulykke-ved-Blakstadheia-2539456.html#.UtmwIX32tcs

Opel treff! Neii, den var kanskje litt stygg siden det var personskader.

Men ikke ofte man ser calibra å gammel omega på veien lengre, så enda mere spesielt med frontkollisjon.

Det er nok en Opel Calibra og en Toyota Carina E som har kollidert her, men Calibra er en bil man ikke ser hver dag lengere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calibra ja, hadde en slik.. Artig bil, men mye problemer på de ja. Hadde du ikke riktig topp så var du garantert problem. Dette gjaldt da 2l, ikke turbo og 4x4 hvis jeg husker riktig..

 

Den jeg kjøpte skulle ha riktig topp i følge selger, men det hadde den ikke. Var et kjennemerke på toppen så var lett å se, men jeg hadde heldigvis ikke problem med den før jeg solgte den. Var heller andre ting. Pluggledning, fordelerlokk, bensinslange etc.. Men men, alt i alt, ganske tøffe biler med litt styling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en caddy 1.9tdi du kan få billig. Trenger nye glødeplugger, men ellers fungerer den alright.

 

De evinnelige glødepluggene! Bytta på E36'en og i går bestilte jeg til E46'en :lol:

 

Sånn ca hvor mye skal du ha a? Og har du ett bilde fra dens værste vinkel? Jeg liker de værbitte vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...